Krista Kososen ilmastoteko: lomapaikkana Malediivit!
Niin sitä pitää. Aina kannattaa pitää ääntä ilmastonmuutoksesta ja sitten todeta, että oma tilanne valitettavasti vaatii hieman pitempää lentoa kaukomaille. Toivottavasti kuitenkin muut ymmärtävät, että ilmastotuho on ovella.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miten pikkumaisen kateellinen ja yksinkertainen täytyy ihmisen olla, jos kuvittelee että yhden ihmisen lennolla on vit.u.nkaan väliä ilmaston kannalta? :'D Säälittävää. Mene ap töihin niin on sullakin varaa kunnon lomaan.
Ai niin se on aina "niiden muiden" syy.
Ja nimenomaan suomalaisten syy, ihan sama mitä Kiinalaiset tekevät, pääasia että suomalainen häpeää ja ruoskii itseään.
Kateelliset täällä huutelee taas. Kyse ei ole yhdestä lomalennosta vaan kokonaisuudesta. Ei tarvitse kärvistellä 24/7 jos kokonaisuus on muuten kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten pikkumaisen kateellinen ja yksinkertainen täytyy ihmisen olla, jos kuvittelee että yhden ihmisen lennolla on vit.u.nkaan väliä ilmaston kannalta? :'D Säälittävää. Mene ap töihin niin on sullakin varaa kunnon lomaan.
Olipa typerä kommentti.
Jos jokainen yksilö tekee tekoja niin sillä on valtava vaikutus kokonaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
https://elamantapatesti.sitra.fi
Tehkää toi testi ennen kun jeesustelette muiden lomamatkoja.
Sain 2400. Ostan vaatteet kirpparilta, en ole koskaan matkustanut laivalla, lentänyt olen kerran 15 v sitten, en omista autoa, asun kerrostalossa.
Krista on varmasti mennyt sinne keräämään muovia rannoilta. Tekee hyvän työn käyttämällä lomansa vapaaehtoishommiin.
Ei kannata somettaa lentomatkailustaan enää tänä päivänä. Se kuuluu yksityiselämän piiriin, mutta kyllä mua ärsyttää katsella somevirrassa muiden kaukolomakuvia.
Ennen kävimme vuosittain karkottamassa kaamosväsymystä Kanarialla. Lopetimme sen ilmastosyistä. Säästyy toki rahaakin, mutta mieluiten lähtisin sinne pariksi viikoksi joka talvi.
En enää tykkäile matkailupäivityksistä. Pidän runsaasti lentomatkailevia ihmisiä nykyään piittaamattomina ja vähän tyhminä. Se ei ole tietty kivaa ajattelua minulta..
Menkää uimalla perässä, jos ihan kamalasti ahdistaa kyttääminen.
Jos Krista on persu? Ei suomalaisten tarvitse vähentää päästöjä niin kauan kun Afrikassa on liikakansoitusta ja Kiina puskee kivihiiltä taivaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain 2400. Ostan vaatteet kirpparilta, en ole koskaan matkustanut laivalla, lentänyt olen kerran 15 v sitten, en omista autoa, asun kerrostalossa.
Hyvä sinä! Minä sain 4900. Joudun ajamaan työn takia n. 200km/vk autolla ja se kasvattaa päästöjäni. Eli joudun kuljettamaan työhön liittyvää tavaraa ja toisaalta en ehtisi työpisteestä toiseen ajallaan ilman autoa. Mielelläni möisin koko rotiskon pois ja kulkisin vain julkisilla. Mutta se vaatisi, että saisin kokoaikaisen työn yhdeltä työnantajalta yhdessä sijainnissa.
Eikö nämä vihreät saarnaajat tajua miten typerän kuvan antavat itsestään? Vaaditaan muilta tekoja mitä itse ei viitsitä noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä! Minä sain 4900. Joudun ajamaan työn takia n. 200km/vk autolla ja se kasvattaa päästöjäni. Eli joudun kuljettamaan työhön liittyvää tavaraa ja toisaalta en ehtisi työpisteestä toiseen ajallaan ilman autoa. Mielelläni möisin koko rotiskon pois ja kulkisin vain julkisilla. Mutta se vaatisi, että saisin kokoaikaisen työn yhdeltä työnantajalta yhdessä sijainnissa.
Se on ymmärrettävää. Silti tuo 4900 on aika alhainen.
Oikeasti esim lento ja laivamatkailut pitäisi sallia vain työn tms muun todistetusti pakollisen asian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein, 3600 co2 tuli. Asun oktssä ja pihassa isomoottorinen vanha autokin ja silti tuon verran.
Joko saa jeesustella?
Älä jaksa valehdella.
Matkustakaa kun vielä voi. 10 vuoden päästä lennot maksaa 20 kertaa enemmän ja olet sosiaalisesti vihattu hylkiö jos paljastut lomalentäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Krista on rentoutumisensa ansainnut, kuuluuhan hän kansakunnan eliittiin, eli vihervasemmistolaiseen taiteilijaälymystöön. Jaksaapahan sitten paremmin valistaa tyhmää kansaa ennen seuraavaa lomamatkaa.
"Vihervasemmistolaiseen taiteilijaälymystöön" 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein, 3600 co2 tuli. Asun oktssä ja pihassa isomoottorinen vanha autokin ja silti tuon verran.
Joko saa jeesustella?Älä jaksa valehdella.
Hänen talossaan asuu todennäköisesti useita henkilöitä, talo on kaukolämmön piirissä ja auto nököttää enimmäkseen siinä talon pihassa.
Pakkohan hänen on lähteä. Ilmoitti tässä taannoin, tyytymättömänä kansan äänestyskäyttäytymiseen, että tämä ei ole minun Suomeni.
Malediivit on kaunis paikka ja suosittelen käymään siellä, ennen kuin jäävät nousevan veden pinnan alle. Ei tää maailma pelastu seitania syömällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko saa jeesustella?Älä jaksa valehdella.
Jos sinä et osaa elää ilmastoystävällisesti (vaikka haluaisit) niin se ei tarkoita etteikö muut osaisi.
Minun on pakko, koska olen köyhä. En ole koskaan lentänyt, käynyt laivamatkoilla, kuljen bussilla, ikinä ei ole varaa ostaa mitään uutta. Asun vuokralla pienessä kerrostalo-asunnossa.
Ja minua ei nykyään tämä edes haittaa, koska tiedän että elän ilmastoystävällisesti. En silti äänestä vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Krista on persu? Ei suomalaisten tarvitse vähentää päästöjä niin kauan kun Afrikassa on liikakansoitusta ja Kiina puskee kivihiiltä taivaalle.
Eikö tämä tytti ole vihreä, joka ei tunne yhtään persua tai muutakaan täyspäistä?
Joko saa jeesustella?