Miksi stringien käyttäjät sanovat ettei se naru mene sinne persvakoon?
Useammman kerran olen nähnyt mainittavan täällä, että ei se naru mene sinne persvakoon jos on oikean kokoiset. Miten muuten se naru voi olla jos ei kannikoiden välissä? Roikkua löysänä?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
Ne rajathan näkyvät edelleen, vain eri paikassa
Jep. Saumattomat alushousut on keksitty. Ja ne on myös miellyttävät päällä - toisin kuin persreikää hinkkaavat stringit.
Puhut vähän, mutta asiaa 👍 Vielä kun ne on bambua.
Bambu on miellyttävän tuntuinen mutta bambusukat kuluu muutaman päivän käytön jälkeen esim isovarpaan kohdalta ja varsinkin kun pesee sukat joka toisen käyttökerran jälkeen.
Montakohan aloitusta olet väsännyt aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää tavallisi pikkareita ja pääsee vahingossa märkäpieru niin sehän jää sinne pikkareihin. Jos käyttää stringejä niin jakaako se naru sen märkiksen niin että leviää molemmille pakaroille?
Ei, mutta pieru kuuluu kimakkana vihellyksenä, samanlaisena kuin saa puhaltamalla heinään kämmenten välissä. (Katoavaa kansanperinnettä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
Mikä niistä tekee ikäviä? Häiritseekö myös rintsikoiden rajojen näkyminen?
Alusvaatteiden rajat saavat asun näyttämään homssuiselta ihan samalla tavalla kuin nukka sekä ryppyiset tai huonosti istuvat vaatteet. En tosin ole stringipakottaja, vaikka itse käytänkin niitä. Rajat ovat huomaamattomia muissakin saumattomissa alushousuissa.
Stringien käyttäjillä eivät alushousujen rajat näy. Joo, ei varmaan. Sen sijaan farkutkin (tai mitkä päällyshousut nyt itse kullakin stringien käyttäjällä on jalassaan) hakeutuvat sinne persvakoon, ja se vasta kamalalta näyttääkin!
Just noin! Kamelinvarvas ei ole mitään verrattuna siihen ”varpaaseen”, mikä takamukseen muodostuu stringien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on paskainen naru loppupäivästä.
Aina ihmettelen tätä ajatusmaailmaa. Tavallisiin housuihinko ei tulee kakkaa? Tai ylipäätänsä, miksi housuihin edes tulisi kakkaa? Suolen vuotaminen tuskin on kovin yleistä. Eihän joka päivä edes käydä kakalla, mutta silti sitä kakkaa tulee housuihin. Mutta vain jos on stringit. Huh.
Mulla menee vakoon ja hiertää tosi helposti nukkuessa, joten nukun yleensä hipsterit jalassa. Muuten taas en voi niitä käyttää kun menevät rullalle, kun taas stringit on maailman mukavimmat jalassa olinpa sitten salilla tai töissä.
Itse käsitän rajojen näkymisen sillä, että kankaan alta näkyy toisen kankaan raja. Jos on vaikka sukat jalassa ja trikoot jalassa, niin trikoiden läpi näkyy sukkien rajat nilkkojen kohdalta. Jos on oikean kokoiset stringit niin en ymmärrä miten niistä näkyy rajat pakaroissa... Kun ei ole mitään mikä sen rajan aiheuttaisi?
Kesäisin on, karvat plus hiki = paha tuoksu. Mulla on erittäin tarkka hajuaisti.