Kumpi maksaa ensimmäisillä treffeillä?
Kysytäänpä nyt sitten palstalaisilta.
Vain rehellisiä vastauksia kiitos.
Kommentit (63)
Olen käynyt 14 kk aikana ensitreffeillä 18 eri miehen kanssa. Kaksi treffeistä oli Espresso housessa ja 16 illallisravintolassa. Aina olen maksanut oman laskuni. Vain kerran mies tarjoutui maksamaan minun osuuteni, koska hän sanoi, että hän itse ehdotti treffejä, mutta kieltöytydyin tästä tarjouksesta, sillä en halunnut tavata häntä uudelleen. Ja suurin osa näistä minun treffikumppaneista on ollut minua huomattavasti suurituloisimpia, esim. Ollut pari lääkäriä, DI, upseeri jne.
Vaihtoehto olen nainen, lasku pistetään puoliksi puuttuu.
Mä tarjoudun aina maksamaan oman osuuteni, yleensä mies kieltäytyy ja maksaa silti, en jää jankaaman vaan kiitän kohteliaasti ja jos se mies on esim maksanut leffaliput ostan sitten popcornit tai tarjoan lasillisen leffan jälkeen jos viihdyn toisen seurassa.
Ekoille treffeille en kyllä halua mitään kallista ravintolaa tai tekemistä vaan esimerkiksi kävelylle ja jos synkkaa hyvin, niin lopuksi vaikka kahville tai lasilliselle.
Ainoastaan sellaisessa tapauksessa että ollaan oltu pidempään jo tuttuja mutta kaveripohjalta menisin esim jollekin pitkän kaavan illalliselle.
"Tuo sun teoria menee vessasta alas siina vaiheessa, kun naisella on sen verran varallisuutta, etta kumppanin varallisuuteen ei tarvitse hanta valitessa kiinnittaa lainkaan huomiota."
Eli toisin sanottuna valtaisalle enemmistölle naisista miehen varallisuudella on merkitystä.