Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on tutkittu: Eurooppalaiset naiset haluaa kiltin miehen

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Financial security, Japani kärjessä. Eurooppaan ja Suomeen on Japanin kaltainen eläkepommi vasta tuloillaan eikä vielä nähdä sitä, ettei tulevaisuudessa eläkkeisiin enää ole varaa. Siinä vaiheeessa naiset Suomessakin arvostavat hyvin tienaavaa miestä.

Japanin tila on hirvittävä, jos Suomi seuraa Japania niin harva edes ymmärtää mitä on tulossa.

Japanin nykytila on verrattavissa Rooman tuhoutumiseen. Naiset elää sellaista karusellielämää ja miehet taas ovat MGTOW tilassa, top 10% miehet taas rellestää.

Näin paksua huttua en ole lukenut aikoihin! Fakta nimittäin on, että Japanissa melkein puolet naisista ei halua seksiä lainkaan!

Vierailija
42/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taller partner 90%

Tuo on vain asia jota en jaksa käsittää. Mikä helvetti siinä pituudessa viehättää? Onko se muka joku universaali terveyden merkki?

Nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi ja suojelun tarpeessa olevaksi, eikä toisinpäin että itse jättimatamina pitäisi pienen miehensä puolia ja kaappaisi kainaloonsa suojaan pahalta maailmalta.

Mitä tekemistä pituudella on täppelutaitojen kanssa?

Luonnollisestikin lyhyempi mutta lihaksikkaampi mies laittaa helposti pitemmän kukkakepin pakettiin ihan normaalissa jormapainissakin, koska voimaa on enemmän. Mutta eipä taida kuitenkaan kaikki pätkämiehet omata mitään mestarillisia nyrkkeily/kunfutaitoja millä laittaa vastaavalla ruumiinrakenteella olevan pidemmän miehen maihin.

Pitkät miehet tippuu liian useasti yhdestä leukakoukusta. Ei kai kukaan nyt tápellessa yritä toista laittaa maihin? Eikö ole helpompi lyödä taju pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taller partner 90%

Tuo on vain asia jota en jaksa käsittää. Mikä helvetti siinä pituudessa viehättää? Onko se muka joku universaali terveyden merkki?

Nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi ja suojelun tarpeessa olevaksi, eikä toisinpäin että itse jättimatamina pitäisi pienen miehensä puolia ja kaappaisi kainaloonsa suojaan pahalta maailmalta.

Luonnollisestikin lyhyempi mutta lihaksikkaampi mies laittaa helposti pitemmän kukkakepin pakettiin ihan normaalissa jormapainissakin, koska voimaa on enemmän. Mutta eipä taida kuitenkaan kaikki pätkämiehet omata mitään mestarillisia nyrkkeily/kunfutaitoja millä laittaa vastaavalla ruumiinrakenteella olevan pidemmän miehen maihin.

Pitkät miehet tippuu liian useasti yhdestä leukakoukusta. Ei kai kukaan nyt tápellessa yritä toista laittaa maihin? Eikö ole helpompi lyödä taju pois?

Manletin voimafantasiat :D

Vierailija
44/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten keskipituus on 167 ja miesten 181cm. Jos mies on 168cm, hän on _pidempi_ kuin suurin osa naisista.

Vierailija
45/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobit man kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taller partner 90%

Niin se vaan on. Ei voi mitään jos syntyy lyhyeksi mieheksi. 176cm manlet mies täällä. Kaikki on koitettu. Lihakset on treenattu ja ei mitään vaikutusta itseasiassa haittaa vain.

Tuliko sulla kirjoitusvirhe tuohon pituuteen? Siis 176 cm mies taitaa olla sellaiset pari senttiä lyhyempi kuin suomalaismiesten keskipituus. En todellakaan usko että pituudesta jää kiinni jos ei millään naista löydy.

Vierailija
46/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka ihmetteli että onko pituus tärkeämpää kuin vaikka taloudellinen turvallisuus: ei tuosta niin voi päätellä, vaan että miehen pituus on tärkeämpää USEAMMALLE naiselle.

Miehillä on kyllä ainakin tällä palstalla joku ihme pakkomielle, että pitäis kelvata kaikille naisille. Sitten tehdään esim. niitä täysin hajuttomia ja mauttomia Tinder-profiileja joissa ei ilmene esim. pidätkö koirista vai kissoista, urheilusta vai videopeleistä, bilettämisestä vai koti-illoista. Sitten ihmetellään kun kukaan nainen ei jaksa swaipata oikealle.

Onneksi löysin oman mieheni harrastuksen parista eikä tarvinnut Tinderistä etsiä.

Vierailija
47/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taller partner 90%

Sorry pätkä.

Vierailija
48/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taller partner 90%

Manletin voimafantasiat :D

;)

Vierailija
49/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset oikeasti haluaisivat naisia halveksivan, väkivaltaisen, vaarallisen miehen, kuten tietty porukka täällä väittää, niin silloinhan tähänkin ketjuun jo poistettuja viestejä postanneilla miehillä ei pitäisi olla minkäänlaista pulaa naisseurasta. Täällä on jo esitetty jopa aivan suoria henkeen kohdistuvia uhkauksia, tuntemattomille nettikirjoittajille! Jos siis naiset haluavat vaarallisia psykopaatteja, niin miksi nämä miehet sitten raivoavat naisenpuutettaan?

Vierailija
50/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitee Siiri Rantanen totesi lehdessä, että onneksi mieheni oli nuuka eikä viinaan menevä. Kunpa nykynaisillakin olisi samanlainen arvomaailma.

Vierailija
51/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mieskään tuntuu haluavan itseään pidempää naista?

Olen 175cm nainen. Minua lyhyemmät miehet eivät ole oikeastaan ikinä lähestyneet ja tuntuvat välttelevän kontaktia. Pidemmiltä miehiltä on saanut vastakaikua helpommin.

Sama pätee joihinkin pitkiin naisiin, ollaan niin epävarmoja omasta pituudesta ettei kestetä lyhyempää miestä. Ei ongelma ole usein pituus, vaan itsetunto.

Minä ainakin olen lähestynyt varmaan kymmeniä itseäni pidempiä naisia. Pisimmät varmaan päätä pidempiä. Heiltä olen myös saanut kaikkein tylyimpiä pakkeja, vaikka ihan mukaviakin on joukosta löytynyt. Ehkä tuossa voisi olla syy?

Vierailija
52/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taller partner 90%

Päähän ei ylety, joten parempi varmaan lyödä munille jotka on samalla korkeudella? Tajuhan se lähtee siitäkin kun ala-aivoihin iskee.

Vierailija
53/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus oli taas kerran tärkein haha, eipä yllätä.

Niin eli pidempi mies, mikä tarkoittaa käytännössä, että alle 170 cm miehilläkin on hyvät markkinat, koska naisten keskipituus on reilu 160 cm.

Elämäni intohimoisimmat rakkaudet ovat kaikki olleet noin 170 cm; ensimmäinen poikaystävä (korkeintaan tuon mittainen rimpula, en koskaan edes kysynyt hänen pituuttaan); avioeron jälkeinen hoito jonka kanssa pantiin kuin kanit (kuten edellä); muutamaa vuotta myöhemmin tapaamani mies, johon olin ihan hulluna (alle 175 hänkin, vaikka edelleenkään ei pituudesta koskaan edes puhuttu).

Vierailija
54/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely ei kerro mitään.

Tuossa kysyttiin mitä naiset haluavat. Aikaisemmissa tutkimuksissa on jo huomattu ero sen välillä mitä naiset sanovat haluavansa ja mitä he oikeasti valitsevat.

Mielenkiintoinen yksityiskohta:

KINDNESS

Mexico 79.2%

Argentina 78.0%

Colombia 75.1%

Spain 73.9%

France 58.5%

U.K. 52.0%

Germany 49.5%

Taller partner 90%

Vierailija
55/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taller tarkoittaa PIDEMPI, ei PITKÄ. Olen 159 cm ja mieheni on 161 cm. Hän on 2 cm PIDEMPI kuin minä, eli täyttää tuon kohdan. Ettekö ulisijat osaa englantia?

Osaamme kyllä. Pituusvaatimus on aina pituusvaatimus. Jos miehesi olisi 4cm lyhyempi, hän ei täyttäisi sitä

Vierailija
56/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen tutkimus johon viittasin oli kaksivaiheinen.

Ensimmäinen vaihe perustui haastatteluihin. Siinä naiset pitivät oikeanlaista luonnetta ja arvoja tärkeämpänä kuin ulkonäköä ja ammattia.

Kakkosvaihe perustui valintakokeeseen. Siinä kävi ilmi että ulkonäkö ja ammati ratkaisivat eniten, ja ellei mies ylittänyt "rimaa" näiden osalta, luonteen ja arvojen vaikutus oli 0%. Luonne ja arvot puolestaan olivat ne asiat joista joustettiin silloin kun mies oli riittävän komea/hyvätuloinen.

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…

"Researchers asked young women (ages 15 to 29) to choose potential dates from a series of photographs and descriptions, while the women's mothers (ages 37 to 61) were asked to select possible boyfriends for their daughters using the same information. Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile. This held true even if a man's profile was filled with highly desirable personal qualities, such as being respectful, honest and trustworthy."

"The study suggests that women value physical attractiveness in a potential mate far more than they say they do, said study author Madeleine Fugère, a professor of social psychology at Eastern Connecticut State University in Willimantic."

"But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities"

Vierailija
57/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mieskään tuntuu haluavan itseään pidempää naista?

Olen 175cm nainen. Minua lyhyemmät miehet eivät ole oikeastaan ikinä lähestyneet ja tuntuvat välttelevän kontaktia. Pidemmiltä miehiltä on saanut vastakaikua helpommin.

Sama pätee joihinkin pitkiin naisiin, ollaan niin epävarmoja omasta pituudesta ettei kestetä lyhyempää miestä. Ei ongelma ole usein pituus, vaan itsetunto.

Minä ainakin olen lähestynyt varmaan kymmeniä itseäni pidempiä naisia. Pisimmät varmaan päätä pidempiä. Heiltä olen myös saanut kaikkein tylyimpiä pakkeja, vaikka ihan mukaviakin on joukosta löytynyt. Ehkä tuossa voisi olla syy?

Tätä just ajoin takaa, että tämä menee molempiin suuntiin. Moni pitkä nainen on myös tosi epävarma pituudestaan ja tuntee olonsa kömpelöksi jättiläiseksi pienien ja sirojen naisten rinnalla. Naiset on oppineet, että kuuluu olla pieni, kevyt ja miehen nosteltavissa että olisi viehättävä. Sen takia lyhempi mies nostaa myös naisen epävarmuudet pintaan.

Vierailija
58/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiiluvasilmäisen, risupartaisen j_ihadistin. T. Vihreä nainen

Vierailija
59/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162 cm pitkä, mieheni on 159 cm pitkä. Muna ei ole iso, hän on opiskelija, minä olen töissä ja tienaan 4900 euroa kuukaudessa. Silti mies on rakas ja ikinä en pois vaihtaisi. Että höpönhöpö tuo 180 cm vaatimus ja tulojen vaatimus. Monella kaverilla on alle 170 cm pitkä mies, ainakin 14 tulee nopealla laskemisella mieleen. Useilla noin 167 cm pitkät miehet.

Että jossakin muualla se vika on, jos on aina sinkku... Vaikkapa siinä, että vahtaa vain aikuisviihdettä ja olettaa oikean elämän naisten näyttävän siltä, mutta olevan silti neitsyitä mutta silti upeita pedissä. Tulkaa oikeaan maailmaan miehet.

N28

Vierailija
60/64 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset siis haluavat menestyneen, komean, kokeneen ja itsevarman miehen, joka on kiltti

Unohdit vielä ison peniksen. 60% kaikista naisita vaati sen. Ja neljää latinomaata lukuunottamatta iso penis oli naiselle oleellisempaa kuin kiltteys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme