Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon Helsingissä siivooja saa palkkaa ?

Vierailija
14.12.2019 |

Kun vuokra on melkein tonnin, voiko helsingissä elää siivoojan palkalla ? Asun yksin ja olen lapseton.. Ei työkokemusta, mutta olen ahkera ja nopea oppimaan.
kuinka paljon sinä saat palkkaa siivoamisesta helsingissä? Ja minkälaisella työkokemuksella?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että jotkut siivoojat saavat vain noin 1200€/kk. Se varmasti onkin ihan hyvä palkka jollekin joka asuu pienessä kaupungissa, jossa vuokra on vain jotain 400-500€. En itse ole ahne ja tulen toimeen pienelläkin määrällä, mutta päälle 200€ vuokran jälkeen ei kyllä käy minulle.

Myös muut pieni palkkaiset helsinkiläiset, kertokaa kuinka paljon saat palkkaa ja miten rahoitat elämäsi :)

Ap

Vierailija
2/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,5€/ h lähtöpalkka oon kuullu. Käy kattoo tes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö näitä palkka ketkuja (ketjuja) ylipäänsä ole täällä jo vaikka kuinka ennestään. liian kallis asunto toki sulla on, jos et ole provo.

Vierailija
4/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt ainkaan googlen haulla, kuinka paljon siivooja saa helsingissä palkkaa.. Ja asuntoni ei todellakaan ole kallis. Pieni kaksio etelä-haagassa. Edellinen asuntoni oli 25 neliön yksiö myöskin etelä-haagasta ja vuokra lähemmäs 800€ ja sitä halvemmalla ei saa kuin jotkut Harvat onnekkaat.. :/

Vierailija
5/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis vuokra 950€ ja 40neliön kaksio. Halpa helsinkiin nähden..

Vierailija
6/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae HUSille laitoshuoltajaksi. Täällä PSHPlla (Pirkanmaa) peruspalkka on 1913 ja osia, kuuleman mukaan HUS maksaisi parisataa enemmän (+ vuorolisät, KVTES). Työvoimapula-ala, ei pohjakoulutusvaatimuksia (kouluttanevat omansa kuten täälläkin).

Vierailija
7/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pam kipa tes

Vierailija
8/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntipalkka kotisiivoojana on 13,50€. Työvuosia alalla 1,5.