Miksi Greta Thunberg aiheuttaa niin paljon vihantunteita ihmisissä?
Ei minuakaan niin kauheesti kiinnosta ilmastoasiat mutta en todella kehtaisi käyttää aikaani tuon lapsen haukkumiseen ympäri nettiä, kertokaa mikä siinä niin paljon ihmisiä hiertää? Olen tosissani ihmetellyt tätä kauan.
Kommentit (238)
Ihmiset ovat kateellisia vanhempiensa rahoilla eläviin. Tämä vielä matkustelee ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on ruma ja tyhmä - ja rikollisten asialla.
Netanjahulla ja Trumpilla eivät ole komeuden kanssa mitään tekemistä. Kuvottavia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kateellisia vanhempiensa rahoilla eläviin. Tämä vielä matkustelee ympäriinsä.
Ja saastuttaa maapalloa.
Hyvä kirjoitus. Toivottavasti Israeli eikä kukaan muukaan maksanut Gretan ja tomppeleiden paluulentoa (vaikka varmaan joku järjestö maksoikin) vaan ihan itse, omasta taskusta ja kallein versio. God bless Israel. #Greta kavereineen on karkoitettu Israelista. Eilen illalla heille näytettiin dokumentti Hamasin karmaisevasta hyökkäyksestä, mutta nämä urheat ihmisoikeustaistelijat kieltäytyivät katsomasta kuinka Hamas loukkasi ihmisoikeuksia Israelissa. Tietojen mukaan he käänsivät näytölle selkänsä.
Sen jälkeen heidät vietiin Ben Gurionin lentokentälle. Kentällä heitä odottivat maidensa konsulit, ja heidät saatettiin kotimatkalle.
Gretan "kidnappaus" on siis onnellisesti ohi, mutta tiettävästi kukaan ei ole maksanut kenellekään hänestä lunnaita. Itse asiassa Ruotsin ulkoministeriö kieltäytyi puuttumasta asiaan, todeten että "Greta ei tarvitse tukea."
Täytyy sanoa, että vaikka monesti olenkin Ben Gurionin lentokentällä käynyt, niin koskaan en ole sinne Israelin armeijan viemänä mennyt. Kokemus varmasti tuokin.
Palestiinaa Greta ei vieläkään saanut vapautettua, mutta yritykset varmasti jatkuvat.
Olisi muuten ollut melkoisen ironista, jos juuri Gretan lähdön hetkellä olisi jälleen Jemenistä ammuttu kentän läheisyyteen ohjus. Ja jos se ohjus olisi vaikka osunut Gretan koneeseen. How dare you!
Melkein kyllä toivoin, että Greta olisi päässyt Gazaan. Yksi yö hamasilaisen teltassa olisi voinut tehdä kummia.
Gretan suuri meris(e)i(k)kailu on päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on punavihreiden kusetus jossa käytetään lasta hyväksi. Luuletteko, että ne Gretan lausunnot on sen omia? Ei tietenkään ole, vaan siellä ahne koneisto käsikirjoittaa sille puheet ja tekee sillä rahaa.
Siis mikä ihmeen kusetus? Meinaatko ettei ilmastonmuutosta ole oikeasti tapahtumassa? Ihan tosissasiko siihen uskot?
Varmasti tapahtuu ja on aivan väärin, että ihminen siihen yrittää itsekeskeisyydessään puuttua. Ilmastonmuutos kuuluu tapahtua ja niin on aina ollut ja tulee olemaan. Jotkut vain ovat keksineet tehdä siitä rahasammon.
"Ihan normaalilta tuo näyttää. Eikä hän ole jälkeenjäänyt, enemmän minä sitä sinun kohdallasi epäilen..."
Sinusta siis näyttää;-)
tämä greta vaikuttaa bulvaanilta ja itsekeskeiseltä narsu projektilta.insta yacht ei vaakuuta.omaa narsismia vain.mega lehdistö perässä eli vaikuttaa mainokselta vain,maksetulta buffilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on ruma ja tyhmä - ja rikollisten asialla.
Netanjahulla ja Trumpilla eivät ole komeuden kanssa mitään tekemistä. Kuvottavia ukkoja.
Onneksi äh*ämit eivät ole ja ovat ah niin feministejäkin.
Minusta hyvä tyyppi. Olisin ylpeä, jos olisi tyttäreni.
Itse olen saanut kuvan, että häntä ohjataan muualta, toki hänellä on myös NS.omia mielipiteitä. Olen saanut käsityksen, ettei hän pysty leveäkatseiseen ajatteluun, eikä käsitä kokonaisuuksia.
greta on trauma turisti ja ambulance chaser ja osa ihmisistä ei pidä tätä hyvänä asiana. monia oksettaa narsismi ja poseeraus insta jollalla.miettiikö greta uhreja ja panttivanki vauvaa joka murhattiin yhtään? aivan...
Kyllähän nuo reaktiot yleensä tulevat vähän sielä ei niin älykkäästä, usein perussuomalaisesta osasta kansaa.
Kaiken kertoo aina myös se, että lentomatkustamisesta ei olla huolissaan, ellei Greta sitä tee. SIttehän se vikinä alkaa oikein kansanedustajia myöten.
T: 40v lihaasyövä mies.
Sossun tädit olisi pitänyt laittaa vanhempien perään jo aikaa sitten. Jos tuo on todella asperger (en tunne Gretaa henkilökohtaisesti, mutta työskentelen aspergereiden parissa), niin hyväksikäyttö on törkeää.
Ärsyttävä autistikakara. Tulee mieleen yksi entinen työ"kaveri". Samaa maanista saarnaamista hullunkiilto silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Sossun tädit olisi pitänyt laittaa vanhempien perään jo aikaa sitten. Jos tuo on todella asperger (en tunne Gretaa henkilökohtaisesti, mutta työskentelen aspergereiden parissa), niin hyväksikäyttö on törkeää.
Olihan siitä uutisia mediassa jo silloin, kun Greta oli vielä koululainen, miten vanhemmat koutsasivat tyttöä osoittamaan mieltään ja olemaan poissa koulusta protestina jne.
Greta on hyödyllinen hölmö ja hänen ovat vanhempansa rahanahneita hirviöitä.
Kuka tämä greta edes on