Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Greta Thunberg aiheuttaa niin paljon vihantunteita ihmisissä?

Vierailija
15.12.2019 |

Ei minuakaan niin kauheesti kiinnosta ilmastoasiat mutta en todella kehtaisi käyttää aikaani tuon lapsen haukkumiseen ympäri nettiä, kertokaa mikä siinä niin paljon ihmisiä hiertää? Olen tosissani ihmetellyt tätä kauan.

Kommentit (238)

Vierailija
21/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jotenkin välitä hänestä.

T: Mies joka menee jaloin 10km kauppamatkat (ei autoa)

22/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt halpa PR-temppu sille yhdelle ja samalle aktivismille. Greta ei tuonut pöytään mitään uutta, vaan on eräänlainen maskotti, jonka tarkoitus on luoda kontrastia harmaiden turmiollisten ukkojen ja ilmastonmuutosaktivismin välille. Se on niin ilmiselvää.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava möykkäjä. Kuka tahansa osaa mesota, että tehkää jotakin! Ne on sitten eri ihmiset, jotka keksivät ratkaisuja ongelmiin ja niiden implementointiin. Arvostan heitä.

Vierailija
24/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihani ei keskity Gretaan vaan ihmisiin, jotka ovat valjastaneet henkisestä sairaudesta kärsivän lapsen ajamaan omia tarkoitusperiään. Greta toimii ihmiskilpenä, joka tyrehdyttää kaiken järkevän keskustelun. Mitä ihmeen hyötyä on sotkea lapsi tähän ilmastokeskusteluun ja mitä lisäarvoa tai

-tietämystä hän tuo tähän asiaan? Tällaiset sirkustemput vievät täysin tarpeettomasti huomion niiltä aidoilta asiantuntijoilta, ja pikku hiljaa rapauttavat myös kaikkien uskottavuutta.

Vierailija
25/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole hyväksikäytetystä lapsesta vaan sitä manipuloivista aikuisista ilmastoöyhöttäjistä.

Vierailija
26/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on sairasta laittaa autistinen lapsi tuollaiseen touhuun, ei noi assit ymmärrä normaalia ajattelua vaan ovat ihan neroottisia, niin kuin tämäkin tyttö kertoi pakko oireistaan

Minut on diagnosoitu autismipiirteiseksi, mutta en todellakaan ole kuin Greta. Minä ymmärrän, ketkä oikeasti tätä maailmaa hallitsee ja meistä koitetaan tehdä entistä heikkolahjaisempi sukupolvi sekoittamalla rodut. He on se porukka, joka häärää myös monikulttuurisuuden yms. takana, ja heidän takia elän esim. lääkkettömästi. En suostu olemaan hallittava vahvasti lääkittävänä alistuen globalisteille.

George Soros käyttää Gretaa pimeyden sätkynukkena ilmastonmuutospropagandassa. Kyseinen tyttö kärsii mielenhallinnasta. Ilmastomme on aina muuttunut ja tulee muuttumaan, sille emme voi tehdä mitään. Soroksesta sen verran, että hän on pakolaistulvan takana. Kyseinen mies toi kolmannen aallon feminismiliikkeen Euroopan maihin, ja kun samaa kaavailtiin Israeliin, niin äkkiäkös mieli muuttui. Kertonee kyllä tarpeeksi, meidän tulee ottaa monikulttuurisuus ja feminismi (joka on naisten harjoittamaa sovinismia) vastaan, mutta heidän ei. 

Vierailija
27/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus mitä ilmeisemmin satuttaa.

Totuus on, että sinä ja muut haukkujat olette typeriä ääliöitä.

Vierailija
28/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö mitkään syyllisyydet tässä yhteydessä. Elän erittäin ekologisesti ja olen elänyt jo kauan ennen Gretan syntymää. 

Lähinnä vain koko ilmiö on kuvottava. Kummallisen saarnaamisen ja elämänpelon lietsojaksi valittu vammainen, ruma tyttö.  Ehkä ilmiö olisi yhtä kuvottava, jos kärjessä olisi joku teinimissi. Mene ja tiedä.. 

Itse olet henkisesti ruma ja kuvottava ihminen. Asperger ei ole mikään vamma.

Vierailija
29/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Greta itse, vaan te, jotka nostatte hänet "johtajaksi", jota pidätte hänen vihaista (pelon) tunteisiin perustuvaa paasaamista merkittävänä ja kuuntelemisen arvoisena. 

Vierailija
30/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö mitkään syyllisyydet tässä yhteydessä. Elän erittäin ekologisesti ja olen elänyt jo kauan ennen Gretan syntymää. 

Lähinnä vain koko ilmiö on kuvottava. Kummallisen saarnaamisen ja elämänpelon lietsojaksi valittu vammainen, ruma tyttö.  Ehkä ilmiö olisi yhtä kuvottava, jos kärjessä olisi joku teinimissi. Mene ja tiedä.. 

Itse olet henkisesti ruma ja kuvottava ihminen. Asperger ei ole mikään vamma.

Greta autistinen eikä kykene normaaliin ajatteluun, kertoi itse ettei pysty enää ajattelemaan mitään muuta kuin pakko oireisesti yhtää ja samaa asiaa

Vierailija
31/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tähänkin ketjuun ehti tulla jo vaikka minkälaisia tunteenpurkauksia. Gretalla taitaa olla paljon valtaa. 

Vierailija
32/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan jotenkin välitä hänestä.

T: Mies joka menee jaloin 10km kauppamatkat (ei autoa)

hyvä mies!

Vierailija
33/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää hänessä se, että hän on aina vihainen ja syyttää jatkuvasti aikuisia siitä, että he ovat vieneet häneltä ja hänen sukupolveltaan tulevaisuuden jne. Greta on hyvällä asialla, mutta hänen lähestymistapansa on täysin väärä.

34/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tähänkin ketjuun ehti tulla jo vaikka minkälaisia tunteenpurkauksia. Gretalla taitaa olla paljon valtaa. 

Se on kyllä ovelaa, että vain vasemmistolaisilla aktivisteilla on oikeus suuttua ja kirkua tuolla yleisillä areenoilla. Kaikki muut keskeltä oikealle nähdään maskuliinisina, ja täten oikeutta menettää itsehillintää ei anneta.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
35/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetta on uhri jota säälin. Vihaan sitä p askaa mitä se on huijattu suoltamaan ja niitä aukuiia jotka ansaitsisivat ankaran rangaistuksen

Vierailija
36/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen fanaattinen paasaaminen menee yli. Tuo tyttö ei eroa Hit*lerin tai muiden hullujen paasauksesta millään tavalla, oli aihe mikä hyvänsä. Näyttää enemminkin koomiselta.

Vierailija
37/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistämättä tulee mieleen ettei tyttö alkujaan ole ollut oikein toivotunlainen ja valjastettu vanhempien kunnianhimoon kun oivaltaneet markkinaraon naivistisen koululakon myötä.

Vierailija
38/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa, mutta onhan hän vastenmielisen näköinen ja koko asia on vastenmielinen hänen puhumanaan.  Ehkä tehnyt vain hallaa koko jutulle. 

Eikä ole mikään "lapsi". Ärsttää tämä lapsen hokeminen. Aivan kohta täysi-ikäinen ja sitä ei poista se, että näyttää kitukasvuiselta 12-vuotiaalta. 

No tuossahan ne tulivatkin kaikki syyt. Olen ihan samaa mieltä kaikessa, ja johonkin keskusteluun minäkin kerran kirjoitin ihan yks'yhteen juuri nuo samat seikat, mutta hetken päästä koko keskustelu - siis koko keskustelu, ei ainoastaan minun kirjoitukseni - poistettiin palstalta.

Minäkin ihmettelen sitä, että vaikka hän on nykyään jo ainakin 17-vuotias, niin miksi hän näyttää niin monta vuotta ikäistään nuoremmalta, ehkä joltain 8-11 -vuotiaalta: hän on jotenkin jälkeenjäänyt ja vammaisen näköinen, ja taitaa olla kääpiökasvuinenkin, poikkeuksellisen pieni smurffiina joka tapauksessa.

Ja sen lisäksi hän on ylen vastenmielinen persoona. Hän on yrmeän ja ilkeän näköinen pippurinaama, ja hänen peruspuhetapansakin on epäystävällinen ja vihainen.

Hänen asiansahan on oikein hyvä, mutta tämä inhottava, röyhkeä ja mykkyränaamainen peikko aiheuttaa vain vahinkoa hienolle päämäärälle.

Tämmöistä just tarkoitin.

7

Vierailija
39/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan ärsyttävä. Uskon, että itse köyhänä, autottomana naisena olen käytännössä paljon ympäristöystävällisempi kuin tämä likka. Vanhemmilla takuulla pari-kolme autoa, kesämökki tai kaksi. Valmennettu robotti, sellainen kuva tulee. Niin ja vihainen robotti. Tuntuu päälleliimatulta tuo "vihainen" reagointi. Kuka ne likan puheet kirjoittaa? Tuskin hän itse. Greta vois mennä alholiin jeesaamaan lapsia. Vaikkapa. Tai YleX:lle märisemään.

Vierailija
40/238 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälin tunteita.

Ja huolen.

Aikuiset buustaa tyttörievun psykoosin partaalle kun silmät itkupalossa vaahtoaa muiden suuhunsa tunkemaa asiaa.

Kuinkahan kauan mielenterveys kestää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan