Miksi stringien käyttäjät sanovat ettei se naru mene sinne persvakoon?
Useammman kerran olen nähnyt mainittavan täällä, että ei se naru mene sinne persvakoon jos on oikean kokoiset. Miten muuten se naru voi olla jos ei kannikoiden välissä? Roikkua löysänä?
Kommentit (88)
M2019 kirjoitti:
Muodokas, tiukka pikkupylly näyttää stringeissä hyvältä. Ei se ihrapersiille sovikaan.
Niin minne se naru menee?
Vierailija kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
No tuo on yksi syy, mutta miksi sitten ei käytä peittävämpiä, mahdollisesti muotoilevia alkkareita?
En käytä enää tavallisia pikkuhousuja kun olen tottunut stringeihin. Tavalliset pikkuhousut ahdistavat minua, saattavat rullaantua ja esimerkiksi todella monella ne myös näkyy housujen läpi kävellessä (reuna painaa pakaraa). Tuntuu kuitenkin hassulta, että ihmettelisin miksi joku ei käytä stringejä. Olen vain tosi tyytyväinen, että meille on luotu vaihtoehtoja ja jokainen valitsee itselleen mukavimman niistä, näkyi rajat tai ei.
Luulen, että tämä on tottumiskysymys. Oikean kokoiset stringit (ostan aina ns. omasta koosta yhden isomman) eivät tunnu, paina tai hierrä. Ne tuntuvat siltä, kuin minulla ei olisi pikkuhousuja jalassa. Aloittajalle vastaan, että tietenkin ne menevät vakoon ja ovat lähellä ihoa. En pidä niitä epämukavina tai epähygienisinä. Vaihdan housut usean ja itseasiassa stringeissä tuntuu, että vakoni hikoaa paljon vähemmän kuin tavallisissa.
Mukavimmat stringit on mielestäni ne, missä sivut ja takaosa on pelkkää ohutta, hieman joustavaa litteää "nauhaa" ja pikkuhousuosa puuvillaa. En käydä stringejä missä sivut ja vakoon menevä nauha on ommeltua kangasta, ne tuntuvat liian leveiltä juurikin vaossa.
Voisin käydä katsomassa jostain kivat pikkuhousut ja kokeilla vaihtelun vuoksi. Jos joku stringejä karttava saa tästä intoa kokeilla niin suosittelen.
Useammat naisen stringit nähneenä; niissä on usein PASKAA.
Olen ihmetellyt naisten siivottomuutta. T. Mies 32
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei se peräruuvi aina 100% pitävä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
Mikä niistä tekee ikäviä? Häiritseekö myös rintsikoiden rajojen näkyminen?
Alusvaatteiden rajat saavat asun näyttämään homssuiselta ihan samalla tavalla kuin nukka sekä ryppyiset tai huonosti istuvat vaatteet. En tosin ole stringipakottaja, vaikka itse käytänkin niitä. Rajat ovat huomaamattomia muissakin saumattomissa alushousuissa.
märkä pieru stringit jalassa
se kyllä vituttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti häiritsee, jos sieltä selkäpuolelta esim. kovin `tursuu´. :D
Tarkista kokosi jos näin käy kovin usein.
Vierailija kirjoitti:
No tuo on yksi syy, mutta miksi sitten ei käytä peittävämpiä, mahdollisesti muotoilevia alkkareita?
'
Itsellä ainakin löytyy molempia malleja, kuten varmaan muiltakin naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista kokosi jos näin käy kovin usein.
Koko on oikea, mutta ikä tuo tuohonkin haastetta, jos on tiukka trikoopaita päällä, väkisen puskee saumarajaa kuten kanssasiskoillakin. Olen tarkka näissa sauma-asioissa. Löysempien paitojen kanssa ei ongelmaa. :)
En ole vielä löytänyt stringejä, jotka ei hiertäisi kipeästi perää.
Niin paljon en pelkää saumojen näkymistä, että kulkisin jatkuvasti persus hiertymillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä peset huolellisen alapesun sieltä joka ainoalla vessareissulla? Entä kun käsisuihkua ei ole? Myös ajelet itsesi sieltä posliiniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän mummo-slogeja, ei tule ongelmia narujen kanssa.
Tätähän juuri kysyttiinkin 🙄
Sarkasmi on vaikea laji!
Mikä tuossa oli sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt naisten siivottomuutta. T. Mies 32Ja sinä peset huolellisen alapesun sieltä joka ainoalla vessareissulla? Entä kun käsisuihkua ei ole? Myös ajelet itsesi sieltä posliiniksi?
Miten posliini peseytymiseen liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt naisten siivottomuutta. T. Mies 32Ja sinä peset huolellisen alapesun sieltä joka ainoalla vessareissulla? Entä kun käsisuihkua ei ole? Myös ajelet itsesi sieltä posliiniksi?
Posliiniksi ajelemisella ei ole mitään yhteyttä puhtauteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän mummo-slogeja, ei tule ongelmia narujen kanssa.
Tätähän juuri kysyttiinkin 🙄
Sarkasmi on vaikea laji!
Kuten myös luetun ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten posliini peseytymiseen liittyy?
Miesten peräreikä on kiharaisen karvainen. Paljon vaikeampi saada hohtavan puhtaaksi vain pyyhkimällä tai edes suihkuttamalla.
Mulla se naru ainakin ikään kuin lepää siinä vaon päällä. Jos stringit on huonoa mallia, niin sitten se hilautuu sinne syvälle vakoon ja se tuntuu ikävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt naisten siivottomuutta. T. Mies 32Joo, ei se peräruuvi aina 100% pitävä ole.
D:D:D:D:D:D:D:D: