Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Kososen ilmastoteko: lomapaikkana Malediivit!

Vierailija
18.12.2019 |

Niin sitä pitää. Aina kannattaa pitää ääntä ilmastonmuutoksesta ja sitten todeta, että oma tilanne valitettavasti vaatii hieman pitempää lentoa kaukomaille. Toivottavasti kuitenkin muut ymmärtävät, että ilmastotuho on ovella.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosonenhan sanoi linnan juhlien haastattelussa, että juhlat voisi lopettaa kokonaan.

Vierailija
2/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehyväinen jeesustelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, kunhan ollaan muiden kimpussa niin itse voi sitten hieman joustaa.

Vierailija
4/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättää menemättä kuin jotain Bolsonaroa ja Putinia ei kiinnosta p*skan vertaa ilmasto? 

Ihan turha kärvistellä Suomessa kun isot kihotkaan eivät välitä.

Vierailija
5/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä tolloja nuo on

mies51v

Vierailija
6/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jättää menemättä kuin jotain Bolsonaroa ja Putinia ei kiinnosta p*skan vertaa ilmasto? 

Ihan turha kärvistellä Suomessa kun isot kihotkaan eivät välitä.

Mikäs siinä, jos teot ja sanat jotenkin kohtaisivat.

Vierailija
7/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa vainotaan kristittyjä sekä muihin uskoitoihin kuuluvia ja vain islamin usko sallittua. Raamatun omistamisesta voi joitua vankilaan. Maan on hyvin islamistinen ja siellä pitää noudattaa niitä sääntöjä eli rahat sinne vaan jos kokee paikan olevan sellainen "oman tyyliin" sopiva. Saariversio Arabiemiraateista.

Vierailija
8/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen tekopyhää. Muutenkin kyseinen ihminen ärsyttää aika paljon. Ei vaikuta ihan penaalin terävimmältä kynältä.

Vierailija
9/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että noi ilmastoposeeraajat puhuu itsensä pussiin. Menee ne loputkin uskottavuuden rippeet noilta hörhöiltä ja voidaan taas keskittyä elämiseen.

Vierailija
10/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista on rentoutumisensa ansainnut, kuuluuhan hän kansakunnan eliittiin, eli vihervasemmistolaiseen taiteilijaälymystöön. Jaksaapahan sitten paremmin valistaa tyhmää kansaa ennen seuraavaa lomamatkaa.

Vierailija
11/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin minä sanon...

Mut joo, siis näihin ilmastotalkoot ja vesikriisi-kampanjoihin pyydetään tietyn tason julkkiksia ja osa suostuu kaikkeen, osa valikoi tarkemmin. Kosonen on suostunut moneen ja tekijät ovat pitäneet hänen mukana olemistaan hyvänä juttuna, koska tunnettu. Mutta hänhän on vain näyttelijä ja esiintyjä, ei ( selvästikään ) itse tiedostava ajattelija.

Vierailija
12/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei muuten kiinnosta koko ilmastokoohotus pätkääkään, tappakoon tyhmä ihmislaji itsensä ja onneksi ei ole tullut itse lisäännnyttyä joten mitäpä siitä jos maailma tuhoutuu, mutta tuo kyllä ottaa aivoon jos joku erityisesti paasaa ilmastonmuutoksesta eikä edes itse noudata oppejaan. Meillä töissä on myös ärsyttävä tapaus, joka tekee ison numeron siitä että on vegaani ilmastosyistä, mutta pari kertaa vuodessa pitää päästä reppureissaamaan kaukomaihin ja hieno auto löytyy.

Vierailija
13/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hän kehtaa? Mainitsiko edes että Ilmastokompensoi lentonsa tai muuta tyhjänpäiväistä liirumlaarumia?

Onhan hänellä rankka duuni ja pitää saada akut ladattua jossain missä häntä ei tunnisteta..

Sitten palaa Suomeen haukkumaan miten täällä kaikki on pielessä ilmastoasioissa aina jätehuoltoa myöten vaikka tekee karmeat kuormitukset noille paratiisisaarille. Eipä kiinnosta toimiiko siellä jätehuolto tms. eikä se onko siellä oikeasti tasa-arvoa vai annetaanko vain ruusuinen kuva tyhmille länsimaalaisille.

Vierailija
14/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://elamantapatesti.sitra.fi

Tehkää toi testi ennen kun jeesustelette muiden lomamatkoja.

Vierailija
15/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten taas tiedätte-kyllä-kenestä presidenttiä tekemään Palefacen kanssa.

Vierailija
16/76 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen vihreä. Haukutaan muiden tekemisiä ja saastutetaan itse minkä ehditään. Ainiin, mutta se on varmaan sitä parempaa saastuttamista. Ällöttävää.

Vierailija
17/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan kunnon lentovero että saadaan vihreät lopettamaan ilmaston tuhoaminen ;(

Vierailija
18/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Krista joku ilmastoaktivisti vai? Olen missannut kokonaan tuollaisen uutisen.

Vierailija
19/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin minä sanon...

Mut joo, siis näihin ilmastotalkoot ja vesikriisi-kampanjoihin pyydetään tietyn tason julkkiksia ja osa suostuu kaikkeen, osa valikoi tarkemmin. Kosonen on suostunut moneen ja tekijät ovat pitäneet hänen mukana olemistaan hyvänä juttuna, koska tunnettu. Mutta hänhän on vain näyttelijä ja esiintyjä, ei ( selvästikään ) itse tiedostava ajattelija.

Saanut noista ilmastokampanjoista sen verran rahaa, että nyt oli varaa lentää Malediiveille.

Vierailija
20/76 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pikkumaisen kateellinen ja yksinkertainen täytyy ihmisen olla, jos kuvittelee että yhden ihmisen lennolla on vit.u.nkaan väliä ilmaston kannalta? :'D Säälittävää. Mene ap töihin niin on sullakin varaa kunnon lomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi