Nyt se on tutkittu: Eurooppalaiset naiset haluaa kiltin miehen
Kommentit (64)
Pituus oli taas kerran tärkein haha, eipä yllätä.
Kysymystutkimuksissa ei kaikki ihmiset vastaa rehellisesti.
Hobit man kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taller partner 90%
Tuo on vain asia jota en jaksa käsittää. Mikä helvetti siinä pituudessa viehättää? Onko se muka joku universaali terveyden merkki?
Niin se vaan on. Ei voi mitään jos syntyy lyhyeksi mieheksi. 176cm manlet mies täällä. Kaikki on koitettu. Lihakset on treenattu ja ei mitään vaikutusta itseasiassa haittaa vain.
Ei minun miehelläni ollut koskaan ongelmaa pituudestaan (176 cm tasan). Yritä miettiä, mikä on oikea syy siihen, ettet saa naista. Tiedoksesi, että ylipumpatut salijampat vetoavat vain pieneen osaan naisia. Kannattaa miettiä luonnetta ja suhtautumista naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli pidempi mies, mikä tarkoittaa käytännössä, että alle 170 cm miehilläkin on hyvät markkinat, koska naisten keskipituus on reilu 160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Pettymys palstan ulinapojille, kun eivät saakaan vahvistusta naisvihalleen.
Mene hoitoon, olet sairas ja pakkomielteinen.
Taller tarkoittaa PIDEMPI, ei PITKÄ. Olen 159 cm ja mieheni on 161 cm. Hän on 2 cm PIDEMPI kuin minä, eli täyttää tuon kohdan. Ettekö ulisijat osaa englantia?
Vierailija kirjoitti:
Taller tarkoittaa PIDEMPI, ei PITKÄ. Olen 159 cm ja mieheni on 161 cm. Hän on 2 cm PIDEMPI kuin minä, eli täyttää tuon kohdan. Ettekö ulisijat osaa englantia?
Heh, Olin tulossa sanomaan samaa.
T. N163, puoliso 166, yhdessä 20 v.
Vierailija kirjoitti:
Eli on tärkeämpää olla pidempi kuin taloudellisesti toimeentuleva, hyväntahtoinen tai kouluttautunut? Onko tämä jokin satiiri vai ovatko naiset ihan oikeasti vastanneet näin?
Naiset on henkisiltä lahjoiltaan teinipojan tasolla joten kyllä, tuo on naisten rehellinen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Hobit man kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taller partner 90%
Tuo on vain asia jota en jaksa käsittää. Mikä helvetti siinä pituudessa viehättää? Onko se muka joku universaali terveyden merkki?
Niin se vaan on. Ei voi mitään jos syntyy lyhyeksi mieheksi. 176cm manlet mies täällä. Kaikki on koitettu. Lihakset on treenattu ja ei mitään vaikutusta itseasiassa haittaa vain.
Ei minun miehelläni ollut koskaan ongelmaa pituudestaan (176 cm tasan). Yritä miettiä, mikä on oikea syy siihen, ettet saa naista. Tiedoksesi, että ylipumpatut salijampat vetoavat vain pieneen osaan naisia. Kannattaa miettiä luonnetta ja suhtautumista naisiin.
Mulle jokainen nainen on pyhä olento, yksisarvinen hevonen. En oo mun mielestä ylipumpattu. Nyt about tämän miehen koko luokkaa
Oon koittanut pitää järjen mukana touhussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taller partner 90%
Nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi ja suojelun tarpeessa olevaksi, eikä toisinpäin että itse jättimatamina pitäisi pienen miehensä puolia ja kaappaisi kainaloonsa suojaan pahalta maailmalta.
Mitä tekemistä pituudella on täppelutaitojen kanssa?
Luonnollisestikin lyhyempi mutta lihaksikkaampi mies laittaa helposti pitemmän kukkakepin pakettiin ihan normaalissa jormapainissakin, koska voimaa on enemmän. Mutta eipä taida kuitenkaan kaikki pätkämiehet omata mitään mestarillisia nyrkkeily/kunfutaitoja millä laittaa vastaavalla ruumiinrakenteella olevan pidemmän miehen maihin.
Hobit man kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taller partner 90%
En ihan ymmärrä. Olen itse 165cm nainen, joten 176cm on minuun verrattuna jo pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli pidempi mies, mikä tarkoittaa käytännössä, että alle 170 cm miehilläkin on hyvät markkinat, koska naisten keskipituus on reilu 160 cm.
Oletko 12v vai onko älykkysosamääräsi alle 70?
Etkö sinä osaa englantia? Taller on PIDEMPI, ei pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Hobit man kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taller partner 90%
En ihan ymmärrä. Olen itse 165cm nainen, joten 176cm on minuun verrattuna jo pitkä.
Juuri näin. Minä olen 166 cm ja mieheni oli minua reilusti pidempi, kun pituutta oli 176 cm. Yli 180 senttisten miesten kanssa on hankalaa kommunikoida, kun joutuu olemaan niska kenossa.
Vierailija kirjoitti:
What women really want in a partner
PHYSICAL APPEARANCE
Taller partner 90%
Attractive smile 80%
Nice eyes 70%
Large penis 60%
Average body type 44%
Eli lyhyillä ja/tai pienivehkeisillä miehillä on heikot markkinat, kuten jo odottaa saattoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voisit lähteä vaikka Al-Holin leirille kitumaan.
Sitten vielä ulosanniltaan tällaiset miehet syyttävät pituuttaan siitä, etteivät saa naista. Anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten keskipituus Suomessa on nykyään jo selvästi lähempänä 170 senttiä kuin 160 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taller partner 90%
Nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi ja suojelun tarpeessa olevaksi, eikä toisinpäin että itse jättimatamina pitäisi pienen miehensä puolia ja kaappaisi kainaloonsa suojaan pahalta maailmalta.
Mitä tekemistä pituudella on täppelutaitojen kanssa?
Luonnollisestikin lyhyempi mutta lihaksikkaampi mies laittaa helposti pitemmän kukkakepin pakettiin ihan normaalissa jormapainissakin, koska voimaa on enemmän. Mutta eipä taida kuitenkaan kaikki pätkämiehet omata mitään mestarillisia nyrkkeily/kunfutaitoja millä laittaa vastaavalla ruumiinrakenteella olevan pidemmän miehen maihin.
Suurin osa nyrkkeilijöistä on 180-185 cm. Pidemmillä raajoilla yltää pidemmälle.
Harva mieskään tuntuu haluavan itseään pidempää naista?
Olen 175cm nainen. Minua lyhyemmät miehet eivät ole oikeastaan ikinä lähestyneet ja tuntuvat välttelevän kontaktia. Pidemmiltä miehiltä on saanut vastakaikua helpommin.
Sama pätee joihinkin pitkiin naisiin, ollaan niin epävarmoja omasta pituudesta ettei kestetä lyhyempää miestä. Ei ongelma ole usein pituus, vaan itsetunto.
Jes, italialaiset ei niin rahasta perusta ja tykkäävät kokeneista kumppaneista :D
Mullakin siis mahiksia... Taidan taas lähteä siellä käymään