Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te muut rumat, sairaat ja epäonniset löydätte iloa elämään?

Vierailija
17.12.2019 |

Olen pohtinut asiaa jo pidempään mutta vasta nyt uskalsin kysyä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tuo toivoa paremmasta.

Vierailija
2/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ja eläimet lohduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota se "rumat" ja "epäonniset" pois. Mikähän se semmoinen " ruma" muka on. En ole koskaan nähnyt. Olen nähnyt hoitamattoman näköisiä joskus, se ei ole sama asia kuin "ruma". Jos ihmisellä on jokin ulkonäöllinen vamma niin sekään ei ole sama asia. Googlatkaapa julkkiksia without makeup. Meikkivoiteet, varjostukset, korostukset, valokynät, valovoiteet, valopuuterit, silmämeikit, irtoripset jne. jne. Iloa ei oikeasti löydä pinnallisista asioista.

Vierailija
4/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus oli jättää narsistinen hyväksikäyttäjämies. Vaikka ajoi minut niin huonoon kuntoon että jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle, ei se sittenkään niin haittaa vaikkei tarvi kuunnella mitään työkavereita.

Myöskin, mua ei löydy netistä. Kenellekään ei kuulu yhtään, missä olen.

Eli omissa oloissa oon, en vertaa itseä muihin.

Sitä oppii välttämään hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
5/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen jo 44 v. Ja aika väistämättä kulkee vain yhteen suuntaan, tätä pas.aa ei tarvitse kestää enää kovin montaa vuosikymmentä joka tapauksessa.

Vierailija
6/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mistään. Ei sitä iloa sit oikein enää vaan ole. Kun ei ole mitään mihin pääsisi,niin ei ole mitään mihin menisi.

Vierailija
7/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkea eli ruma, sairas ja epäonninen, mutta iloa löytyy avoimiehestä, lapsista, lapsenlapsista, rakastajasta, työstä, lääkkeistä, eläinvideoista ja onhan noita muitakin ilonlähteitä 😊

Vierailija
8/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ota se "rumat" ja "epäonniset" pois. Mikähän se semmoinen " ruma" muka on. En ole koskaan nähnyt. Olen nähnyt hoitamattoman näköisiä joskus, se ei ole sama asia kuin "ruma". Jos ihmisellä on jokin ulkonäöllinen vamma niin sekään ei ole sama asia. Googlatkaapa julkkiksia without makeup. Meikkivoiteet, varjostukset, korostukset, valokynät, valovoiteet, valopuuterit, silmämeikit, irtoripset jne. jne. Iloa ei oikeasti löydä pinnallisista asioista.

Maailmassa, jossa ei ole rumia ja epäonnisia, ei ole myöskään kauniita ja onnekkaita. Jos käytät viimeksi mainittuja, annan saman neuvon kuin sinäkin, otat ne vaan käsitevarastostasi pois!

Vierailija
9/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikkea eli ruma, sairas ja epäonninen, mutta iloa löytyy avoimiehestä, lapsista, lapsenlapsista, rakastajasta, työstä, lääkkeistä, eläinvideoista ja onhan noita muitakin ilonlähteitä 😊

Miten voit pitää itseäsi epäonnisena, jos sinulla on esim. kumppani ja lapsia?

Vierailija
10/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein mistään. Ei sitä iloa sit oikein enää vaan ole. Kun ei ole mitään mihin pääsisi,niin ei ole mitään mihin menisi.

Uimaan, kuntosalille, kirjastoon.

Vierailija
11/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä hetkistä. Hyvä kahvilupill8inen, kaunis luminen puu, oireitten ja kipujen helpompi vaihe, hyvä musiikki , hyvä kirja. Parhaana kuitenkin rakas ja tärkeä kissa ja sen hupaisat ilmeet ja toilailut.

Vierailija
12/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet, ruoka, luonto, perhe, ystävät, elokuvat, pelit, sarjat, mielikuvitus.

Vierailija
13/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ruma ja epäonnistunut kun sinulla on kaikki.

Vierailija
14/16 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimet, ruoka, luonto, perhe, ystävät, elokuvat, pelit, sarjat, mielikuvitus.

Teet lähinnä pilkkaa niille joilla oikeasti on asiat huonosti. Luettelet "perhe, ystävät" ym. Vaikka mitä resursseja. Et ole oikeasti huono-osainen.

Vierailija
15/16 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/16 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinasta