Olenko ainoa, jolla ei ole luurankoja kaapissa eikä muutakaan outoa vaan puhdas tausta?
Ei mitään seuraavaa tai muutakaan luurankoa kaapissa:
yhden yön suhteita
useita seurustelusuhteita
kiroilemisia
ex-miehiä
useita epämääräisesti päättyneitä työsuhteita
kiusaamisia
rikollista taustaa
huumeita, alkoholia, tupakointia
tatuointeja
feikkejä hiuslisäkkeitä, tekokynsiä, tekoripsiä ym.
Mitä vielä? Kaikkea epämääräistä. Minulla on hyvä tausta.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen, tuommoisen kun löytäisi. Tahtoo nykyään kaikki olla näitä hutsuja
Millä tavalla esim. kerran juotu humala tekee ihmisestä hutsun?
Ei se olekaan luuranko mutta jos olit juoppoputkassa sen takia niin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen, tuommoisen kun löytäisi. Tahtoo nykyään kaikki olla näitä hutsuja
Millä tavalla esim. kerran juotu humala tekee ihmisestä hutsun?
Sukupuolesta riippumatta humalajuominen kertoo elämänhallintapojen puuttumisesta eikä ihminen osaa kontrolloida juomista eli hänellä on ongelma. Alkoholi on huonoin vaihtoehto ikinä puida ongelmia.
Rinnastat tosissasi kertahumalan alkoholin ongelmakäyttöön? Kaikkea sitä näkeekin kun av:ta lukee.
Ongelmaan ei tarvitse kuin sen yhden kerran. Järkevä ihminen osaa käyttää alkoholia ilman humalahakuisuutta. Olen nähnyt tässä elämässä tarpeeksi alkoholisteja ja alkoholilla aiheutettuja vahinkoja ja ei, en kirjoita nyt itsestäni, koska en käytä alkoholia.
Juon itsekin joskus nimenomaan tarkoituksena päästä syvään humalaan. En kuitenkaan koskaan oppinut ottamaan krapularyyppy. Niimpä yhtä iltaa ja yötä pidemmät juomaputket ovat minulle tuntemattomia. Ilman krapularyyppyä ei ole vielä kenestäkään tullut alkoholistia. Mulla on varmaan pelastava tekijänä ollut kun humala rupeaa menemään krapulan puolelle. Rupeaa viinan hajukin kuvottamaan. Aamulla kaadan surutta viemäriin lasiin jääneet viinat.
Järjenheikkoutesi ei kyllä kestä päivänvaloa, mutta varmasti jollekin uskovaiselle jonka moraalit eivät ole liian tiukat, kelpaat!
Ap on kunnollinen nainen ja joku mies saa olla onnellinen kun saa hänet.
M/39
Vierailija kirjoitti:
Catherine on koulukiusattu. Lisäksi hänestä on kuvia joissa on lähtenyt ulos ilman pikkuhousuja ollessaan herttuatar. Hän on bilettänyt jonkin verran.
Tutkimusmielessä haluaisin tietää mistä näitä kuvia löytää.
M/39
Aika outoa, että sitten toisaalta leimataan ap itse huonoksi ihmiseksi, epäilyttäväksi, eristäytyneeksi tai jopa kehitysvammaiseksi jos ei mitään noista ole taustalla. Hohhoijaa. Kaikkia ei nyt vaan kiinnosta nuo jutut, ei se tee ihmisestä jotenkin huonoa.