Käyttäisitkö tällaisia housuja?
Kommentit (25)
Riittää kun luen otsikkoriviltä legginsit, niin vastaus on en käyttäisi paitsi juostessa.
Liian piukat ja kimaltavat. Käytän farkkuja, slim-lahkeella. En kyllä osaa kuvitella noita hoikan teinityttönikään päälle.
N51
Ilman noita strasseja voisin pitää. Mulla on aika samantyyppinen alakroppa kuin tuolla mallilla.
Mulla on jotkut ton tapaiset mutta ilman kimallusta. Ihan kotileggareiksi hankittu ja aattelin että näyttää kivoilta pitkän sifonkitunikan kanssa joita tykkään kotona pitää ja että on sellaiset jotka päällä voi lähteä vaikka kauppaan tai vastaanottaa vieraita. Ne housut oli kuitenkin jotenkin karheat sisältä eli kutisi jaloissa niin jäi käyttämättä.
Voi ei eli onko nuo strassit siis aivan mauttomat? Pitikin mennä tilaa :'( halusin vaan kokeilla jotain erilaista
En käyttäisi. Luulen, että nuo ovat tosi ohuet. Ihmiset ostavat niitä, kun ne näyttävät farkuilta, mutta eivät itse näe, että ne oikeasti kertovat vartalon muodoista vähän liikaa.
Kouvola-housut räväkälle mimmille 😂
Aiheuttaa omituista ryhtiä ja vääntelyä. Kipuja varmaan. Varo!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotkut ton tapaiset mutta ilman kimallusta. Ihan kotileggareiksi hankittu ja aattelin että näyttää kivoilta pitkän sifonkitunikan kanssa joita tykkään kotona pitää ja että on sellaiset jotka päällä voi lähteä vaikka kauppaan tai vastaanottaa vieraita. Ne housut oli kuitenkin jotenkin karheat sisältä eli kutisi jaloissa niin jäi käyttämättä.
Mikä ihme on sifonkitunika?
15-21 vuotiaille ehkä sopii. Tää siis mun mielipide. Nätit kyllä mutta ei aikuisen naisen housut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on sifonkitunika?
Olisko sifongista valmistettu tunika?
Nuo on kai sellaista muovitekokuitua? En osta, todella kylmä ja epämiellyttävä materiaali ja altistaa talvella staattisille sähköiskuille joita inhoan. Ja ei ole kyllä yhtään mun tyylisetkään. Tykkään aitoudesta enkä tekotimanteista, -taskuista ja -vyölenkeistä.
Pitkän paidan/takin kanssa joo, yläosa kannattaa peittää koska nää tälläset housut yleensä myötäilee liikaa vartaloa. Silleu että sääret näkyy niin vois olla kivat :) legginsien kans pitäis aina käyttää pitkää paitaa tmv
Tilasin teinille tällaiset samantapaiset leggarit ja tyttö kyllä tykkäs. Mutta onhan ne nyt aivan liian tiukat aikuisen naisen päälle. Mielestäni vaatteillakin joku ikäraja
Hienot on