Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Kososen ilmastoteko: lomapaikkana Malediivit!

Vierailija
18.12.2019 |

Niin sitä pitää. Aina kannattaa pitää ääntä ilmastonmuutoksesta ja sitten todeta, että oma tilanne valitettavasti vaatii hieman pitempää lentoa kaukomaille. Toivottavasti kuitenkin muut ymmärtävät, että ilmastotuho on ovella.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhmä lehmä. Eikä sovi Hesarin äänimainokseen, koska sillä on olematon, käheä ääni. Kuunnelkaas radiosta. Ihan onneton ilman nättiä naamaa.

Vierailija
62/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan Krista K. itse ei ala saarnata muille ilmastouskisasioista älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon -hengessä, niin mitä tuosta.

Tulipa monta niin-sanaa...

Toisaalta no niinhän on Suomen yleisin sana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hupimuija :DD

Vierailija
64/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin yksityislennot ilmastokokoukseen jäivät mediassa huomiotta.

Vierailija
65/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä teot vievät pohjan pois koko ilmastohössötyksestä.

Oúti Alanko-Kahiluoto vei koko perheensä Japaniin juhlimaan 50-vuotispäiväänsä.

Ei minkäänlaista uskottavuutta heillä. Tavallista ihmistä ovat rokottamassa "et saa ajaa autolla" "et saa syödä joulukinkkua" "et saa lämmittää saunaa" "et saa pitää koiraa/kissaa", mutta itse lomaillaan kaukomailla ja kulutetaan sen minkä kerkiää.

Vierailija
66/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jättää menemättä kuin jotain Bolsonaroa ja Putinia ei kiinnosta p*skan vertaa ilmasto? 

Ihan turha kärvistellä Suomessa kun isot kihotkaan eivät välitä.

kyllä ne on intia ja kiina, jotka saastuttaa ja päästelee hiilidioksidia ilmaan. Mutta ei kannata koskaan jättää hyvää tilaisuutta haukkua oikeistolaisia. Oisin vielä maininnut Trumpin.

Vierailija
67/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta tuo ilmastoöyhötyksenne, uskokaa nyt jo!

Me matkustamme entiseen malliin ja saatte nyt vaan luvan elää sen kanssa.

Malediiveilla en ole känyt vielä mutta olen menossa joku vuosi.

Vierailija
68/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse lomaillaan kaukomailla ja kulutetaan sen minkä kerkiää."

On helppoa neuvoa toista. Vanha totuus.

Vierailija
69/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta tuo ilmastoöyhötyksenne, uskokaa nyt jo!

Me matkustamme entiseen malliin ja saatte nyt vaan luvan elää sen kanssa.

Malediiveilla en ole känyt vielä mutta olen menossa joku vuosi.

Nyt ei ollutkaan siitä kyse vaan Kristan tekopyhyydestä. Puhuu yhtä ja tekee toista.

Vierailija
70/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista totesi joskus erään lehden haastattelussa että ilmastonmuutos huolettaa ja luontoa pitää suojella. Samaisessa jutussa totesi että matkustaa mielellään extempore ulkomaille. Että sellaista. Ilmastonmuutoksesta julkisesti huolestumalla haetaan hyvän ja vastuullisen ihmisen mainetta mutta ikävä kyllä teot puhuvat usein jotain ihan muuta.

Vierailija
71/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut kieltämättä aika hupaisaa seurata näiden cityvihreiden kärvistelyä tekopyhyyden roviossa, kun heidän rakastamansa harrastus - lentomatkailu - on nostettu täysin syystä tapetille.

On niin helppoa arvostella muita ihmisiä ja pönkittää omaa erinomaisuuttaan... Ettekö hapeä??

Vierailija
72/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnty yhden kaukolomamatkan tänä vuonna ja lento saastutti henkilöä kohden yhtä paljon kuin koko vuoden työmatka-autoiluni. Finnairin sivuilta löytyy CO2 laskuri.

Tekopyhää valittaa autoilusta jos itse käyttää lentokoneita.

Vierailija
73/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pikkumaisen kateellinen ja yksinkertainen täytyy ihmisen olla, jos kuvittelee että yhden ihmisen lennolla on vit.u.nkaan väliä ilmaston kannalta? :'D Säälittävää. Mene ap töihin niin on sullakin varaa kunnon lomaan.

Sananlaskukin sanoo: Niin makaa kuin petaa.

Tässä on vain se ongelma ettei itse suostu siihen mitä muilta vaatii.

Jos oikeasti on huolissaan niin kantsii kopioida vaikka sen ilmasto-Gretan tekemisiä. Menee purjelaivalla valtameren yli tai postaa someen kuvan junan käytävältä istumassa. Tolla Gretalla on sentään yritystä vaikka todellisuudessa ykkösluokassa matkusti.

Lähinnä sairasta on tuollainen käytös että vaatii muilta tekoja ja olettaa ettei samat teot kosketa jos itse on kyseessä.

Eduskunnassahan on esim surkuhupaisaa kun vihreät ajelee valtion piikkiin taksilla niin lyhyitä matkoja mitä normaali ihminen kävelisi. Kyse ei ole monestikaan heillä ajankäytöstä vaan siitä että oma horinat eivät kosketa itseä.

Onko Krista Kosonen vaatinut muilta lentomatkailun vähentämistä?

Siis nimenomaan lentomatkailun vähentämistä, ei jotain muita ilmastoon liittyviä asioita.

Vierailija
74/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pikkumaisen kateellinen ja yksinkertainen täytyy ihmisen olla, jos kuvittelee että yhden ihmisen lennolla on vit.u.nkaan väliä ilmaston kannalta? :'D Säälittävää. Mene ap töihin niin on sullakin varaa kunnon lomaan.

Sananlaskukin sanoo: Niin makaa kuin petaa.

Tässä on vain se ongelma ettei itse suostu siihen mitä muilta vaatii.

Jos oikeasti on huolissaan niin kantsii kopioida vaikka sen ilmasto-Gretan tekemisiä. Menee purjelaivalla valtameren yli tai postaa someen kuvan junan käytävältä istumassa. Tolla Gretalla on sentään yritystä vaikka todellisuudessa ykkösluokassa matkusti.

Lähinnä sairasta on tuollainen käytös että vaatii muilta tekoja ja olettaa ettei samat teot kosketa jos itse on kyseessä.

Eduskunnassahan on esim surkuhupaisaa kun vihreät ajelee valtion piikkiin taksilla niin lyhyitä matkoja mitä normaali ihminen kävelisi. Kyse ei ole monestikaan heillä ajankäytöstä vaan siitä että oma horinat eivät kosketa itseä.

Onko Krista Kosonen vaatinut muilta lentomatkailun vähentämistä?

Siis nimenomaan lentomatkailun vähentämistä, ei jotain muita ilmastoon liittyviä asioita.

Kaikessa on syytä katsoa vain ja ainoastaan sitä kokonaishiilijalanjälkeä. Ei voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Nyt esimerkiksi monet tuntemistani pääkaupunkiseudun vihreistä brändäävät itsestään jonkinlaisia maailmanpelastajia, koska vastustavat yksityisautoilua, mutta silti tekevät muutaman joogaretriitin Balille vuodessa.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ymparisto/artikkeli-1.220697

Vierailija
75/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikeaako Kristan kone paluumatkalla Erbilissä? Mukaan muutama terróristi ja niin kasvaa arvopohja, noudatetaan oikeusvaltioperiaattetta ja kansainvälistä sopimusta.

Vierailija
76/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Krista joku ilmastoaktivisti vai? Olen missannut kokonaan tuollaisen uutisen.

Jospa hän matkustaa Malediiveille laivalle ilmastovaikutusten vähentämiseksi? Niin Greta T. tekisi.

https://traveltips.usatoday.com/cruises-maldives-36022.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi