Selvänäkijä vastaa muutamaan kysymykseen
Kommentit (73)
Vierailija:
Olen 4-kymppinen, ristiverinen, kahden lapsen äiti. Harrastan kaikenlaisia käsitöitä ja jonkin verran ulkoilua. Millaisena näet tulevaisuuteni, työ- ja perhe-elämä kiinnostaisi.
Jotain kahnausta näyttää olevan toisen lapsen kanssa, näin otaksun. Perhe-elämässä näyttää tulevan jokin pohtimisen jakso jossain vaiheessa. Työelämässä en näe muutoksia ainakaan lähiaikoina.
Sn
Vierailija:
tuleeko mulle koskaan enää onnea ja iloa? kaikki mennyt pois.. näetkö minulle tulevaisuutta?kiitos jos vastaat. ssaat palautetta varmasti.
Huomaan, että kovat myllerrykset on menossa. Näyttää hankalalta, mutta kun aikansa on myrskynnyt, tulee tasaisempaa.
Haethan ammattiapua tarvittaessa. Näen, että joku lähipiirissäsi haluaisi auttaa sinua.
Sn
Montako lasta näet meille? Entä varastiko rahat tuttu vai tuntematon vuosia sitten kun kävi varkaita?
Vierailija:
Meillä tuli miehen kanssa nyt ero, ja olen tässä miettinyt että onkohan se nyt ihan lopullista sitten?? Mitä mieheni minusta oikeasti sitten ajattelee, onko hän se oikea vai kuka sitten??Ja saanko ikinä omaa autoa?? :))
-minä vaan-
Näen tulevaisuutesi valoisana. Luulen kuitenkin, ettei miehesi ole sinulle se oikea. Miehesi ei saanut liitolta sitä mitä halusi. Sitouduitte liian aikaisin tuntematta toisianne. Näen elämässäsi kuitenkin paljon rakkautta!
Autosta en osaa sanoa :-)
Sn
Janice82:
Saammeko me haaveilemamme lapsen ja miten pian?
Muutaman vuoden kuluessa näyttäisi tulevan jokin iso muutos, ehkä lapsi?
Sn
Vierailija:
Kestääkö onnemme? Onko mieheni 100% mukana tässä? ja miten lapseni tutkimukset ja mahdollinen kuntoutus onnistuu? Näetkö hänet onnellisena?
Tuhannet kiitokset!
- Anni
Onneanne koetellaan, mutta kuitenkin näen valoa. Muistakaa puhua, älkää unohtako toisianne.
Lapsellanne näyttää olevan kaikki hyvin, lääkäri tietää loput.
Sn
Vierailija:
Pitää paikkansa, että itselläni on nyt mietinnässä tuleeko tästä enää mitään... Olen ollut niin pettynyt mieheni käytökseen, että se on kuolettanut tunteeni häneen.Mitä tarkoitat vaiennetuilla asioilla?
Näetkö vieläkö rakastun mieheeni uudelleen? Mitä muuta tulevaisuudesssa, jos yhdessä pysytään; lapsia, tuleeko muutoksia asuinpaikkaan (muutto yms.)?
ja ne on vaiettu kuoliaaksi. Varsinkin miehesi tuntuu kärsivän tästä.
Näen valoa kuitenkin, muuta en osaa sanoa.
Sn
Vierailija:
rakastaako miheni minua ja olemmenko aian yhdessä?
Tuntuu, ettei miehesi ole sitoutunut sinuun. En näe välillänne kestävää rakkautta.
Sn
Vierailija:
Montako lasta näet meille? Entä varastiko rahat tuttu vai tuntematon vuosia sitten kun kävi varkaita?
En näe, että kukaan ystävä olisi pettänyt sinua.
Sn
Pysyvätkö perheenjäsenemme terveinä?
-H-
Miksi viimeksi et nähnyt kuin tämän yhden joka kohta syntyy?
rakastaako miheni minua ja olemmenko aian yhdessä?