Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäisitkö tällaisia housuja?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot on

Vierailija
2/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun luen otsikkoriviltä legginsit, niin vastaus on en käyttäisi paitsi juostessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian piukat ja kimaltavat. Käytän farkkuja, slim-lahkeella. En kyllä osaa kuvitella noita hoikan teinityttönikään päälle.

N51

Vierailija
4/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin!

Vierailija
5/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kotioloissa.

Vierailija
6/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on teinipissis kauppa eli en 

Vierailija
7/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman noita strasseja voisin pitää. Mulla on aika samantyyppinen alakroppa kuin tuolla mallilla.

Vierailija
8/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotkut ton tapaiset mutta ilman kimallusta. Ihan kotileggareiksi hankittu ja aattelin että näyttää kivoilta pitkän sifonkitunikan kanssa joita tykkään kotona pitää ja että on sellaiset jotka päällä voi lähteä vaikka kauppaan tai vastaanottaa vieraita. Ne housut oli kuitenkin jotenkin karheat sisältä eli kutisi jaloissa niin jäi käyttämättä.

Vierailija
9/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei eli onko nuo strassit siis aivan mauttomat? Pitikin mennä tilaa :'( halusin vaan kokeilla jotain erilaista 

Vierailija
10/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. 

Vierailija
11/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi. Luulen, että nuo ovat tosi ohuet. Ihmiset ostavat niitä, kun ne näyttävät farkuilta, mutta eivät itse näe, että ne oikeasti kertovat vartalon muodoista vähän liikaa.

Vierailija
12/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola-housut räväkälle mimmille 😂

Vierailija
13/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa omituista ryhtiä ja vääntelyä. Kipuja varmaan. Varo!

Vierailija
14/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jotkut ton tapaiset mutta ilman kimallusta. Ihan kotileggareiksi hankittu ja aattelin että näyttää kivoilta pitkän sifonkitunikan kanssa joita tykkään kotona pitää ja että on sellaiset jotka päällä voi lähteä vaikka kauppaan tai vastaanottaa vieraita. Ne housut oli kuitenkin jotenkin karheat sisältä eli kutisi jaloissa niin jäi käyttämättä.

Mikä ihme on sifonkitunika?

Vierailija
15/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-21 vuotiaille ehkä sopii. Tää siis mun mielipide. Nätit kyllä mutta ei aikuisen naisen housut

Vierailija
16/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on sifonkitunika?

Olisko sifongista valmistettu tunika?

Vierailija
17/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Aivan hirveet, kamalat

Vierailija
18/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kai sellaista muovitekokuitua? En osta, todella kylmä ja epämiellyttävä materiaali ja altistaa talvella staattisille sähköiskuille joita inhoan. Ja ei ole kyllä yhtään mun tyylisetkään. Tykkään aitoudesta enkä tekotimanteista, -taskuista ja -vyölenkeistä.

Vierailija
19/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän paidan/takin kanssa joo, yläosa kannattaa peittää koska nää tälläset housut yleensä myötäilee liikaa vartaloa. Silleu että sääret näkyy niin vois olla kivat :) legginsien kans pitäis aina käyttää pitkää paitaa tmv

Vierailija
20/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin teinille tällaiset samantapaiset leggarit ja tyttö kyllä tykkäs. Mutta onhan ne nyt aivan liian tiukat aikuisen naisen päälle. Mielestäni vaatteillakin joku ikäraja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan