Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jolla ei ole luurankoja kaapissa eikä muutakaan outoa vaan puhdas tausta?

Vierailija
17.12.2019 |

Ei mitään seuraavaa tai muutakaan luurankoa kaapissa:
yhden yön suhteita
useita seurustelusuhteita
kiroilemisia
ex-miehiä
useita epämääräisesti päättyneitä työsuhteita
kiusaamisia
rikollista taustaa
huumeita, alkoholia, tupakointia
tatuointeja
feikkejä hiuslisäkkeitä, tekokynsiä, tekoripsiä ym.

Mitä vielä? Kaikkea epämääräistä. Minulla on hyvä tausta.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana nainen, tuommoisen kun löytäisi. Tahtoo nykyään kaikki olla näitä hutsuja

Millä tavalla esim. kerran juotu humala tekee ihmisestä hutsun?

Sukupuolesta riippumatta humalajuominen kertoo elämänhallintapojen puuttumisesta eikä ihminen osaa kontrolloida juomista eli hänellä on ongelma. Alkoholi on huonoin vaihtoehto ikinä puida ongelmia.

Rinnastat tosissasi kertahumalan alkoholin ongelmakäyttöön? Kaikkea sitä näkeekin kun av:ta lukee. 

Vierailija
42/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolesta riippumatta humalajuominen kertoo elämänhallintapojen puuttumisesta eikä ihminen osaa kontrolloida juomista eli hänellä on ongelma. Alkoholi on huonoin vaihtoehto ikinä puida ongelmia.

Rinnastat tosissasi kertahumalan alkoholin ongelmakäyttöön? Kaikkea sitä näkeekin kun av:ta lukee. 

Ongelmaan ei tarvitse kuin sen yhden kerran. Järkevä ihminen osaa käyttää alkoholia ilman humalahakuisuutta. Olen nähnyt tässä elämässä tarpeeksi alkoholisteja ja alkoholilla aiheutettuja vahinkoja ja ei, en kirjoita nyt itsestäni, koska en käytä alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että onkohan ap normaalisti älykäs tai mahdollisesti kehitysvammainen. Ne, joilla on tiettyjä disabiliteetteja, niin elävät aika kaavamaisesti. 

Vierailija
44/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaan ei tarvitse kuin sen yhden kerran. Järkevä ihminen osaa käyttää alkoholia ilman humalahakuisuutta. Olen nähnyt tässä elämässä tarpeeksi alkoholisteja ja alkoholilla aiheutettuja vahinkoja ja ei, en kirjoita nyt itsestäni, koska en käytä alkoholia.

Olen kai sitten alkoholisti, kun kerran 16-vuotiaana join itseni humalaan. Sen jälkeen tosin ole alkoholia käyttänyt, mutta näköjään sinun mittarillasi minulla on alkoholiongelma. Olen minäkin nähnyt vaikka ja mitä. Myös elämää ei-alkoholistien kanssa. Ja ehkä juuri siksi ymmärrän eron alkoholismin ja satunnaisen alkoholinkäytön välillä. 

Vierailija
45/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AP se paha voi sunkin kohdalle osua, halusit tai et. Toivottavasti ei, mutta muistele sitten lällättelyitäsi.

Olen kärsinyt aivan tarpeeksi, mutta tapohini ei kuulu toivoa toisille pahaa. Lällättely ei kuulu tapoihini, koska osaan käyttäytyä.

Aloituksesi perusteella jälkimmäinen lause on valetta. Mitä muuta tällaisella aloituksella haetaan kuin oman kruunun kiillottamista ja lällättelyä sillä, miten muka-parempi ihminen on kun on noin puhtoisesti elellyt. En edes halua tietää, mitä ne sinun luurankosi ovat, joita yrität peitellä leikkimällä pyhimystä. 

Hyvä, että aloitus sai sinutkin pohtimaan omaa elämääsi, kun reagoit noinkin vahvasti. Kysyin jo aloituksen otsikossa "Olenko ainoa, jolla ei ole luurankoja kaapissa eikä muutakaan outoa vaan puhdas tausta?" en kiillottaakseni kruunuja. En tiedä kuin muutaman ihmisen ystäväpiiristä, jolla ei ole listaamiani asioita.

Vierailija
46/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai sitten alkoholisti, kun kerran 16-vuotiaana join itseni humalaan. Sen jälkeen tosin ole alkoholia käyttänyt, mutta näköjään sinun mittarillasi minulla on alkoholiongelma. Olen minäkin nähnyt vaikka ja mitä. Myös elämää ei-alkoholistien kanssa. Ja ehkä juuri siksi ymmärrän eron alkoholismin ja satunnaisen alkoholinkäytön välillä. 

Satunnainen alkoholin käyttö on pidettävä kohtuudessa eikä silloinkaan pidä juoda humalahakuisesti mutta on tiedettävä rajansa.

Vierailija
47/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että onkohan ap normaalisti älykäs tai mahdollisesti kehitysvammainen. Ne, joilla on tiettyjä disabiliteetteja, niin elävät aika kaavamaisesti. 

En ole asperger vaan älykäs. Minulla on mensan jäsenyys ja muitakin palkintoja ja diplomeja. Olen onnellinen ja tyytyväinen tavalliseen elämään. Saan nautintoa matkustamisesta enkä hae jännitystä seksisuhteilla, alkoholilla tai huumeilla.

Vierailija
48/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jäänyt kapinallinen murrosikä elämättä siinä mielessä etten seurustellut, kokeillut tupakkaa tai humalajuomista teininä, enkä myöskään kiroillut. Tulenkin uskonnollisesta perheestä. Nyt yli 30-vuotiaana seurustelu on koettu, samoin avioero.

Työkaveri taannoin sanoi että kaikilla ihmisillä tulee jossain vaiheessa eteen vaihe kun tekee tyhmyyksiä.

Odottelen milloin vaihe alkaa. Tai ehkä mun tyhmyys oli väärän miehen valinta, toivottavasti jää siihen. Irtosuhteita tai päihteitä en kaipaa.

Vierailija
49/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole asperger vaan älykäs. Minulla on mensan jäsenyys ja muitakin palkintoja ja diplomeja. Olen onnellinen ja tyytyväinen tavalliseen elämään. Saan nautintoa matkustamisesta enkä hae jännitystä seksisuhteilla, alkoholilla tai huumeilla.

No nyt kyllä lähti sun jutuilta pohja :DDD

Jos koitat röllätä, niin älä liian paksua keitosta keitä. 

Vierailija
50/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on jäänyt kapinallinen murrosikä elämättä siinä mielessä etten seurustellut, kokeillut tupakkaa tai humalajuomista teininä, enkä myöskään kiroillut. Tulenkin uskonnollisesta perheestä. Nyt yli 30-vuotiaana seurustelu on koettu, samoin avioero.

Työkaveri taannoin sanoi että kaikilla ihmisillä tulee jossain vaiheessa eteen vaihe kun tekee tyhmyyksiä.

Odottelen milloin vaihe alkaa. Tai ehkä mun tyhmyys oli väärän miehen valinta, toivottavasti jää siihen. Irtosuhteita tai päihteitä en kaipaa.

Ei järkevällä ihmisellä tule tarvetta kapinoida eikä tehdä tyhmyyksiä. En ole koskaan kaivannut irtosuhteita eikä päihteitä.

Vierailija
51/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti sanomisia lukuun ottamatta olen melko siisti.

Ehkä siksi kiusattu paljon.

Vierailija
52/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se selitys sieltä: Mensan jäsenyys. No nyt ymmärrän aika montakin seikkaa tästä aloituksesta. 

Vierailija
53/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murrosikä jäänyt kenties kokematta.

Miten murrosikä pitää elää? Hankkimalla rikostausta?

Vierailija
54/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hieman oudolta, ettei sinulla ole eksiä. Suhtaudun varauksella.

Miksi pitäisi olla eksiä? Suhtautuisin varauksella jos miehellä olisi eksiä, mutta onneksi olen varattu.

Vierailija
55/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä ovat luurankoja?

Ihminen, joka kysyy moista on kaukana hyvästä elämästä. Mainitsemani asiat eivät kuulu hyvän naisen elämään.

Ei kuulu sulle määritellä mitä tarkoittaa "hyvä elämä" saati sitten millainen on "hyvä nainen". Keskity vaan ihan omaan elämääsi. 

Vierailija
56/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Ei mitään seuraavaa tai muutakaan luurankoa kaapissa:

yhden yön suhteita

useita seurustelusuhteita

kiroilemisia

ex-miehiä

useita epämääräisesti päättyneitä työsuhteita

kiusaamisia

rikollista taustaa

huumeita, alkoholia, tupakointia

tatuointeja

feikkejä hiuslisäkkeitä, tekokynsiä, tekoripsiä ym.

Mitä vielä? Kaikkea epämääräistä. Minulla on hyvä tausta."

Olet tietysti trolli, mutta trollaisit paremmin jos et rinnastaisi ihan useita seurustelusuhteita ja kiroilemisia rikollisuuteen... Ja juu, tietenkin tekoripset ovat huumeisiin verrattavissa. 0/5. 

Vierailija
57/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "epämääräisesti päättynyt työsuhde"? Mietin vaan, miten pitkä oma syntilistani on. 

Vierailija
58/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita luurankoja! 

- On muutama ex.

- Olen joskus sanonut kirosanan.

- Kerran määräaikaista tyosuhdettani ei jatkettu.

- Olen juonut alkoholia. Juon aina joskus viiniä. 

Nyt olen ihan paniikissa. Missä vaiheessa nämä luurangot kuuluu paljastaa seurustelukumppanille? En toki halua valehdella menneisyydestäni. 

Vierailija
59/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP haet tällä aloituksella??

Vierailija
60/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "epämääräisesti päättynyt työsuhde"? Mietin vaan, miten pitkä oma syntilistani on. 

Esimerkiksi olet tehnyt laittomuuksia ja vahingoittanut yritystä ja sen takia sinut on irtisanottu. Toinen hyvä esimerkki, että olet tullut täydessä humalassa töihin ja käyttäytynyt väkivaltaisesti esimiestä ja työkavereita kohtaan.