Useita samanaikaisia kihomatotartuntoja?
Onko mahdollista, että kihomatotartuntoja on tullut useampi ja tästä johtuen elimistössä on useassa eri vaiheessa olevia kihomatoja ja siksi lääkitys ei auta tai auttaa vain hetkellisesti? Ja jos on, miten tässä kannattaa toimia.
Kommentit (12)
Munat eivät kuole apteekin lääkkeellä, joten 2 viikon kuuri ei riitä.
Munasta madoksi kehittyminen vie 2-5 viikkoa.
Lääkäristä saa reseptilääkkeen joka tappaa myös munat.
Koko perhe pitää hoitaa ja on todennäköistä että tartunnan lähde ei poistu jos esim. muita päiväkotilapsia ei hoideta.
Tartunnan jälkeen on syöty kuuri ja siivottu. Sitten parin viikon päästä kuuri ja vielä 4 viikon päästä kolmas. Kesäloman alussa annetaan lapsille tabletit joka tapauksessa koska poikkeuksetta joka vuosi saadaan viimeistään juhannuksena hoitaa muuten.
Meillä siis Vermox-kuuri saatu lääkäriltä ja se otettu lauantaina. Maanantaina kuitenkin havaitsin itselläni yhden elävän madon ja nyt edelleen peräaukossa on outoja tuntemuksia, ei kutinaa, mutta tuikintaa ja vihlontaa. Pää meinaa hajota! Siivonnut olen aivan hulluna päivittäin ja hygieniasta huolehditaan myös erittäin tarkasti
Joka aamu ja päiväunien jälkeen alapääpesu ja alusvaatteiden vaihto. Kynnet lyhyiksi ja käsien pesu ennen ruokailua. Eli katkaistaan munien päätyminen takaisin suuhun.
Tämänkin takia pese kädet aina ulkoa tultuasi ja myös ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Mä repeän naurusta! LOL
Samoin :D Onneksi ei ole räkänokkia talossa niin ei tarvitse madottaa :D Seuraavaksihan niillä on täitä varmaan...
Meillä on lapsen päiväkodissa ollut koko vuoden ajan, mutta ei ole tarttunut, pesemään käsiä hyvin, joka päivä puhtaat vaatteet, lelut oon paljastanut päiväkodista tultua.
Onkohan niihin matolääkkeisiin tullut ihmisillä resistanssi, kun näitä tartuntoja ei saada kuriin....
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lapsen päiväkodissa ollut koko vuoden ajan, mutta ei ole tarttunut, pesemään käsiä hyvin, joka päivä puhtaat vaatteet, lelut oon paljastanut päiväkodista tultua.
Onkohan niihin matolääkkeisiin tullut ihmisillä resistanssi, kun näitä tartuntoja ei saada kuriin....
Pakastanut😃
Siivous ja hygienia-asiat on varmasti kunnossa. Ongelma on siis se, että lääkitys auttaa vain pariksi päiväksi ja sitten oireet alkoivat taas
Vierailija kirjoitti:
Tartunnan jälkeen on syöty kuuri ja siivottu. Sitten parin viikon päästä kuuri ja vielä 4 viikon päästä kolmas. Kesäloman alussa annetaan lapsille tabletit joka tapauksessa koska poikkeuksetta joka vuosi saadaan viimeistään juhannuksena hoitaa muuten.
Mutta onko teillä oireet helpottaneet heti ensimmäisen kuurin jälkeen?
Ei mitenkään. Katoavat itsestään.