Olenko ainoa, jolla ei ole luurankoja kaapissa eikä muutakaan outoa vaan puhdas tausta?
Ei mitään seuraavaa tai muutakaan luurankoa kaapissa:
yhden yön suhteita
useita seurustelusuhteita
kiroilemisia
ex-miehiä
useita epämääräisesti päättyneitä työsuhteita
kiusaamisia
rikollista taustaa
huumeita, alkoholia, tupakointia
tatuointeja
feikkejä hiuslisäkkeitä, tekokynsiä, tekoripsiä ym.
Mitä vielä? Kaikkea epämääräistä. Minulla on hyvä tausta.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useita luurankoja!
- On muutama ex.
- Olen joskus sanonut kirosanan.
- Kerran määräaikaista tyosuhdettani ei jatkettu.
- Olen juonut alkoholia. Juon aina joskus viiniä.
Nyt olen ihan paniikissa. Missä vaiheessa nämä luurangot kuuluu paljastaa seurustelukumppanille? En toki halua valehdella menneisyydestäni.
Sarkasmi on taitolaji. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä AP haet tällä aloituksella??
Lue otsikko ja aloitusviesti uudestaan niin ehkä sitten ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "epämääräisesti päättynyt työsuhde"? Mietin vaan, miten pitkä oma syntilistani on.
Esimerkiksi olet tehnyt laittomuuksia ja vahingoittanut yritystä ja sen takia sinut on irtisanottu. Toinen hyvä esimerkki, että olet tullut täydessä humalassa töihin ja käyttäytynyt väkivaltaisesti esimiestä ja työkavereita kohtaan.
Minusta noissa ei ole mitään epämääräistä. Päivänselviä syitä irtisanomiselle. Epämääräinen on jotain sellaista, mihin liittyy jotain epäselvyyksiä tai asioita, jotka eivät ihan kestä lähempää tarkastelua.
Katsotaas..
yhden yön suhteita EI
useita seurustelusuhteita EI
kiroilemisia Olen kiroillut joskus
ex-miehiä EI
useita epämääräisesti päättyneitä työsuhteita EI
kiusaamisia EI
rikollista taustaa EI
huumeita, alkoholia, tupakointia EI
tatuointeja EI
feikkejä hiuslisäkkeitä, tekokynsiä, tekoripsiä ym. EI
Olenko huono ihminen? Aika tiukka vaatimuslista täydelliselle ihmiselle.
Voi kuule, ne joilla on pahimmat luurangot oikein hakevat toisista pikkuvikoja, että saavat nostaa ne esille yleisesti paheksuttaviksi
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, ne joilla on pahimmat luurangot oikein hakevat toisista pikkuvikoja, että saavat nostaa ne esille yleisesti paheksuttaviksi
Kerro omista luurangoista, kun niin kehuskelet niillä. Minulla ei ole luurankoja.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja juuri näin toimii ap:kin. Muka viattomasti kyselee "olenko ainoa". Oikeat tarkoitusperät ihan muualla tällä "pyhimys"rouvalla/herralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro omista luurangoista, kun niin kehuskelet niillä. Minulla ei ole luurankoja.
Aivan varmasti on. Ihminen ei pysy kasassa ilman luurankoa.
Catherine on koulukiusattu. Lisäksi hänestä on kuvia joissa on lähtenyt ulos ilman pikkuhousuja ollessaan herttuatar. Hän on bilettänyt jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole kuin yksi luuranko ja se ei ole kaapissa. Olen ihan avoimesti seurustellut enemmän kuin kerran, kiroillut, juonut alkoholia, käynyt läpi helvetillisen avioeroprosessin ja käyttänyt jopa irtoripsiä. Koskaan en näitä asioita yritä pistää "luurangoiksi kaappiin". Ei ole tarvetta peitellä normaaliin elämään kuuluvia asioita tai esittää jotain muuta kuin olen,
Vierailija kirjoitti:
Katsotaas..
yhden yön suhteita EI
useita seurustelusuhteita EI
kiroilemisia Olen kiroillut joskus
ex-miehiä EI
useita epämääräisesti päättyneitä työsuhteita EI
kiusaamisia EI
rikollista taustaa EI
huumeita, alkoholia, tupakointia EI
tatuointeja EI
feikkejä hiuslisäkkeitä, tekokynsiä, tekoripsiä ym. EIOlenko huono ihminen? Aika tiukka vaatimuslista täydelliselle ihmiselle.
Saatanan syntinen! Vai vielä kiroillut! Jumalauta mikä tyyppi. Tuollainen luuranko kaapissa ja nyt vasta siitä kertoo!
Vierailija kirjoitti:
Aplla ei ole kavereita eikä käy missään.
Ystäviä on ja matkustelen paljon. Olen elämää nähnyt mutta se ei silti tarkoita seksisuhteita, päihteitä tai muutakaan harmillista. En tarvitse tekoripsiä tai lisäkkeitä näyttääkseni kauniilta mieheni ja itseni mielestä.
Ei ole kuin säkissä kasvaneita kavereita. Sosiaalisesti estoinen ap.
Ei minullakaan ole noista mitään muuta, mutta kiroilua on ollut aika paljon. Onneksi se ei näy ihmisestä päällepäin miten monta kirosanaa on lausunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole noista mitään muuta, mutta kiroilua on ollut aika paljon. Onneksi se ei näy ihmisestä päällepäin miten monta kirosanaa on lausunut.
Aika suuri osa ap:n mainitsemista asioista ei näy päällepäin. Ehkä hän siksi erehtyi luulemaan niitä luurangoiksi kaapissa. Sitä en kyllä ymmärrä, miten irtoripset voisivat olla luuranko kaapissa. Nehän näkyvät useilla kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitpa mielenkiintoisen otoksen :D
Joo tosiaan aka monilla on luuranko kaapissa kun on joskus ollut tekoripset ja joskus lipsahtanut ärräpää!
Tarkoitin kylläkin jatkuvaa kiroilua. Ei sellaiset ole tervetulleita arvokkaisiin tilaisuuksiin tai tapaamaan korkea-arvoisia henkilöitä.
Arvaa mitä, olen kuullut jopa pappien kiroilevan, useasti. Myös nähnyt pappeja kännissä. En jaksa arvostella, ovat täysin tavallisia ihmisiä kuitenkin.
En kiillota omaa sädekehääni.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hieman oudolta, ettei sinulla ole eksiä. Suhtaudun varauksella.
*Ikisinkun kyynel* :´(
Aloitus on aivan hassu. Sen tekijä ei ymmärrä mitä luurangolla kaapissa tarkoitetaan.