Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Greta Thunberg aiheuttaa niin paljon vihantunteita ihmisissä?

Vierailija
15.12.2019 |

Ei minuakaan niin kauheesti kiinnosta ilmastoasiat mutta en todella kehtaisi käyttää aikaani tuon lapsen haukkumiseen ympäri nettiä, kertokaa mikä siinä niin paljon ihmisiä hiertää? Olen tosissani ihmetellyt tätä kauan.

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa, mutta onhan hän vastenmielisen näköinen ja koko asia on vastenmielinen hänen puhumanaan.  Ehkä tehnyt vain hallaa koko jutulle. 

Eikä ole mikään "lapsi". Ärsttää tämä lapsen hokeminen. Aivan kohta täysi-ikäinen ja sitä ei poista se, että näyttää kitukasvuiselta 12-vuotiaalta. 

No tuossahan ne tulivatkin kaikki syyt. Olen ihan samaa mieltä kaikessa, ja johonkin keskusteluun minäkin kerran kirjoitin ihan yks'yhteen juuri nuo samat seikat, mutta hetken päästä koko keskustelu - siis koko keskustelu, ei ainoastaan minun kirjoitukseni - poistettiin palstalta.

Minäkin ihmettelen sitä, että vaikka hän on nykyään jo ainakin 17-vuotias, niin miksi hän näyttää niin monta vuotta ikäistään nuoremmalta, ehkä joltain 8-11 -vuotiaalta: hän on jotenkin jälkeenjäänyt ja vammaisen näköinen, ja taitaa olla kääpiökasvuinenkin, poikkeuksellisen pieni smurffiina joka tapauksessa.

Ja sen lisäksi hän on ylen vastenmielinen persoona. Hän on yrmeän ja ilkeän näköinen pippurinaama, ja hänen peruspuhetapansakin on epäystävällinen ja vihainen.

Hänen asiansahan on oikein hyvä, mutta tämä inhottava, röyhkeä ja mykkyränaamainen peikko aiheuttaa vain vahinkoa hienolle päämäärälle.

Oikeestikko joku aikuinen puhuu nuoresta näin? Kehtaatko sanoa nämä sanat omalla nimelläsi? Mua hävettäsi..

Vierailija
42/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä häntä vihaa. Pidän vain koko ilmiötä huvittavana. Enemmän mielipiteitä minulla on Gretan faneista joukkona kuin Gretasta itsestään. On tätä mielenkiintoista seurata niin kauan kuin se sitten kestääkään. Greta taitaa olla lähinnä "sirkushuveja kansalle" osastoa kuin niin vakavasti otettava, että vihata tarvitsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristöongelmista on tiedetty niin kauan, että on oikeutettua ihmetellä, miksi systeemiä ei ole muutettu tämän enempää. Tietysti paljon on tehty, esimerkiksi tuotannossa. Varmasti jotain voisi tehdä vielä enemmän. 

Vierailija
44/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa, mutta onhan hän vastenmielisen näköinen ja koko asia on vastenmielinen hänen puhumanaan.  Ehkä tehnyt vain hallaa koko jutulle. 

Eikä ole mikään "lapsi". Ärsttää tämä lapsen hokeminen. Aivan kohta täysi-ikäinen ja sitä ei poista se, että näyttää kitukasvuiselta 12-vuotiaalta. 

No tuossahan ne tulivatkin kaikki syyt. Olen ihan samaa mieltä kaikessa, ja johonkin keskusteluun minäkin kerran kirjoitin ihan yks'yhteen juuri nuo samat seikat, mutta hetken päästä koko keskustelu - siis koko keskustelu, ei ainoastaan minun kirjoitukseni - poistettiin palstalta.

Minäkin ihmettelen sitä, että vaikka hän on nykyään jo ainakin 17-vuotias, niin miksi hän näyttää niin monta vuotta ikäistään nuoremmalta, ehkä joltain 8-11 -vuotiaalta: hän on jotenkin jälkeenjäänyt ja vammaisen näköinen, ja taitaa olla kääpiökasvuinenkin, poikkeuksellisen pieni smurffiina joka tapauksessa.

Ja sen lisäksi hän on ylen vastenmielinen persoona. Hän on yrmeän ja ilkeän näköinen pippurinaama, ja hänen peruspuhetapansakin on epäystävällinen ja vihainen.

Hänen asiansahan on oikein hyvä, mutta tämä inhottava, röyhkeä ja mykkyränaamainen peikko aiheuttaa vain vahinkoa hienolle päämäärälle.

Siis ihan älytöntä. Jos jussi halla-ahon ulkonäköä arvosteltaisiin samalla tavalla, olisi ääni kellossa ihan toinen. Gretan ulkonäössä eikä älyssä ole mitään vikaa!

Vierailija
45/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö ärsyttää koska minusta tyttö on sairautensa takia fiksaantunut tähän asiaan

Ei aitoa

Vierailija
46/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoa ei ihminen muuta

Se on Jumalan kädessä.

Vierailija
47/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajasedät raivoaa, kun tietävät, että Greta on todella älykäs nainen ja he vanhoja ryppyisiä setämiehiä.

Vierailija
48/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Jumalan kädessä.

Miksi Jumala sellaista tekee?

Vierailija
49/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lietsoo tietynlaisia nuoriin turhaa ahdistuneisuutta.

Vierailija
50/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Jumalan kädessä.

Miksi Jumala sellaista tekee?

Uskon että sallii koska Raamatussa puhutaan juuri vastaavista ilmiöistä joita tämän aikakauden lopulla tulee.

Vierailija
51/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jossain ketju siitä, voiko rakastua ihmiseen, jota ei ole tavannut. Kyllä voi. Rakastan tuota Gretaa. Hänen kuvana näkeminen ja kaikki herättää sisälläni valtavan lämmön.

Vierailija
52/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus mitä ilmeisemmin satuttaa.

Tai sitten se, kuinka vähän tuo tyttö ymmärtää.

Vierailija
53/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus mitä ilmeisemmin satuttaa.

Tai sitten se, kuinka vähän tuo tyttö ymmärtää.

Mitä valheita Greta on suustaan päästänyt? Eikö hän ole masinoitunut tärkeän asian keulakuvaksi? Hän tekee tärkeää työtä ja olen hänelle siitä todella kiitollinen! Greta on rohkea ja mahtava nuori nainen! Hänellä ei ole mitään velvollisuutta muovata ulkonäköään tai ilmeitään miellyttämään mitään setämiehiä!

Vierailija
54/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös aika erikoiset kasvonpiirteet, ja välillä mietin, onko tällä yhteyttä autistisiin piirteisiini vai näyttäisinkö ilman diagnoosia samanlaiselta. Silmäni ovat mongoloidimaiset, ja joku kerran sanoi minun näyttävän aasialaiselta. Silmiäni miehet ovat kehuneet kauniiksi. Olen kyllä aika vaalea iholtani ja tyttömäisen näköinen johtuen pitkistä hiuksista ja otsatukasta sekä pienestä koosta, joten sen takia minua on luultu jopa 12-vuotiaaksi, vaikka olen 24-vuotias. Persoonallinen pukeutuminen toki vaikuttaa myös asiaan. 

Minulla on sellainen veikkaus, että Gretalla olisi raskaudenajan seurauksesta tullut FAS-oireyhtymä. Kasvonpiirtet täsmää hyvin.

Nro 30 kommentoija, jolla on autistisia piirteitä.

Vierailija
55/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, 0nko Greta uusi Kristus vai Pelsepuupi?

Vierailija
56/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, 0nko Greta uusi Kristus vai Pelsepuupi?

Ei kumpikaan. Greta on uuden uskonnottoman ajan supersankari.

Vierailija
57/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju antaa minulle enemmän syitä hirttäytyä. Kun asiat muuttuu ja joku yrittää siitä pitää ääntä, haukutaan brändiksi ja huijariksi. 

Ilmastonmuutoksesta on tiedetty jo 60-luvulla. Ymmärrättekö mitä se meinaa, kun ilmasto lämpenee nopeammin meidän takiamme kuin normaalisti? Eläimillä ei ole mitään mahiksia sopeutua. Massiivinen sukupuuttoaalto on alkanut jo.

Mutta mitä päättäjät tekevät? Mumisevat tuoleissaan täyttä paskaa ja leikkivät että mitään ei ole tapahtumassa. Mitä aikuiset tekevät? Teihin meidän nuorten kuului luottaa. Mutta paskaa siitäkin suunnasta tulee. 

1400-1800-luvuilla ollut pieni jääkausi tappoi hiton ison kasan ihmisiä nälkään jo meillä Suomessakin. Eikä eron tarvinnut olla kuin pari kummoista astetta. 

Kaikki marisee siitä että Greta on "liian vihainen" ja "liian tunteellinen."

Vit tu mikä vitsi te olette. Olisit sinäkin tunteellinen, kun elämä on vaakalaudalla koko pe rkel een maapallolla. Tosin kun näitä ketjuja lukee, kuollaan vaan, kaikki. Aivan helv etin sama. Ei tästä tule mistään mitään.

Vierailija
58/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hän on hyvällä asialla, mutta ärsyttää hänen syyllistävä ja jankkaava tyylinsä, joka kääntyy lopulta koko hänen ajamansa asiaa vastaan. On joo ilmeisesti Asperger ja jumiutunut noihin ilmastojuttuihin, mutta silti.

Vierailija
59/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan jotenkin välitä hänestä.

T: Mies joka menee jaloin 10km kauppamatkat (ei autoa)

No hyvä, että joku ymmärtää arkiliikunnan päälle! 

Vierailija
60/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetapa on arsyttava, huutaa salilliselle ihmisia "how dare you!", aika kovaa kielenkayttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi