Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi stringien käyttäjät sanovat ettei se naru mene sinne persvakoon?

Vierailija
14.12.2019 |

Useammman kerran olen nähnyt mainittavan täällä, että ei se naru mene sinne persvakoon jos on oikean kokoiset. Miten muuten se naru voi olla jos ei kannikoiden välissä? Roikkua löysänä?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakostihan se persvaossa on. Outo kysymys.

No kun jotkut käyttäjät sanoo ettei ole 🤷‍♀️

Ap

Ei ole, jos pöksyt laittaa päähän. Mutta jos käyttää alushousuina, niin ei vaihtoehtoja ole.

Vierailija
42/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammat naisen stringit nähneenä; niissä on usein PASKAA.

Olen ihmetellyt naisten siivottomuutta. T. Mies 32

Märät pierut sen aiheuttaa. Mutta eihän miehet piere. Stringinaiset sitä harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lumingerie.fi/bulge-stringit-musta-bul02

Kyllä nuo näyttäis persvakoon menevän.

Vierailija
44/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta syystä. Ensinnäkin, he käyttävät (mikäli ovat fiksuja / ei masokisteja / perseessä on tuntoa) 1-2 kokoa suurempia stringejä... Toiseksi, he käyttävät pitkää pikkuhoususuojaa, joka pitää hiukan etäisyyttä ihosta siellä kapean osan alkupäässä.

Vierailija
45/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä enää tavallisia pikkuhousuja kun olen tottunut stringeihin. Tavalliset pikkuhousut ahdistavat minua, saattavat rullaantua ja esimerkiksi todella monella ne myös näkyy housujen läpi kävellessä (reuna painaa pakaraa). Tuntuu kuitenkin hassulta, että ihmettelisin miksi joku ei käytä stringejä. Olen vain tosi tyytyväinen, että meille on luotu vaihtoehtoja ja jokainen valitsee itselleen mukavimman niistä, näkyi rajat tai ei.

Luulen, että tämä on tottumiskysymys. Oikean kokoiset stringit (ostan aina ns. omasta koosta yhden isomman) eivät tunnu, paina tai hierrä. Ne tuntuvat siltä, kuin minulla ei olisi pikkuhousuja jalassa. Aloittajalle vastaan, että tietenkin ne menevät vakoon ja ovat lähellä ihoa. En pidä niitä epämukavina tai epähygienisinä. Vaihdan housut usean ja itseasiassa stringeissä tuntuu, että vakoni hikoaa paljon vähemmän kuin tavallisissa.

Mukavimmat stringit on mielestäni ne, missä sivut ja takaosa on pelkkää ohutta, hieman joustavaa litteää "nauhaa" ja pikkuhousuosa puuvillaa. En käydä stringejä missä sivut ja vakoon menevä nauha on ommeltua kangasta, ne tuntuvat liian leveiltä juurikin vaossa.

Voisin käydä katsomassa jostain kivat pikkuhousut ja kokeilla vaihtelun vuoksi. Jos joku stringejä karttava saa tästä intoa kokeilla niin suosittelen.

Miksi et ole kokonaan ilman alushousuja? Nuo narukkaathan eivät estä esim päällyhousujen likaantumista juuri lainkaan.

Vierailija
46/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.

Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.

Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.

Mikä niistä tekee ikäviä? Häiritseekö myös rintsikoiden rajojen näkyminen?

Alusvaatteiden rajat saavat asun näyttämään homssuiselta ihan samalla tavalla kuin nukka sekä ryppyiset tai huonosti istuvat vaatteet. En tosin ole stringipakottaja, vaikka itse käytänkin niitä. Rajat ovat huomaamattomia muissakin saumattomissa alushousuissa.

Liian pienet, eli kittanat ja tiukat vaatteet, joiden alta näkyy alusvaateet läpi, saavat ihmisen näyttämään homssuiselta samalla tavalla kuin nukka sekä ryppyiset ja huonosti istuvat vaatteet. Liian pieni vaatehan tosiaankaan ei istu päällä. Jännä että toisilta tämä silmä puuttuu ihan kokonaan, ja vedetään niskaan aivan mitä vaatteita sattuu, liian pieniä, lyhyitä ja kittanoita.

Vierailija
47/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.

Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.

Todellakin häiritsee

Vierailija
48/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammat naisen stringit nähneenä; niissä on usein PASKAA.

Olen ihmetellyt naisten siivottomuutta. T. Mies 32

Kun antavat hoonata sinne kakkoseen, niin stefa alkaa fuskaamaan. Sitä te miehet halusitte.

Puma Sweden peräaukko on jättimäinen!

Vierailija
49/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi käyttää liian pieniä housuja. 

Mulla ei näy kyllä alushousujen rajat, vaikka käytän hipstereitä. Mulle ihan mahtuisi xs-kokokin, mutta käytän mieluummin m-kokoa. Miksi pitää survoa itselleen liian pienet alushousut, silloinhan ne rajat just näkyvätkin, kun ne painaa läskehin. Jos ostaa vähän isompaa kokoa, ei purista eikä näy rajoja (jollei käytä liian pieniä päällyshousuja).

Vierailija
50/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se sinne vakoon menee, mutta ei se ainakaan itseäni häiritse. Ihmettelen vaan aina sitä miksi mummoalkkareita pidetään niin mukavina, en voi käyttää niitä se löpsöttävä kangas ja saumat painaa. Stringeissä se naru ei häiritse kun ei ole mitkään jauhinkivikannikat...

Vierailija
51/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteiden rajat saavat asun näyttämään homssuiselta ihan samalla tavalla kuin nukka sekä ryppyiset tai huonosti istuvat vaatteet. En tosin ole stringipakottaja, vaikka itse käytänkin niitä. Rajat ovat huomaamattomia muissakin saumattomissa alushousuissa.

Stringien käyttäjillä eivät alushousujen rajat näy. Joo, ei varmaan. Sen sijaan farkutkin (tai mitkä päällyshousut nyt itse kullakin stringien käyttäjällä on jalassaan) hakeutuvat sinne persvakoon, ja se vasta kamalalta näyttääkin!

Vierailija
52/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää tavallisi pikkareita ja pääsee vahingossa märkäpieru niin sehän jää sinne pikkareihin. Jos käyttää stringejä niin jakaako se naru sen märkiksen niin että leviää molemmille pakaroille?

Vierailija
53/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhmä kysymys kuin että peittääkö teidän sukat varpaat. Kun naru on koko ajan persposkien välissä. Hieroo peräreikää viekoittelevasti.

Vierailija
54/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero kirjoitti:

Yhtä tyhmä kysymys kuin että peittääkö teidän sukat varpaat. Kun naru on koko ajan persposkien välissä. Hieroo peräreikää viekoittelevasti.

Mikä on tyhmä kysymys?

Vierailija
55/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse ole kokenut sellaista, että se naru jotenkin hiertäisi siellä... Jostain syystä se ei painu kovin syvälle, kai siihen vaikuttaa jotenkin se että etuosa on kuitenkin leveämpi. Tietysti jos olisi oikein tiukat stringit, niin ehkä sitten. Tai jos olisi isompi takapuoli.

Vierailija
56/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ole kokenut sellaista, että se naru jotenkin hiertäisi siellä... Jostain syystä se ei painu kovin syvälle, kai siihen vaikuttaa jotenkin se että etuosa on kuitenkin leveämpi. Tietysti jos olisi oikein tiukat stringit, niin ehkä sitten. Tai jos olisi isompi takapuoli.

Miten se persuksen isous siihen vaikuttaa?

Vierailija
57/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä enää tavallisia pikkuhousuja kun olen tottunut stringeihin. Tavalliset pikkuhousut ahdistavat minua, saattavat rullaantua ja esimerkiksi todella monella ne myös näkyy housujen läpi kävellessä (reuna painaa pakaraa). Tuntuu kuitenkin hassulta, että ihmettelisin miksi joku ei käytä stringejä. Olen vain tosi tyytyväinen, että meille on luotu vaihtoehtoja ja jokainen valitsee itselleen mukavimman niistä, näkyi rajat tai ei.

Luulen, että tämä on tottumiskysymys. Oikean kokoiset stringit (ostan aina ns. omasta koosta yhden isomman) eivät tunnu, paina tai hierrä. Ne tuntuvat siltä, kuin minulla ei olisi pikkuhousuja jalassa. Aloittajalle vastaan, että tietenkin ne menevät vakoon ja ovat lähellä ihoa. En pidä niitä epämukavina tai epähygienisinä. Vaihdan housut usean ja itseasiassa stringeissä tuntuu, että vakoni hikoaa paljon vähemmän kuin tavallisissa.

Mukavimmat stringit on mielestäni ne, missä sivut ja takaosa on pelkkää ohutta, hieman joustavaa litteää "nauhaa" ja pikkuhousuosa puuvillaa. En käydä stringejä missä sivut ja vakoon menevä nauha on ommeltua kangasta, ne tuntuvat liian leveiltä juurikin vaossa.

Voisin käydä katsomassa jostain kivat pikkuhousut ja kokeilla vaihtelun vuoksi. Jos joku stringejä karttava saa tästä intoa kokeilla niin suosittelen.

Miksi et ole kokonaan ilman alushousuja? Nuo narukkaathan eivät estä esim päällyhousujen likaantumista juuri lainkaan.

En tajua mitä tarkoitat. Eivät kai ne pelkkää narua ole siitä kohdasta, joka yleensä likaantuu, vaan ainoastaan takapuolen kohdalta.

Vierailija
58/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on naisellisia muotoja korostava leikkaus??

Kaikista muista paitsi stringeistä ja pitkälahkeisista tulee double-ass efekti vaikka kuinka olisivat oikean kokoiset ja hyvää materiaalia.

Vierailija
59/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista muista paitsi stringeistä ja pitkälahkeisista tulee double-ass efekti vaikka kuinka olisivat oikean kokoiset ja hyvää materiaalia.

Mikä on double ass-efekti?

Vierailija
60/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on double ass-efekti?

Se on sitä kun alushousujen rajat näkyvät selvästi, eli persposket tuplaantuvat.