Mun mies on muuttunut Jason Momoasta Samu Haberiksi
Pinnallinen avautuminen tiedossa.
Se oli sellainen hevimörkö. Iso ja karvainen, just sopivasti vatsakas. Lihaksikas. Pitkätukkainen.
Ekana se intoutui pyöräilystä. Alkoi lihakset kutistua ja maha samaten. Vaatetyylikin muuttui, ennen oli sellainen aika perus, viihtyi verkkareissa ja löysähköissä farkuissa, huppareissa ja muissa rennoissa, nyt on jotain hiton chinoja (munat erottuu törkeästi) ja kauluspaitoja. Sitten se vielä päätti leikkauttaa upeat hiuksensa sellaiseksi ihme hipster-kampaukseksi ja kaikki muu karva lähti naamasta mutta sellanen sänki jäi.
Mä en tunne tuota enää. Se on ihan eri tyyppi. Enkä mä sitä tollaisena tahdo :( Onks mun vaan pakko pakottaa itseni tykkäämään tollasesta Samu Haber-habituksesta kun se on iljettävä mun mielestä? Harkitsen ihan vakavissaan eroa. Tulee mieleen sekin että kenen takia se tuon muutoksen teki kun tietää, että se entinen mörrimöykky oli just se, mistä mä ite tykkäsin. Ja tiesi sen kyllä. Nyt on jotenkin ihmeen välinpitämätönkin siihen, kiinnostaako mua vai ei.
Ja ennenku joku ulisee että se on ihan hänen oma asiansa, on tavallaan joo mutta mä joudun katselemaan sitä joka päivä. Ja se saa harmittaa.
Kommentit (82)
Älä vaan sano että patte on kyseessä ,😂
Jos on nii se on sitten pannu puoli kylää sun selän takana.
Oma mies yritti alkaa hipsteriksi, onneksi huomasi itsekin sen olevan virhe ja palasi omaksi ihanaksi metallipojuksi. <3
Niinhän se tietty usein on että iän myötä ne reunat vähän hioutuu, mutta kokisin totaalisen tyylimuutoksen kielivän myös suuremmasta muutoksesta ajatus-/arvomaailmassa tms.
Ainakin joidenkin kaverien kohdalla on huomannut että isojen muutosten kanssa tyylikin saattaa muuttua.