Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan nähnyt elämäsi kuin filminauhana?

Vierailija
18.12.2019 |

Oliko hyvä raina?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran teininä kun kipattiin 140 vauhdista kaverin Corolla muutaman kerran katon kautta ympäri. Hätkähdyttävä kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vain trailerin.

Vierailija
4/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran teininä kun kipattiin 140 vauhdista kaverin Corolla muutaman kerran katon kautta ympäri. Hätkähdyttävä kokemus.

Näkeekö sen oikeasti? Miten sitä ehtii?

Vierailija
5/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
6/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sen oikeasti? Miten sitä ehtii?

Hämmentävää se onkin ja tapahtuu todella hetkessä.

Vierailija
7/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta kerran exä kuristi ja näin kun pyöräilin pikkutyttönä isäni kanssa lapsuudenkotini lähellä olevan sillan ylitse ja muita juttuja lapsuudesta. Havahduin kun minulta oli pettänyt jalat alta ja exä hädissään herätteli.

Vierailija
8/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena uimahallissa, en muista ikääni tai kenen kanssa oikein uin, mutta joku työnsi mua veden pinnan alle niin että meinasin hukkua. Kyseessä oli muistaakseni leikki, ainakin tämän toisen lapsen mielestä jonka naurun muistan. Sain lopulta huidottua kynteni siellä veden alla toisen jalkoihin ja varmaan puristin kuollakseni, lopulta hänen oli pakko päästää irti minusta ja pääsin veden pinnan yläpuolelle haukkaamaan happea ja ylös altaasta. Luulin tosissani kuolevani kun en vaan päässyt ylös ja muistan, että elämäni välähteli silmissä kuin filminauha.

Hämärästi muistan, että kun kerroin melkein hukkuneeni se toinen ei ollut tajunnut ollenkaan.

Vierailija
9/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa että onko tämä totta vaikko pelkkä populäärikulttuurin hokema?

Vierailija
10/10 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus lapsena uimahallissa, en muista ikääni tai kenen kanssa oikein uin, mutta joku työnsi mua veden pinnan alle niin että meinasin hukkua. Kyseessä oli muistaakseni leikki, ainakin tämän toisen lapsen mielestä jonka naurun muistan. Sain lopulta huidottua kynteni siellä veden alla toisen jalkoihin ja varmaan puristin kuollakseni, lopulta hänen oli pakko päästää irti minusta ja pääsin veden pinnan yläpuolelle haukkaamaan happea ja ylös altaasta. Luulin tosissani kuolevani kun en vaan päässyt ylös ja muistan, että elämäni välähteli silmissä kuin filminauha.

Hämärästi muistan, että kun kerroin melkein hukkuneeni se toinen ei ollut tajunnut ollenkaan.

Tämän jälkeen on myös ollut pari läheltä piti tilannetta, esim. kolari, mutta ei välähtänyt elämä silmissä.