Selvänäkijä vastaa muutamaan kysymykseen
Kommentit (73)
Eikä tämän hetkiseen kuvioon vauva sopisikaan, eli emme vielä edes yritä perheenlisäystä. 1 lapsi riittää toistaiseksi. Hauskaa silti huomata, että olet samoilla linjoilla toisen ennustajan kanssa.
Vierailija:
Vierailija:
Saanko koskaan lapsia vielä? Jos niin monta ja mitä sukupuolta.Olen vaalea, 28v nainen, luonteeltani lempeä ja luottavainen.
Näen sinulle kuitenkin kaksi lasta.
Sn
lasta meille syntyy? kaksi on jo.
Antaako mieheni minulle anteeksi pikkumaisuuteni ja saammeko suhteemme korjattua? Saammeko kauan kaipaamamme lapsen?
t.epätoivoinen
Vierailija:
Ja tuleeko suhteemme kestämään. Miksi meillä on ollut niin vaikea suhde? Miten lapsemme tulevat pärjäämään elämässä?
Tuntuu, ettei miehesi ole oikein sitoutunut sinuun ja perheeseen. Hänellä on oma kasvu vielä kesken.
Miehesi olisi tehtävä päätöksiä.
Lapsenne näyttävät pärjäävän ihan hyvin. Yhden myrskyisän teini-iän tosin näen :-)
Sn
Vierailija:
Entä työt?
Synnytys näyttää olevan ihan normaali.
Työtilanne ei näytä kovin tasaiselta.
Sn
Vierailija:
kaikki hyvin synnytyksessä? Nyt 32. rv menossa...
Voi kuitenkin olla, että se on aika pitkä ja tuskaisa, mutta lapsella on kaikki ok.
Sn
Vierailija:
olen 36-vuotias yhden 3 1/2-vuotiaaan tytön äiti.
Vauvakuume on kova-saanko toisen lapsen, ja millä aikataululla.
Sn
Vierailija:
Millä tavalla ennustat? Korteista vai kuinka?
Kiitos sinulle :D
t.8
Mietin kirjoittajaa ja ajattelen. Näen tummaa, vaaleata, muutoksia ja myrskyjä. Niitä sitten vain pitää tulkita.
Sn
Vierailija:
Ovatko kaikki terveitä jne? Entä vanhempani ja sisarukseni?
Parisuhteesi ei vaikuta kovin tasapainoiselta eikä -arvoiselta. Jompikumpi vaikuttaa onnettomalta.
Vanhempiesi kanssa sinulla on vielä keskusteltavaa. Jollain sisaruksella on jotain sydämellään, ehkä voisit kysellä.
Sn
Olisiko minulla helpompaa ilman tätä miestä? Olen miettinyt lähtemistä. Tuleeko mieheni koskaan aikuistumaan ja sitoutumaan kunnolla perheeseensä?
Vierailija:
lasta meille syntyy? kaksi on jo.
Sn
Vierailija:
Mikä on lapseni terveydentila? Tarvitaanko lisää leikkauksia?KIITOS!!
Lääkärit ovat erikseen :-) Näen kuitenkin, että parempaan suuntaan ollaan menossa, tosin jokin takapakki taitaa vielä tulla.
Onnea teille.
Sn
Vierailija:
päiväunilla oli kyllä tallessa.
Sn
Entä tuleeko meille vielä lisää lapsia?
Vierailija:
Olisiko minulla helpompaa ilman tätä miestä? Olen miettinyt lähtemistä. Tuleeko mieheni koskaan aikuistumaan ja sitoutumaan kunnolla perheeseensä?
En halua ketään kehottaa eroamaan.
Suosittelen kuitenkin, että keskustelette perinpohjin asiat läpi. Miehellesi se ei todellakaan ole helppoa. Toisaalta sinullakaan ei helppoa miehesi kanssa.
Miehesi on pohjimmiltaa onneton eikä hänellä ole keinoa kertoa tunteistaan.
Sn
Keskusteltavaa on joskus liikaakin, kun ei aina ihan jaksaisi toimia terapeuttina kun omakin elämä jo kärsii. Parisuhteessamme minä olen tällä hetkellä kai se tyytymättömämpi. Tasa-arvoisia kyllä ollaan mutta suhteemme ei ole tasapainossa.
Vierailija:
Vierailija:
Ovatko kaikki terveitä jne? Entä vanhempani ja sisarukseni?Parisuhteesi ei vaikuta kovin tasapainoiselta eikä -arvoiselta. Jompikumpi vaikuttaa onnettomalta.
Vanhempiesi kanssa sinulla on vielä keskusteltavaa. Jollain sisaruksella on jotain sydämellään, ehkä voisit kysellä.
Sn
Vierailija:
Antaako mieheni minulle anteeksi pikkumaisuuteni ja saammeko suhteemme korjattua? Saammeko kauan kaipaamamme lapsen?t. epätoivoinen
Kuitenkin sitä ennen on vaikeaa, todella vaikeaa.
Näen yhden lapsen.
Sn
Ovatko kaikki terveitä jne? Entä vanhempani ja sisarukseni?