Nyt se on tutkittu: Eurooppalaiset naiset haluaa kiltin miehen
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma siinä on, että haluan pidemmän miehen? Olen 164 cm pitkä, eli suurin osa miehistä on minua pidempiä. Hyvin hyvin harvoin tulee vastaan itseäni lyhyempiä.
Ei siinä ole mitään ongelmaa. Minäkin haluan naisen, jonka etunimen kolmas kirjain on konsonantti. Sellaisiakin naisia löytyy paljon
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma siinä on, että haluan pidemmän miehen? Olen 164 cm pitkä, eli suurin osa miehistä on minua pidempiä. Hyvin hyvin harvoin tulee vastaan itseäni lyhyempiä.
Se sama ongelma, joka on myös naisilla kun haluan normaalipainoisen naisen. Yhtäkkiä pitäisi naisten mielestä pläskit kelvata ja piirrellään kaikenlaiset kaaviot miten normaalipainoinen nainenkin voi näyttää lihavalta ja minä en vaan erota lihavia normaalipainoisista.
Vierailija kirjoitti:
Se toinen tutkimus johon viittasin oli kaksivaiheinen.
Ensimmäinen vaihe perustui haastatteluihin. Siinä naiset pitivät oikeanlaista luonnetta ja arvoja tärkeämpänä kuin ulkonäköä ja ammattia.
Kakkosvaihe perustui valintakokeeseen. Siinä kävi ilmi että ulkonäkö ja ammati ratkaisivat eniten, ja ellei mies ylittänyt "rimaa" näiden osalta, luonteen ja arvojen vaikutus oli 0%. Luonne ja arvot puolestaan olivat ne asiat joista joustettiin silloin kun mies oli riittävän komea/hyvätuloinen.
https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…
"Researchers asked young women (ages 15 to 29) to choose potential dates from a series of photographs and descriptions, while the women's mothers (ages 37 to 61) were asked to select possible boyfriends for their daughters using the same information. Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile. This held true even if a man's profile was filled with highly desirable personal qualities, such as being respectful, honest and trustworthy."
"The study suggests that women value physical attractiveness in a potential mate far more than they say they do, said study author Madeleine Fugère, a professor of social psychology at Eastern Connecticut State University in Willimantic."
"But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities"
WTF eli EMV :)
Toisinpäin tuo ei kyllä toimi. Edes missi ei saa anteeksi ihmisperseyttään.