Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näet väkivallanteon, niin pelastatko oman nahkasi vai menetkö väliin?

Vierailija
18.12.2019 |

Oletetaan että mitään nyrkkiä suurempaa tekovälinettä ei näy.

Näitä kannattaa miettiä, sillä ikävä kyllä Suomessa näköjään tapahtuu... Pitää olla valmis, pitää suunnitella etukäteen miten aiot toimia tilanteessa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kannata mennä väliin eikä edes katsoa sinnepäin, jotta ei joudu todistajaksi. Siinä aiheuttaa vain ongelmia itselleen

Vierailija
22/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kannata mennä väliin eikä edes katsoa sinnepäin, jotta ei joudu todistajaksi. Siinä aiheuttaa vain ongelmia itselleen

Mutta jos on itse siinä tilanteessa, niin varmasti toivoo että joku tulisi auttamaan....

Siitä perspektiivistä kannattaisi auttaa, jos on kykenevä ja se on turvallista. Kättä pidempää voisi käyttää. Joskus sitä on kade Jenkkien 2nd amendment puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidennäköisesti toimisin sen enempää ajattelematta ihan tilanteen mukaan.

Vierailija
24/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenterveyspotilas ja en voi taata mitä teen. Nimen omaan ärsyynnyn helposti, ja periaatteitani on aina ollut että heikompaa pitää puolustaa. Olen yli 100kg, ja vahva.

Vierailija
25/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko miten hienosti sivulliset toimivat turussa. Pelastivat luultavasti monen hengen nämä ul kom aalaiset sivulliset kun taas moni natiivi tyytyi katselijan rooliin ja nuoret jopa kuvasivat. Kulttuuriero ja suomalainen kulttuuri usein on olla puuttumatta ellei itseensä koske. 

Ovat tottuneet rähisemään ja tappelemaan. On heidän erikioisosaamista.

Vierailija
26/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seivaan oman äässini.

Vierailija
27/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina väliin.

Nykyisin näitä tietysti harvemmin tulee eteen, mutta nuorena enemmän kun tuli liikuttua myöhempään ja viikonloppuisin. 

Olen kaiketi sen verran alfa, ettei minulla ole pakene-reaktiota.

Vierailija
28/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko miten hienosti sivulliset toimivat turussa. Pelastivat luultavasti monen hengen nämä ul kom aalaiset sivulliset kun taas moni natiivi tyytyi katselijan rooliin ja nuoret jopa kuvasivat. Kulttuuriero ja suomalainen kulttuuri usein on olla puuttumatta ellei itseensä koske. 

Joo ei voi kuin arvostaa heitä. Ikävä että tämä ruotsalainen sankari päätyi pyörätuoliin sen seurauksesta. Olisi ansainnut kutsun linnanjuhlille.

On kaksipiippuinen juttu. Jos on minkäänlaista asetta niin ei kannattane mennä väliin, ellei sitten ole pakko.

Onko sama hemmo joka patsasteli julkisuudessa pyörätuolin kanssa,  mutta sitten muuten pärjäsi ilman pyörätuolia?

Vierailija
29/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä eräs erittäin kantasuomalainenkin auttoi uhreja, mutta hänestä ei juuri tiedetä, kun ei halunnut antaa haastattelua asiasta. Tietyn tyyppiset pelastajat sitten nauttivat parrasvaloista sitäkin enemmän. Eräs heistä on sittemmin jäänyt Ruotsissa kiinni tukien huijaamisesta, ja taisipa valehdella ammattinsakin (oli olevinaan ensihoitaja, mutta eipä tainnutkaan olla).

Vierailija
30/55 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin lähtisin juosten takaviistoon ja huutaisin samalla "pelastukoon ken voi"

Vierailija
31/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan olen mennyt väliin, herkemmin jos toinen osapuoli on tuttu. Paitsi pari kertaa, kun toinen osapuoli oli tuttu, ja tiesin äärimmäisen väkivaltaiseksi ja sellaiseksi joka tappelun jälkeen kävelee omin jaloin pois. Mukava tyyppi selvinpäin, mutta todella pelottava humalassa, melkoisen arvaamaton, yksissä bileissä porukka kiersi tyypin edellä huoneesta toiseen kun sana kiiri, että hän oli talossa.

Vierailija
32/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen nyrkkeilyä harrastava mies, tottunut mm sparramaan raskassarjalaisia vastaan, en menisi väliin koska Suomessa siitä saa erittäin herkästi myös itse syytteen. Varsinkin kun oma voima ja lyöntitekniikka riittää lyömään joltain tajun kankaalle. Suomen laki suojelee sitä väkivaltaan syyllistyvää niin hyvin ettei oikein voi tehdä mitään muuta kuin soittaa poliisit ja siinä odotellessa katsella kun joku joutuu pahoinpidellyksi.

Ainoastaan jos hyökätään läheistäni kohtaan menisin väliin.

Vierailija
33/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa kannata mennä, ainakaan vento vieraiden juttuihin mukaan. Voit saada syytteen, silminäkijänä sinut kutsutaan todistamaan jne. Parasta on että poistut paikalta etkä "nähnyt" mitään.

Vierailija
34/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Parempi yksi uhri kuin kaksi.

Vierailija
35/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä pohdintoja joilla yritetään hakea hyväksyntää kyseenalaisille teoille kyseenalaisten tekojen kautta. Vaikea sanoa, jos esimerkiksi näkisin raiskauksen yrityksen niin paranisiko asia jos menisin itse siihen väliin...

Vierailija
36/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan oli vaan toimittajien propagandaa. Todellisuudessa suomalaiset auttoivat ja ulkkikset ottivat kunnian. Se yksikin Joka teki jotain jäi lopulta huijaamisesta.

Vierailija
37/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jotain teinipoikien nyrkkitappeluita olen mennyt keskeyttämään, mutta aikuisista miehistä en tiedä.

T. Pieni nainen

Vierailija
38/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä eräs erittäin kantasuomalainenkin auttoi uhreja, mutta hänestä ei juuri tiedetä, kun ei halunnut antaa haastattelua asiasta. Tietyn tyyppiset pelastajat sitten nauttivat parrasvaloista sitäkin enemmän. Eräs heistä on sittemmin jäänyt Ruotsissa kiinni tukien huijaamisesta, ja taisipa valehdella ammattinsakin (oli olevinaan ensihoitaja, mutta eipä tainnutkaan olla).

höpöhöpö heitä oli useampi jotka juoksivat miehen perään, ei näkynyt lehdissä heistä juttua eivätkä saaneet edes kutsua linnanjuhliin vaikka olisivat sen ansainneet. 

Tämä ruotsalainen on varmasti pyydetty lehtiin ja hyvä niin, koska sankaritekoja ei voi olla ikinä liikaa ja vaikka kuinka olisi ryssinyt muuten elämässään, harva voi sanoa että toimisi tuossa tilanteessa kuten nämä mieheT toimivat. 

Vierailija
39/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas näitä pohdintoja joilla yritetään hakea hyväksyntää kyseenalaisille teoille kyseenalaisten tekojen kautta. Vaikea sanoa, jos esimerkiksi näkisin raiskauksen yrityksen niin paranisiko asia jos menisin itse siihen väliin...

Oletko tosissasi kaksi vs yksi on aina kaksi vs yksi. Se että menisit väliin saattaisi jopa säikäyttää ja karkottaa tekijän. 

Vierailija
40/55 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vihervasurikoomuslainen en auta muita kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän