Kuinka paljon Helsingissä siivooja saa palkkaa ?
Kun vuokra on melkein tonnin, voiko helsingissä elää siivoojan palkalla ? Asun yksin ja olen lapseton.. Ei työkokemusta, mutta olen ahkera ja nopea oppimaan.
kuinka paljon sinä saat palkkaa siivoamisesta helsingissä? Ja minkälaisella työkokemuksella?
Kommentit (8)
9,5€/ h lähtöpalkka oon kuullu. Käy kattoo tes.
eikö näitä palkka ketkuja (ketjuja) ylipäänsä ole täällä jo vaikka kuinka ennestään. liian kallis asunto toki sulla on, jos et ole provo.
En löytänyt ainkaan googlen haulla, kuinka paljon siivooja saa helsingissä palkkaa.. Ja asuntoni ei todellakaan ole kallis. Pieni kaksio etelä-haagassa. Edellinen asuntoni oli 25 neliön yksiö myöskin etelä-haagasta ja vuokra lähemmäs 800€ ja sitä halvemmalla ei saa kuin jotkut Harvat onnekkaat.. :/
Nyt siis vuokra 950€ ja 40neliön kaksio. Halpa helsinkiin nähden..
Hae HUSille laitoshuoltajaksi. Täällä PSHPlla (Pirkanmaa) peruspalkka on 1913 ja osia, kuuleman mukaan HUS maksaisi parisataa enemmän (+ vuorolisät, KVTES). Työvoimapula-ala, ei pohjakoulutusvaatimuksia (kouluttanevat omansa kuten täälläkin).
Mun tuntipalkka kotisiivoojana on 13,50€. Työvuosia alalla 1,5.
Olen kuullut että jotkut siivoojat saavat vain noin 1200€/kk. Se varmasti onkin ihan hyvä palkka jollekin joka asuu pienessä kaupungissa, jossa vuokra on vain jotain 400-500€. En itse ole ahne ja tulen toimeen pienelläkin määrällä, mutta päälle 200€ vuokran jälkeen ei kyllä käy minulle.
Myös muut pieni palkkaiset helsinkiläiset, kertokaa kuinka paljon saat palkkaa ja miten rahoitat elämäsi :)
Ap