Olenko ainoa, jolla ei ole luurankoja kaapissa eikä muutakaan outoa vaan puhdas tausta?
Ei mitään seuraavaa tai muutakaan luurankoa kaapissa:
yhden yön suhteita
useita seurustelusuhteita
kiroilemisia
ex-miehiä
useita epämääräisesti päättyneitä työsuhteita
kiusaamisia
rikollista taustaa
huumeita, alkoholia, tupakointia
tatuointeja
feikkejä hiuslisäkkeitä, tekokynsiä, tekoripsiä ym.
Mitä vielä? Kaikkea epämääräistä. Minulla on hyvä tausta.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä ovat luurankoja?
Ihminen, joka kysyy moista on kaukana hyvästä elämästä. Mainitsemani asiat eivät kuulu hyvän naisen elämään.
Minulla on muutama eksä, mutten osaa nähdä heitä luurankoina kaapissa. Olen myös joskus käyttänyt päihteitä, joskaan en ole kokenut ongelmia sen suhteen. Olin myös jossain määrin kiusattu koulussa, mutta onko se nyt joku taustaa likaava tekijä?
Olen 36-vuotias työssäkäyvä sinkkunainen. Tehdäänpä pieni tarkistus listasi asioista.
- irtosuhteet -> ei (en ole koskaan harrastanut seksiä)
- useat seurustelusuhteet ->ei (en ole koskaan seurustellut)
- kiroileminen -> varmasti joskus tullut joku paha sana päästettyä, mutta pyrin välttämään
- ex miehet -> katso kohta kaksi
- useat epämääräisesti päättyneet työsuhteet -> ei (kaikki työsuhteet ovat päättyneet ihan normaalisti)
- kiusaaminen -> ei
- rikollinen tausta -> ei
-päihteet -> ei
- tatuoinnit -> ei
- minkäänlaiset lisäkkeet -> ei (en edes meikkaa)
Olen siis lähes synnitön :D Vain kiroilussa on saattanut lipsua. Pidän sitä normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole noista mitään. Transtausta on, ja jos se paljastuisi töissä, mua alettaisiin kohdella eri tavalla, joten sen salaan. Tai salaan ja salaan, ei sitä mitenkään aktiivisesti tarvitse salata.
<3
Koetko olevasi jotenkin muita parempi kun olet elänyt noin pussissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, ehdit haalia noista kaikista kokemusta loppuelämäsi aikana.
Panosta varsinkin noihin yhdenyön suhteisiin.Luurangot ja vääränlaiset taustat eivät kuulu suunnitelmiini. En tarvitse hetken hurmosta enkä halua sekoilla.
Elämän hallinta on harhaa. Saatat joutua jonkun väkisin hurmosta hakevan tielle ja siinäpä sitä sitten menee suunnitelmasi uusiksi.
Tämä. Aika monella suunnitelmat muuttuu, vaikkei itse tekisi mitään. Esim seksuaalirikoksen kohteeksi joutuminen. Tekijänarsistien omatunto on tietysti puhdas, koska se on käyttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Otitpa mielenkiintoisen otoksen :D
Joo tosiaan aka monilla on luuranko kaapissa kun on joskus ollut tekoripset ja joskus lipsahtanut ärräpää!
Aito nainen ei tarvitse tekoripsiä. Oletko koskaan kuullut, että luonnollinen kauneus on parasta ja oman itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on?
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi jotenkin muita parempi kun olet elänyt noin pussissa?
Sinä ilmeisesti et ole? Olen onnellinen enkä elä pussissa, olen oikein tyytyväinen tavalliseen elämään.
Ihana nainen, tuommoisen kun löytäisi. Tahtoo nykyään kaikki olla näitä hutsuja
Vierailija kirjoitti:
Ota esimerkkiä Englannin Katesta. Katella ei ole listasta muuta kuin exä(t), mutta suhteet tuskin ovat päättyneet riitaisesti. Katella on mainio tausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota esimerkkiä Englannin Katesta. Katella ei ole listasta muuta kuin exä(t), mutta suhteet tuskin ovat päättyneet riitaisesti. Katella on mainio tausta.
Enpä ihan usko, että Kate ei olisi koskaan juonut alkoholia, ollut kiroilematta tai käyttämättä hiuslisäkkeitä yms. Jos en väärin muista, hän teki jonkinlaisia mallintöitä ennen kuin tapasi Williamin. Niissä hommissa pakosti käytetään irtoripsi ym "saatanan keksintöjä". Ja saattaapa sinne Katen opiskeluaikoihin jokunen irtosuhdekin mahtua :O
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla esim. kerran juotu humala tekee ihmisestä hutsun?
Kyllä AP se paha voi sunkin kohdalle osua, halusit tai et. Toivottavasti ei, mutta muistele sitten lällättelyitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla esim. kerran juotu humala tekee ihmisestä hutsun?
Sukupuolesta riippumatta humalajuominen kertoo elämänhallintapojen puuttumisesta eikä ihminen osaa kontrolloida juomista eli hänellä on ongelma. Alkoholi on huonoin vaihtoehto ikinä puida ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä AP se paha voi sunkin kohdalle osua, halusit tai et. Toivottavasti ei, mutta muistele sitten lällättelyitäsi.
Olen kärsinyt aivan tarpeeksi, mutta tapohini ei kuulu toivoa toisille pahaa. Lällättely ei kuulu tapoihini, koska osaan käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama eksä, mutten osaa nähdä heitä luurankoina kaapissa. Olen myös joskus käyttänyt päihteitä, joskaan en ole kokenut ongelmia sen suhteen. Olin myös jossain määrin kiusattu koulussa, mutta onko se nyt joku taustaa likaava tekijä?
Toivottavasti olet päässyt yli kiusaamisesta. <3
Vierailija kirjoitti:
On sinulla yksi luuranko kaapissa. Olet valehtelija.
Jos väittää tuollaista olisi se syytä perustella. En ole valehtelija eikä kaapissani ole eikä tule olemaan luurankoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kärsinyt aivan tarpeeksi, mutta tapohini ei kuulu toivoa toisille pahaa. Lällättely ei kuulu tapoihini, koska osaan käyttäytyä.
Aloituksesi perusteella jälkimmäinen lause on valetta. Mitä muuta tällaisella aloituksella haetaan kuin oman kruunun kiillottamista ja lällättelyä sillä, miten muka-parempi ihminen on kun on noin puhtoisesti elellyt. En edes halua tietää, mitä ne sinun luurankosi ovat, joita yrität peitellä leikkimällä pyhimystä.
En harrasta pettämistä enkä avioliiton ulkopuolisia suhteita. Minulla ei ole eksiä, koska olen naimisissa ja yhden miehen nainen.