Voin ennustaa teille
Tai pikemminkin katsoa korteista. En ehkä jaksa katsoa kovin monelle, koska se on jotenkin kuluttavaa hommaa, mutta energia riittää ainakin muutamaan kysyjään.
Kortit yleensä kertovat minulle sen, mikä nyt pitää tietää. En osaa sanoa mitään aikaväleistä, koska ei tuo tuonpuoleinen maailma ihmisten ajasta välitä. Saan omiin kyselyihini lähinnä vastauksia siltä näkökannalta, että miten ihmisestä tulisi jotenkin "parempi" eli miten asioista ja kokemuksista voi oppia parhaiten ja miten voisi olla muille avuksi. Ehkä meillä on jokin tehtävä täällä Maan päällä.
Jos olet totaalisesti hukassa, niin et voi ainakaan enempää eksyä tietä kysymällä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin otan ennustuksen mieluusti vastaan. Elämässäni on alkamassa uusi vaihe ja haluaisin kuulla, miltä tulevat hetket näyttävät.
Sulla tosiaan on alkamassa uusi vaihe, vaikka oketkin jo kulkenut pitkän tien alusta loppuun. Tulet ehkä tuntemaan itsesi jopa hulluksi ja välillä pitkästyneeksi ja kärsimättömäksi, mutta asiat ovat tosiaan muuttumassa. Yksi kortti, jonka nostin, viittaa usein sähköiseen viestintään tai kirjeisiin. Mainitsen asian, mutta en ole varma, onko sillä merkitystä.
Mihin ikinä oletkaan matkalla, niin se tulee johtamaan parempaan itsetuntemukseen ja onneen senkin myötä. Tämä tulee jonkinlaisten vaikeuksien kautta, mutta selviät voittajana tavalla tai toisella. Näyttää oikein hyvältä, vaikka matkan varrella se ei aina siltä tunnu. Ehkä jopa tarvitset ajoittaista hulluutta.
Näen tosiaan paljon kärsimättömyyttä ja sitäkin, että joudut olemaan hieman jääräpäinen.
Sait kuitenkin yhden koko pakan mukavimmista korteista. Auringon. Uskon, että sulle käy lopulta hyvin.
ap
Mieheni oli yöllä työntänyt tapin peppuuni ja nyt sitä ei löydy mistään.
Löytyykö tappi vielä joskus?
Hmm... näetkö minun tulevaisuuteen?
Katsoisitko minulle myös? Mitä näkyisi rakkaudessa?
Korteista ennusteissa liikkuu pimeät henkivallat. Olen itsekin niitä harrastanut kum en vielä tiennyt niistä asioista tarpeeksi. Enää en missään nimessä.
Vain Herra Jeesus on tie, totuus ja elämä. Rukoilkaa, lukekaa Raamattua, kysykää Jeesukselta, saatte kaiken tarpeellisen tiedon, turvan ja johdatuksen ja mikä parasta, löydätte oven ikuiseen elämään ja pelastukseen.
Siunausta ja Jeesus auttakoon teitä!
Höh, vastasin mutta se ei tullut tänne. Olen miettinyt voisiko olla dissosiaatiota koska minulla on niin syvä se huonommuuden tunne että joskus puhun itsestäni negatiivisesti ikäänkuin jonakin toisena henkilönä. Tunnen näin kohottavani omaa sosiaalista asemaani.
Tuo yksi hyvä kortti saattaa merkitä myös sitä että koen onnistuneeni vaan siinä että olen saanut lapset. He ovat tärkeintä.
Toisaalta tunnen myös että minulla on lahja jota en vaan huomaa. T. Numero 1
Ennusta mulle? Mitähän muutoksia elämään tarvisin?
Hei, Ap, katsotko minulle? Rakkauselämässä hipi hiljaista - tuoko uusi vuosi muutosta miesrintamalle?
Eräs oinasmies sydämessäni, mutta hänellä epäselvä parisuhdetilanne. Kuulenkohan hänestä enää?
Toivottavasti näkyisi jotain positiivista, joka muuttaisi nykyisen tilanteeni johonkin suuntaan..
Vetis 17v kirjoitti:
Hmm... näetkö minun tulevaisuuteen?
Näen, ei kovin ruusuiselta näytä.
Saat 19-vuotiaana 2-lasta ja juoppomiehen.
Eroatte hyvin pian kun mies hakk aa sinua päivittäin.
Löydät uuden miehen, mutta hän juo salaa saunan takana ja pieksee sinut teho-osastolle.
Pidemmälle en nyt näe kuin utuisesti, mutta viina ja pillerit on kuvassa mukana.
Jos jaksat katsoa; saanko suhteen lääkärimiehen kanssa, kenen kanssa on ollut jo vuoden flirttiä? Emme ole hetkeen olleet tekemisissä. Tässäkö tämä oli?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin otan ennustuksen mieluusti vastaan. Elämässäni on alkamassa uusi vaihe ja haluaisin kuulla, miltä tulevat hetket näyttävät.
Sulla tosiaan on alkamassa uusi vaihe, vaikka oketkin jo kulkenut pitkän tien alusta loppuun. Tulet ehkä tuntemaan itsesi jopa hulluksi ja välillä pitkästyneeksi ja kärsimättömäksi, mutta asiat ovat tosiaan muuttumassa. Yksi kortti, jonka nostin, viittaa usein sähköiseen viestintään tai kirjeisiin. Mainitsen asian, mutta en ole varma, onko sillä merkitystä.
Mihin ikinä oletkaan matkalla, niin se tulee johtamaan parempaan itsetuntemukseen ja onneen senkin myötä. Tämä tulee jonkinlaisten vaikeuksien kautta, mutta selviät voittajana tavalla tai toisella. Näyttää oikein hyvältä, vaikka matkan varrella se ei aina siltä tunnu. Ehkä jopa tarvitset ajoittaista hulluutta.
Näen tosiaan paljon kärsimättömyyttä ja sitäkin, että joudut olemaan hieman jääräpäinen.
Sait kuitenkin yhden koko pakan mukavimmista korteista. Auringon. Uskon, että sulle käy lopulta hyvin.
ap
Katsovatko auringonkukat kortissa aurinkoon pain, vai valkoiseen ratsuun en muista tarkkaan!
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Olen totaalisen hukassa, tai sanoisinko että monen tien risteyksessä enkä tiedä minne mennä, mikä tie valita ja mikä on mahdollista. Jos korteilta saisi tähän jotain neuvoa, kiitos.
Vaikuttaa siltä, että sun pitää luopua jostain, mikä on sulle tärkeää, mutta mikä myös vahingoittaa sua. Se on vaikeaa, mutta elintärkeää. Se tekee sut surulliseksi ja masentuneeksikin ehkä, mutta voit myös saada apua ja lopulta kaikki järjestyy.
Jätä siis turha painolasti. Tee konmarit koko elämällesi. Et voi tehdä viisaita päätöksiä, jos annat painolastisi roikkua mukana. En tiedä, mitä se on, mutta jotain tämmöistä lastia sulla on.
Yritin saada muita vastauksia, mutta kaikki viittaa siihen, että sun täytyy karsia elämästäsi turhia asioita. Se voi olla joku vahingollinen ihminen, riippuvuus tai mitä vain.
Ap
Juuli-nimimerkillä kysellyt toivoisi ennustusta tulevaisuudesta, muutenkin kuin rakkausasioissa. Töihin liittyen ja läheisen vakavaan sairauteen. Kiitos!
Muutoksia jälleen edessä, en oikein tiedä pitäisikö hakeutua uuteen työpaikkaan vai ei. Olen kärsinyt työuupumuksesta nykyisessä paikassa ja se varmaan vaikuttaa ajatuksiini. Näkyykö muutoksessa positiivisuutta? Kestääkö terveys?
Vierailija kirjoitti:
Höh, vastasin mutta se ei tullut tänne. Olen miettinyt voisiko olla dissosiaatiota koska minulla on niin syvä se huonommuuden tunne että joskus puhun itsestäni negatiivisesti ikäänkuin jonakin toisena henkilönä. Tunnen näin kohottavani omaa sosiaalista asemaani.
Tuo yksi hyvä kortti saattaa merkitä myös sitä että koen onnistuneeni vaan siinä että olen saanut lapset. He ovat tärkeintä.
Toisaalta tunnen myös että minulla on lahja jota en vaan huomaa. T. Numero 1
Tuo sama kortti liittyy usein lapsiin tai raskauteen, mutta myös uuteen alkuun ja taloudelliseen turvaan.
Dissosiaatio tuli mieleeni, kun kortit näyttivät sun olevan irrallaan sekä yhteiskunnasta että tästä tuonpuoleisestakin maailmasta. Olet oma universumisi, jossa on yksinäistä.
Sulle parasta on itsetuntemuksen rakentaminen hintaan mihin hyvänsä. Terapia olisi hyvä, mutta jos siihen ei ole varaa, niin tee itse kaikki, mitä voit. Tule oman itsesi ystäväksi, äläkä koskaan puhu itsellesi niin kuin et puhuisi ystävälle. Joku osa susta kuulee aina sun ajatuksesi ja siihen sattuu, jos pahoinpitelet itse itseäsi henkisesti.
ap
Haluaisin kysyä ihmissuhteistani. Minulla on niissä nyt paljon haasteita. Minulla on aavistus että omaan jotenkin huonon maineen ja sen takia minun ympäriltäni kaverit kaikkoavat. On vain muutama kaveri. Mitään vakavia ja hyviä seurustelusuhteita en saa aikaiseksi ja nyt on välit sukuunkin ja perheeseen rakoillut. Ennen sentään jaksoin yrittää mutta nyt tuntuu että olen silmätikku joka tekee vain väärää...
Tuleeko minulle suhde miehen kanssa, jota nyt tapailen? Mitä näet meille?
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin löytää "oikean suunnan" elämälleni? Lähinnä ammatillisessa mielessä... olen aivan hukassa. Löydänkö joskus sen "oman juttuni"?
Näen burn-outin merkkejä. Sun pitää levätä hetki. Tällä hetkellä säntäilet päättömästi vääriin suuntiin pääsemättä mihinkään. Ainakin ajatuksesi tekevät niin. Näen kuitenkin, että sulla on ihminen tai ihmisiä, joihin voit tukeutua.
Sulla on mahdollisuuksia suuntiin, joihin et ehkä usko pystyväsi. Et ole liian tyhmä toteuttamaan haaveitasi, jos sitä mietit. Olet älykkäämpi kuin uskot. Ota pieni aikalisä. En osaa sanoa, minkä mittainen. Kunnon pitkä kävelykin saattaisi olla hyväksi vaikka heti aamulla.
Näen edessäsi uusien asioiden opettelua. Ehkä opiskelua. Kunhan rauhoitut ja pystyt katsomaan oikeasti eteesi, näet uusia mahdollisuuksia.
ap
Pääsenkö aloittamaan vuoden alussa etätyöt, luvattu on, mutta tekninen toteutus ei näytä onnistuvan. Olen lisäksi hakenut eroa miehestäni ja muuttanut pois uuteen kotiin. Välillä pelottaa.
Kerro, onko energiaa loppuelämäksi ja pääsenkö kiinni toimintaan, joka kovasti kiinnostaa. Onko koko loppuelämä pennin venytystä? Kiitos paljon!