Selvänäkijä vastaa muutamaan kysymykseen
Kommentit (73)
Kuinka käy haaveprojektillemme, edistyykö se piankin?
(Minä 27, mies 29 ja kaksi lasta 00, 04.)
Ratkeaako sukua hiertänyt solmu, ja miten?
t. ristiverinen 29-vuotias nainen täällä huhuaa
sukupuolta vauvani masussa on? tärkeää tietää...... =) ei vaan, saanko synnytettyä tämän lapsen elävänä? kaksi ekaa synnytystä mennyt pipariksi, ja kauhu on kova =(
t. lämmin sydän
Saanko koskaan lapsia vielä? Jos niin monta ja mitä sukupuolta.
Olen vaalea, 28v nainen, luonteeltani lempeä ja luottavainen.
Elämäsi näyttää olevan hiukan sekavaa. Tunne-elämässäsi on ilmeisesti jotain myllerryksiä. Parisuhde näyttää tulevan vakaammaksi. Taloudellinen tilanne ei näytä kovin hyvältä.
Sn
Ja tuleeko suhteemme kestämään. Miksi meillä on ollut niin vaikea suhde? Miten lapsemme tulevat pärjäämään elämässä?
Vierailija:
Tulenko koskaan olemaan onnellinen ja löytämään paikkani elämässä? Teenkö joskus musiikkia, saanko levytyssopimuksen tms?Olen 30-vuotias, punatukkainen nainen.
Terv. laululintu
Et ole ehtinyt pohtia itseäsi ja elämääsi, olet liikaa mennyt muiden tahdon ja elämän mukana. Näen vielä parin vuoden ajan pohdintoja, mutta sitten näyttää valkenevan.
Sn
Vierailija:
milloin saan seuraavan lapsen? löydänkö elämäni miehen? saanko koskaan koulutustani vastaavaa työtä?
Näen sinulle suuren rakkauden vasta pitkän ajan päästä, lapsia en enää näe. Työtä saat yllättävän pian.
Sn
Vierailija:
Kuinka käy haaveprojektillemme, edistyykö se piankin?(Minä 27, mies 29 ja kaksi lasta 00, 04.)
Haave on vielä jonkin aikaa jäissä, mutta sitten etenee vauhdilla.
Sn
kaikki hyvin synnytyksessä? Nyt 32. rv menossa...
Vierailija:
Ratkeaako sukua hiertänyt solmu, ja miten?
t. ristiverinen 29-vuotias nainen täällä huhuaa
Näen, että sinulla on nyt sellainen tilinteko meneillään. Muutaman vuoden päästä on tasaisempaa. Solmu näyttää olevan tiukassa. Vaikuttaa, ettei se aukene kunnolla koskaan :-(
Sn
Vierailija:
sukupuolta vauvani masussa on? tärkeää tietää...... =) ei vaan, saanko synnytettyä tämän lapsen elävänä? kaksi ekaa synnytystä mennyt pipariksi, ja kauhu on kova =(t. lämmin sydän
En näe ongelmia synnytyksessä, kaikki vaikuttaa menevän hyvin. Tsemppiä sinulle.
Sn
Vierailija:
Mihin ystäväni on kadonnut?
Vaikuttaa, että hänen on hyvä kuitenkin olla.
Sn
olen 36-vuotias yhden 3 1/2-vuotiaaan tytön äiti.
Vauvakuume on kova-saanko toisen lapsen, ja millä aikataululla.
Vierailija:
Saanko koskaan lapsia vielä? Jos niin monta ja mitä sukupuolta.Olen vaalea, 28v nainen, luonteeltani lempeä ja luottavainen.
Näen sinulle kuitenkin kaksi lasta.
Sn
Vierailija:
Näen, että sinulla on nyt sellainen tilinteko meneillään. Muutaman vuoden päästä on tasaisempaa. Solmu näyttää olevan tiukassa. Vaikuttaa, ettei se aukene kunnolla koskaan :-(Sn
No, ainakin tuon vastauksen perusteella näet jotakin tai sitten arvaus oli hyvä. Nämä solmut eivät välttämättä aukea koskaan.
Millä tavalla ennustat? Korteista vai kuinka?
Kiitos sinulle :D
t.8
Vierailija:
vaalea 36 kyselee, että miten ratkeaa tyttäreni huumeongelma?
Tosin töitä se vaatii teiltä kaikilta hurjasti. Onnea.
Sn
Tulenko koskaan olemaan onnellinen ja löytämään paikkani elämässä? Teenkö joskus musiikkia, saanko levytyssopimuksen tms?
Olen 30-vuotias, punatukkainen nainen.
Terv. laululintu