Onko horoskooppimerkillä vaikutusta teidän kumppanin valinnassa?
Minulle on ja miehen on oltava horoskooppimerkiltään tietty merkki. Turha tuhlata aikaa väärän merkkisiin miehiin, kun ei niiden kanssa toimi oikea suhde.
Kommentit (37)
Juu ei. Itse rapu, mies vesimies, yhdessä jo yli 30 vuotta....
Vierailija kirjoitti:
Miettisin kaksi kertaa, jos paljastuisi, että nainen on leijona. En haluaisi seurustella enää toisen leijonan kanssa välttämättä.
-Kaurismies
Minä olen leijona ja mies on oinas. Hyvin on tultu juttuun, eikä ole kyllä aavistustakaan sovitaanko merkkien puolesta yhteen vai ei, eikä ole väliäkään.
Olen rapu nainen ja eniten muhun vetoaa vaaka mies :) neitsyt ja leijona myös kiinostaa
Sillä lailla on, että jos toinen ottaa puheeksi horoskooppimerkit niin tiedän jatkaa matkaa.
Leijona mies ja Vaaka nainen yhdessä 13-vuotta... mies on selvästi johtajatyyppiä ja vähän egoistinenkin, itse taas taiteellinen ja ailahteleva vaaka.. erilaisia ollaan mutta meidän elämä on aika jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettisin kaksi kertaa, jos paljastuisi, että nainen on leijona. En haluaisi seurustella enää toisen leijonan kanssa välttämättä.
-Kaurismies
Minä olen leijona ja mies on oinas. Hyvin on tultu juttuun, eikä ole kyllä aavistustakaan sovitaanko merkkien puolesta yhteen vai ei, eikä ole väliäkään.
Taitavat olla toistensa vastakohdat, jos oikein muistan. Eivät kauris ja leijonakaan kyllä ole paperilla mikään unelmapari.
-Kaurismies
Järjetöntä, jopa astrologian näkökulmasta. Et taida tietää mitään muuta kuin aurinkomerkkisi.
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä, jopa astrologian näkökulmasta. Et taida tietää mitään muuta kuin aurinkomerkkisi.
Ei ole järjetöntä lainkaan ja tiedän paljon muutakin kuin aurinkomerkkini. Minulle sopivalla kumppanilla tulee olla tietyt aspektit aurinkomerkissä, kuumerkissä, marsmerkissä ja nousumerkissä.
Ei mulle, mutta olenkin pahimmanlaatuinen vesimies mies:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kaurismies
Leijona ja oinas ovat molemmat tulimerkkisiä
Kyllähän sekin vaikuttaa ja joka mietit sopiiko Oinas ja leijona niin molemmat on tulimerkkejä eli voi sopia mutta siihenkin vaikuttaa mitä muita merkkejä on omassa kartassa
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla on, että jos toinen ottaa puheeksi horoskooppimerkit niin tiedän jatkaa matkaa.
No todellakin. Aikuinen ihminen joka selittää horoskoopeista on yksi tuskastuttavimpia tietämiäni asioita.
Voi hyvä luoja! Ootte ilmeisesti tosissanne!? Horoskooppi merkin mukaan valitaan kumppani!!!😂🤣 Nyt oon kyllä sanaton!
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja! Ootte ilmeisesti tosissanne!? Horoskooppi merkin mukaan valitaan kumppani!!!😂🤣 Nyt oon kyllä sanaton!
Horoskooppimerkki on yksi tärkeä valintakriteeri muiden joukossa. Et kai halua sikaa säkissä?
Kaikkeen hömppään sitä aikuisetkin ihmiset uskovat. Tuntuu että näillä horoskoopin jahtaajilla menee koko elämä jahtaamiseksi, keskittyvät vääriin ominaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mutta olisi kiinnostavaa kuulla joltain horoskooppiuskovaiselta, että miten jonkun taivaankappaleen sijainti avaruudessa vaikuttaa ihmiseen hänen syntymähetkellään. En ole koskaan saanut aikaiseksi etsiä, mihin horoskooppiuskovaisuus pohjimmiltaan perustuu.
Itse voisin helpommin uskoa, että jopa syntymävuodenajalla voisi olla vaikutusta siihen, millaiseksi ihmisen kehittyy. Kesällä eletään Suomessa valoisassa, ei tarvitse paljon pukeutua, on helppo liikkua sisä- ja ulkotilojen välillä, ihmiset ovat usein rennompia ja spontaanimpia kuin talvella. Talvella saatetaan olla kaamosmasentuneita, elämä rajoittuu sisätiloihin paljon enemmän kuin kesällä jne. Voisin siis kuvitella, että "kesänlapset" saavat erilaisen alun elämälleen kuin talvilapset, mutta siitäkin olisi vielä pitkä matka siihen, että uskoisin heidän olevan persoonallisuudeltaan erilaisia.
Mutta ehkä joku selittää, miten se minun elämääni ja kohtalooni vaikutti, missä Venus oli sillä hetkellä kun synnyin (tai mikä planeetta tahansa, mikä vaikuttaa Härän horoskooppiin). Mikä siinä oli se vaikuttava asia ja miten se vaikutti?
Kyllä!Venus ja Mars skorpionissa.
Kalat, härkä, kaksoset ja jousimies kokeiltu. En suosittele
-Kaurismies