Miksi stringien käyttäjät sanovat ettei se naru mene sinne persvakoon?
Useammman kerran olen nähnyt mainittavan täällä, että ei se naru mene sinne persvakoon jos on oikean kokoiset. Miten muuten se naru voi olla jos ei kannikoiden välissä? Roikkua löysänä?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Millainen on naisellisia muotoja korostava leikkaus??
Kaikista muista paitsi stringeistä ja pitkälahkeisista tulee double-ass efekti vaikka kuinka olisivat oikean kokoiset ja hyvää materiaalia.
No ei todellakaan tule, ainakaan mulle.
Vierailija kirjoitti:
Eivät voi myöntää sitä koska peräaukossa on kakkia ja hyi sehän on ällöä ja naiset on prinsessoja ja niiden pierutkin tuoksuvat kukkasilta.
Naru ei ole aukossa. Jos aukon ympärillä on kakkia, se on merkki siitä, ettei ole käyttänyt käsisuihkua ja on likainen takapää.
Itse tykkään sloggi housuista.
Ilmeisesti eivät mene sinne vakoon. Sanovat kun kysytään.
Opetelkaa käyttämään bideesuihkua niin ei taatusti ole mitään ulostejämiä minkäänlaisissa alushousuissa. Mitkä pilkunnusssijoiden kokoontumisajot täällä ovat? Kyllähän ne stringit siis persvakoon menevät, mutta jos ovat laadukkaat ja oikeaa kokoa niin eivät ne hierrä. Käytän kaikenlaisia pöksyjä stringeistä ns. mummomalliin mielen mukaan. Kaikenlaisista asioista sitä voikin tuntea ylemmyyttä, "ainakaan minulla ei ole narua pers..ssä" joo ok. Tuntuu että teidän peräpäitänne ne muiden persnarut hiertävät eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä enää tavallisia pikkuhousuja kun olen tottunut stringeihin. Tavalliset pikkuhousut ahdistavat minua, saattavat rullaantua ja esimerkiksi todella monella ne myös näkyy housujen läpi kävellessä (reuna painaa pakaraa). Tuntuu kuitenkin hassulta, että ihmettelisin miksi joku ei käytä stringejä. Olen vain tosi tyytyväinen, että meille on luotu vaihtoehtoja ja jokainen valitsee itselleen mukavimman niistä, näkyi rajat tai ei.
Luulen, että tämä on tottumiskysymys. Oikean kokoiset stringit (ostan aina ns. omasta koosta yhden isomman) eivät tunnu, paina tai hierrä. Ne tuntuvat siltä, kuin minulla ei olisi pikkuhousuja jalassa. Aloittajalle vastaan, että tietenkin ne menevät vakoon ja ovat lähellä ihoa. En pidä niitä epämukavina tai epähygienisinä. Vaihdan housut usean ja itseasiassa stringeissä tuntuu, että vakoni hikoaa paljon vähemmän kuin tavallisissa.
Mukavimmat stringit on mielestäni ne, missä sivut ja takaosa on pelkkää ohutta, hieman joustavaa litteää "nauhaa" ja pikkuhousuosa puuvillaa. En käydä stringejä missä sivut ja vakoon menevä nauha on ommeltua kangasta, ne tuntuvat liian leveiltä juurikin vaossa.
Voisin käydä katsomassa jostain kivat pikkuhousut ja kokeilla vaihtelun vuoksi. Jos joku stringejä karttava saa tästä intoa kokeilla niin suosittelen.
Miksi et ole kokonaan ilman alushousuja? Nuo narukkaathan eivät estä esim päällyhousujen likaantumista juuri lainkaan.
Olen minä välillä kesäisin, etenkin jos on mekko tai hame. Pidän hygieniastani sen verran huolta, etten sen kummemmin takapuoleltani (alue mitä stringit ei näemmä mielestäsi peitä) likaa päällyshousuja. Tai omalla logiikalla likaantuu korkeintaan samalla tavalla kuin tavallisilla pikkuhousuilla. Kuulostaa jotenkin siltä, että teillä suurinpiirtein valuu paskaa lahkeisiin ilman vaipan mallisia pikkuhousuja. Hieman provosoiva vastaus, myönnän. Luota vain, ihan siisti olen vaikka käytän stringejä.
Kyllähän se on paskainen naru loppupäivästä.
Mulla nousee kaikenmalliset kalsarit persvakoon, et toisaalta mukavampi et siellä on vaan ohut kaistale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
Mikä niistä tekee ikäviä? Häiritseekö myös rintsikoiden rajojen näkyminen?
Alusvaatteiden rajat saavat asun näyttämään homssuiselta ihan samalla tavalla kuin nukka sekä ryppyiset tai huonosti istuvat vaatteet. En tosin ole stringipakottaja, vaikka itse käytänkin niitä. Rajat ovat huomaamattomia muissakin saumattomissa alushousuissa.
Stringien käyttäjillä eivät alushousujen rajat näy. Joo, ei varmaan. Sen sijaan farkutkin (tai mitkä päällyshousut nyt itse kullakin stringien käyttäjällä on jalassaan) hakeutuvat sinne persvakoon, ja se vasta kamalalta näyttääkin!
Siis farkutkin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiltä puuttuu aivosolu joka kertoisi että niillä on naru perseessä.
Ne ei varmaan huomaa vaikka olisi jääpuikko hanurissa.
...jos se on muotia tai trendikästä.
Jos ja kun se ei enää ole trendikästä, se on ahdistavaa, naisen ruumiin pakottamista taas johonkin epäkäytännölliseen, jopa epäterveelliseen.
(miettikääpäs, miten ne hieman löystyneen stringit kuljettaa niitä peräaukon bakteereja sinne toiseen aukkoon, huh)
No kyllähän se sinne kannikoiden väliin menee, sekai se idea niissä onkin. Mutta oikean kokoisena ei hierrä ja hinkuta pohjia myöten, se on kivuliasta.
Minusta stringit on aina olleet mukavat alushousut, mutta tämä taitaa olla makuasia. Nykyisin käytän silti enemmän tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo kertoi Veitolassa että hänen kannikat on kuin jauhinkivet, stringin narut ohenee kun kannikat jauhaa sen ohkaseksi. Itsellä ei ole samaa ongelmaa noiden kanssa. :D
Mulla kannikat hörppää aina hameen sinne väliin! Ikävä ajaa fillarilla ja kun nousee pois sen selästä, aina saa kiskoa hameen "sieltä". Vaikka on alushousutkin, yleinsä. Ei stringit eiei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiltä puuttuu aivosolu joka kertoisi että niillä on naru perseessä.
Ne ei varmaan huomaa vaikka olisi jääpuikko hanurissa.
...jos se on muotia tai trendikästä.
Jos ja kun se ei enää ole trendikästä, se on ahdistavaa, naisen ruumiin pakottamista taas johonkin epäkäytännölliseen, jopa epäterveelliseen.
(miettikääpäs, miten ne hieman löystyneen stringit kuljettaa niitä peräaukon bakteereja sinne toiseen aukkoon, huh)
Etsikää kuva "tuksun kakkastringit", siitä selviää jos muuten ei selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
Ne rajathan näkyvät edelleen, vain eri paikassa
Jep. Saumattomat alushousut on keksitty. Ja ne on myös miellyttävät päällä - toisin kuin persreikää hinkkaavat stringit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne rajathan näkyvät edelleen, vain eri paikassa
Jep. Saumattomat alushousut on keksitty. Ja ne on myös miellyttävät päällä - toisin kuin persreikää hinkkaavat stringit.
Puhut vähän, mutta asiaa 👍 Vielä kun ne on bambua.
Stringien käyttäjät eivät halua että pikkareiden rajat näkyvät persiissä, mutta kuitenkin ohuista tai vaaleista housuista näkyy yläosalla stringien ääriviivat ja siihen vasta katse kiinnittyykin. Saatika jos pyllistäessä matalavyötöiset housut plopsahtavat alemmassa niin eipä jää epäselväksi mitä alla on.
Sitäpaitsi kyllä se on ihan selvä että jos peräpäässä on pelkkä naru se näyttää isommalta kuin perusalkkareissa. Sama efekti kuin jos farkuissa on pienet taskut vs. isot taskut.
Jos stringit laittaa väärinpäin, niin ei mene naru persvakoon, mutta etupuolelle muodostuu pesänjakaja.
Itse olen ymmärtänyt sen aina niin, että tämä on lähinnä sanonta kuin kirjaimellinen asia. Jokainen tietää miltä tuntuu, kun "normaalit" alushousut menee vakoon. Se tuntuu epämiellyttävältä ja silloin pyritään huomaamattomasti nappaamaan housut pois vaosta.
Stringeissä tätä tunnetta ei ole, jos pöksyt ovat oikeaa kokoa. Tietenkin ne ovat kirjaimellisesti vaossa. Ne eivät vain aiheuta oloa, että ne pitäisi ottaa sieltä pois.
En tiedä hakevatko sanojat tätä takaa, itse vain miellän ajatuksen tähän.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ymmärtänyt sen aina niin, että tämä on lähinnä sanonta kuin kirjaimellinen asia. Jokainen tietää miltä tuntuu, kun "normaalit" alushousut menee vakoon. Se tuntuu epämiellyttävältä ja silloin pyritään huomaamattomasti nappaamaan housut pois vaosta.
Stringeissä tätä tunnetta ei ole, jos pöksyt ovat oikeaa kokoa. Tietenkin ne ovat kirjaimellisesti vaossa. Ne eivät vain aiheuta oloa, että ne pitäisi ottaa sieltä pois.
En tiedä hakevatko sanojat tätä takaa, itse vain miellän ajatuksen tähän.
Minusta normaalit alkkarit vaossa eivät tunnu ollenkaan niin pahalta kuin stringit. Stringeissähän se kangas on siellä poikittain leveyssuunnassa, mutta normaaleissa alkkareissa siellä on vain kangas kaksinkerroin "syvyyssuunnassa".
Nolompaa on kun stringien narut sotkeutuvat khatköntin ympärille ja vetävät sen reiästä ulos.
Eli jos käyttää sopivan kokoisia alus- ja päällysvaatteita, tää ongelma on tuntematon.