***Kesäkerttujen viikonloppu***
Kommentit (46)
Eli 15.6. klo.14.09. rv:lla 40+0 syntyi poika. Komeat mitat 53cm, 4755g ja pipo 36.5cm. Eilen päästiin kotiin lepäämään, jolloin vasta maitokin nousi.
Karkeasti ottaen, aamulla klo.6 alkoi supistukset, sairaalassa oltiin ennen yhtätoista. Epiduralin sain puoli tuntia ennen pojan syntymää, joten siitä ei apua kerennyt olemaan. Pojan koosta huolimatta, kaikki meni hienosti ja nopeasti. Äitillekkään ei epparia tai repeämisiä tullut ja istumaan pystyy hyvin.
Lyydia
ONNEA JA ISOT HALIT KAIKILLE KERTTUNSA LUNASTANEILLE!!!!
Voi että voi pieni-immeinen olla kade!!!! Ihan jo vihertää!!! Mä haluun kans!
Tosiaan kävin jo ottaas perjantaina hiukan varaslähtöä tuolla tyksissä kun yön valvoin supistusten kourissa ja tulivat loppu viimein 7-10min välein kahen tunnin ajan... on toi se raja ku käskevät lähtee näytille. No sanoin jo kotoa lähtiissä et varmaan käännyttää kotiin, vaikka supistukset tiheni ne ei koventunut lainkaan nii ajattelin et ei tää kyl nyt viel oo sitä. Olisivat ottaneet sisällekin käyrien ja sisätutkimuksen jälkeen mut ONNEKS päätin lähtee kotiin ku täällä vielä ollaan! Sanovat et voi mennä viis tuntii tai viikko... mun tuurilla viikko! :) Supistuksia on nyt sit tullut sillon tällön ja niistä on puhti täysin pois!!! Jotain hyötyy siit reissusta oli, kunnon sisätutimus ja limatulppa irtos. Pieni (siis hyvin pieni) askel eteenpäin.
Kovenmpia supistuksi odotellessa aurinkoista alkavaa viikkoa!
Odottavaparturi 38+2
... kaikille taasen paljon onnea. Vaikkakin *erityisen* kateellinen olenkin.
Mun tyttäreni vei mut äsken iltalenkille. Suunnisti tuohon ostarille. No johan oli masu asukki kummissaan kun äitee kahlaa tuolla pitkin kallioita (kun tytön suunnitus vaisto petti :-)) *eksyttiin*
No kiva on kun neitikin yrittää käynnistää synnytystä. Oli mukavaa kuunnella kuinka se sitä odottaa, ja paljonko jännittää jne............
Ihania nuo lapset :-)
Miiris + " pietu " 40+1
Tuli pe-su +oltuu mökillä ja ei saanut reissu mitään aikaiseksi, paitsi paljon hyvää mieltä. Aluksi kun vähän jännitti se että jos tuleekin lähtö siellä ollessa (omaan sairaalaan kun matkaa sieltä 170km). Tuli sitä sitten saunottuu ja uituu. Olipas kivaa...tyttökin oli ihan innoissaan kun pääsi ekan kerran vuoteen uimaan. Ihmeen hyvin jaksoin lasten kanssa touhuta, vaikka ollaankin jo niin pitkällä tässä odotuksessa. Ja autossakin jaksoi yllättävän hyvin. Matkaa kun kertyi sellaset 300km yhteensä viikonlopun aikana.
Nyt en kyllä enää uskalla kauppaa pidemmälle lähtee kotoo. Tai mitä nyt kyläilemässä lähistöllä, mutta nyt taitaa vihdoin alkaa tuo odottelu että millonkas se lähtö tulis. Tosin kaksi edellistäkin menny toista viikkoo yli lasketunajan, joten sinne asti oon varautunu nyt heti alkuun. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Noh, jospas me loputkin saadaan kohta ne kääröt syliin :)
Kenguroo 39+1
heh mahoton määrä tosiaan tullut vaaveja :O)
onnittelut iiiihan jokaiselle ja kovasti tsemppiä ja hyviä hermoja kaikille jotka vielä omaansa odottelevat
kattelin tossa että vieläkään ei oo kukaan ilmoittanut pikkuisensa syntyneexi 6.6.06 ja minä kun oisin sillon halunnut :)
meinaa mennä taas pasmat sekaisin mulla kun tulee noita syntyneitten ilmoituksia niin paljon ettei millään riitä aika! aargh (anteex mutta toivoisin edes yhtä päivää ettei tulis uusia :D että saisin tuon päivityksen edes yhdeksi päiväksi ajantasalle :DD
ukko meinaa pistää hanttiin ton mun päättämän nimen kans :(( sillon joskus letkautti että sit laitetaan tytölle nimex aurora jos hän saa päättää sen että pojasta tulee frank. no minä tosissaan luulin hänen olleen tosissaan mut nyt onkin alkanut pyörtämään puheitaan ettei ollutkaan silloin tosissaan.
kauhee kun on vieroitus oireita kun ei oo päässyt aikoihin rennosti teille kirjoittelemaan vaan koko ajan pitäis revetä jonnekkin ja nyt kun alkaa kirjoittamaan ei meinaa jutusta tulla loppua
auroran " napanuora" lähti tänään irti ja voi kauhee kun se on pahan näköinen :( hassua miten sitä nämäkin jutut unohtaa vaikka onkin nuo aiemmat tytöt vielä noin pieniä että luulis muistavan
nyt hilppasen *aikuisten oikeesti* hakeen vanilja jäätelöä ja mantsikkamollukoita ja alan herkuttelemaan
suppari säteitä -> -> roppa kaupalla :D
krisse,tytöt ja aurora 8 päivää
tyttö siis syntyi 41+3 käynnistyksen ansiosta. painoa oli 4330g ja pituutta 54cm. pään ympärys 39, ettei meidän prinsessa ihan pieni ole:)