Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvänäkijä vastaa muutamaan kysymykseen

Vierailija
17.06.2006 |

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä syntyykö lapsi laskettuna ajankohtana vai ennen?

Vierailija
42/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Entä tuleeko meille vielä lisää lapsia?

En näe lapsia.

Sn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan uupunut nykyisessä työssäni. Puoli vuotta olen etsinyt uutta työpaikkaa, päässyt välillä haastatteluunkin, mutta koskaan ei onnistu. On sellainen tunne etten ikinä pääse mihinkään! Kerro löytyykö parempi työ vielä tämän vuoden puolella. Lisäksi haluaisin tietää onko vaalea mies jota ajattelen halukas ystävyyteen vai parisuhteesee. Itse en halua suhdetta, mutta en halua menettää hyvää ystävää..

Vierailija
44/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keskusteltavaa on joskus liikaakin, kun ei aina ihan jaksaisi toimia terapeuttina kun omakin elämä jo kärsii. Parisuhteessamme minä olen tällä hetkellä kai se tyytymättömämpi. Tasa-arvoisia kyllä ollaan mutta suhteemme ei ole tasapainossa.

Muista pitää itsestäsi huolta. Näen, että siskosi on menossa parempaa päin.

Voimia.

Sn

Vierailija
45/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä tuleeko minulle vielä lapsia?

Vierailija
46/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Antaako mieheni minulle anteeksi pikkumaisuuteni ja saammeko suhteemme korjattua? Saammeko kauan kaipaamamme lapsen?

t. epätoivoinen

Kuitenkin sitä ennen on vaikeaa, todella vaikeaa.

Näen yhden lapsen.

Sn

Kiitos vastauksestasi! :) En tiedä näetkö oikein, mutta tämän voimalla jaksan vielä yrittää! :)

Vierailija
47/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Entä syntyykö lapsi laskettuna ajankohtana vai ennen?

Synnytys näyttää menevän oikein hyvin hieman etuajassa.

Sn

Vierailija
48/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen aivan uupunut nykyisessä työssäni. Puoli vuotta olen etsinyt uutta työpaikkaa, päässyt välillä haastatteluunkin, mutta koskaan ei onnistu. On sellainen tunne etten ikinä pääse mihinkään! Kerro löytyykö parempi työ vielä tämän vuoden puolella. Lisäksi haluaisin tietää onko vaalea mies jota ajattelen halukas ystävyyteen vai parisuhteesee. Itse en halua suhdetta, mutta en halua menettää hyvää ystävää..

Hae kuitenkin sinnikkäästi.

Vaalea mies haluaisi enemmän kuin sinä.

Sn

Vierailija
49/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No entä tuleeko minulle vielä lapsia?

Sn

Vierailija
50/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Milloin ja miten huomasit että sinulla on näkemisen lahja? Voisinko esim. minä oppia näkemään??

Tulkitseminen on sitten vaatinut taitoa ja opettelua. Myös äitni ja tätini näkevät.

Uskon, että monet näkevät, mutta eivät osaa tulkita. Ehkä sinäkin?

TÄMÄ OLI NYT VIIMEINEN VASTAUS TÄLLÄ ERÄÄ.

Sn

Vierailija
51/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko millaisena näet parisuhteeni jatkossa?

Kiitos!

Vierailija
52/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ristiverinen 22-v, kahden lapsen äiti. Pidän lukemisesta ja käsitöistä. Mitä tulevaisuudessa? Raha-asiat, työelämä, lasten ja oma terveys mietityttää... Entäs suhde lasten isän kanssa? Ja sitten sen toisen??? Vieläkö saan lapsia?

" Auringon lapsi"

Vierailija
53/73 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 4-kymppinen, ristiverinen, kahden lapsen äiti. Harrastan kaikenlaisia käsitöitä ja jonkin verran ulkoilua. Millaisena näet tulevaisuuteni, työ- ja perhe-elämä kiinnostaisi.

Vierailija
54/73 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko mulle koskaan enää onnea ja iloa? kaikki mennyt pois.. näetkö minulle tulevaisuutta?

kiitos jos vastaat. ssaat palautetta varmasti.

Vierailija
55/73 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiitos!

tai jotain muuta pohdintaa meneillään, ainakin jommallakummalla. Suhteellisen valoisalta kuitenkin näyttää, mutta tunteista kannattaa puhua. Tunnen, että teillä on vaiettuja asioita.

Sn

Vierailija
56/73 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ristiverinen 22-v, kahden lapsen äiti. Pidän lukemisesta ja käsitöistä. Mitä tulevaisuudessa? Raha-asiat, työelämä, lasten ja oma terveys mietityttää... Entäs suhde lasten isän kanssa? Ja sitten sen toisen??? Vieläkö saan lapsia?

" Auringon lapsi"

En näe kummempia muutoksia ainakaan lähivuosina. Raha-asiat eivät tosin näytä kovin hyvilta, mutta toimeen tulette. Terveysasiat on mielestäni ihan ok.

Suhde lasten isään on toisinaan hankala, tai ainakin tulkitsen näin. Rakkauselämäsi näyttää olevan melko vaihtelevaa. Näen yhden iltatähden.

Sn

Vierailija
57/73 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli miehen kanssa nyt ero, ja olen tässä miettinyt että onkohan se nyt ihan lopullista sitten?? Mitä mieheni minusta oikeasti sitten ajattelee, onko hän se oikea vai kuka sitten??

Ja saanko ikinä omaa autoa?? :))

-minä vaan-

Vierailija
58/73 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko me haaveilemamme lapsen ja miten pian?

Vierailija
59/73 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö onnemme? Onko mieheni 100% mukana tässä? ja miten lapseni tutkimukset ja mahdollinen kuntoutus onnistuu? Näetkö hänet onnellisena?

Tuhannet kiitokset!

- Anni

Vierailija
60/73 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kiitos!

tai jotain muuta pohdintaa meneillään, ainakin jommallakummalla. Suhteellisen valoisalta kuitenkin näyttää, mutta tunteista kannattaa puhua. Tunnen, että teillä on vaiettuja asioita.

Sn

Pitää paikkansa, että itselläni on nyt mietinnässä tuleeko tästä enää mitään... Olen ollut niin pettynyt mieheni käytökseen, että se on kuolettanut tunteeni häneen.

Mitä tarkoitat vaiennetuilla asioilla?

Näetkö vieläkö rakastun mieheeni uudelleen? Mitä muuta tulevaisuudesssa, jos yhdessä pysytään; lapsia, tuleeko muutoksia asuinpaikkaan (muutto yms.)?