Maalasin tilaustyön eilen illalla lapsen nukkuessa - aamulla herättyäni siihen oli jo tuherrettu tussilla
Mies heräsi lapsen kanssa aamulla ja lopputuloksena oli telineelta pois otettu maalaus, johon oli sutattu punaisella kynällä hieno tausta. Sen lisäksi sen päälle oli koottu muitakin papereita, joissa voi olla mitä vain rasvasta likaan. Lapsi ei asiaa ymmärrä, mutta olen todella vihainen miehelle siitä, että hän ei katsonut tuon enempää lapsen perään ja meni vielä latomaan koko hoidon tollasenaan jonnekin sivuun. Nyt mies murjottaa makkarissa, eikä tunnu ymmärtävän miksi olen vihainen. Viisi tuntia taas kankkulan kaivoon ja täytyy aloittaa alusta.
Kommentit (31)
Tässä hyvä esimerkki siitä, että ihan kaikenlaisten kanssa ei kannata panna paljaalla.
Oliko pakko panna paljaalla? Oliko?
Järjestä töitäsi varten lukittava huone.
2-vuotias on 2-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on lapsiperheissä.
Ei ole. Mun lapsilleni ei tulisi mieleenkään tuherrella tussilla mun maalaukseeni tai mihinkään muuhunkaan. Ärsyttää tommonen "semmosta se on" kun ei todellakaan pitäisi olla.
Muuten hyvä yritys, mutta sorruit konditionaaliin loppumetreillä. Et siis itsekään uskonut siihen, mitä kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on tyhmän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on tyhmän miehen kanssa.
Sellaista se on kun on itse niin tyhmä, että jättää työnsä suojaamatta.
Tarkoititko, ap, sanoa:”Mokasin, mutta syy täytyy olla miehessä, koska minä olin nukkumassa!”?
Onpa ikävää. Taitelijan työ on todella rankkaa keskittymistä ja tunteja kuluu ihan hirveästi kaikkeen valmisteluunkin jo. Ärsyttää sitten kun joku pyytää: annas mulle tuo tai tee mulle tuo...Ne eivät ihan edes tunnissakaan synny ja materiaalitkin sikakalliita.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävää. Taitelijan työ on todella rankkaa keskittymistä ja tunteja kuluu ihan hirveästi kaikkeen valmisteluunkin jo. Ärsyttää sitten kun joku pyytää: annas mulle tuo tai tee mulle tuo...Ne eivät ihan edes tunnissakaan synny ja materiaalitkin sikakalliita.
Taiteilija ensin pilaa sikakalliit materiaalit ja sitten pitäisi vielä maksaa sikamainen korvaus?
Tyypillinen kiukuttelu- ja miesviha-avaus.
Häh? Luepa uudestaan. Mies osaa pitää taaperon poissa työhuoneesta.