Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voin ennustaa teille

Vierailija
14.12.2019 |

Tai pikemminkin katsoa korteista. En ehkä jaksa katsoa kovin monelle, koska se on jotenkin kuluttavaa hommaa, mutta energia riittää ainakin muutamaan kysyjään.

Kortit yleensä kertovat minulle sen, mikä nyt pitää tietää. En osaa sanoa mitään aikaväleistä, koska ei tuo tuonpuoleinen maailma ihmisten ajasta välitä. Saan omiin kyselyihini lähinnä vastauksia siltä näkökannalta, että miten ihmisestä tulisi jotenkin "parempi" eli miten asioista ja kokemuksista voi oppia parhaiten ja miten voisi olla muille avuksi. Ehkä meillä on jokin tehtävä täällä Maan päällä.

Jos olet totaalisesti hukassa, niin et voi ainakaan enempää eksyä tietä kysymällä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jaksaisitko vielä katsoa?

Eräs toinen ennustaja kertoi, että tulisin tapaamaan tulevan tyttöystäväni 2019-2020. Tapailin kuvaukseen sopivaa henkilöä alkuvuodesta, enkä voi vieläkään unohtaa häntä, vaikka asumme nykyään eri maissa emmekä puhu enää. Mietin, mitä tulevaisuus näyttäisi minun rakkauselämälleni, ja tulenko enää koskaan edes tapaamaan tätä tapailemaani henkilöä enää?

Kiitos paljon jos jaksat vielä katsoa tämän, kiinnostaisi kovasti kuulla vastaus.

Vierailija
62/63 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö siihen leikkaukseen, mitä olen toivonut? Kyseessä siis leikkaus, mitä ei tehdä vielä, mutta tulevaisuudessa kyllä.  Miltä näyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut jaksaa kovin monelle vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme