Mun mies on muuttunut Jason Momoasta Samu Haberiksi
Pinnallinen avautuminen tiedossa.
Se oli sellainen hevimörkö. Iso ja karvainen, just sopivasti vatsakas. Lihaksikas. Pitkätukkainen.
Ekana se intoutui pyöräilystä. Alkoi lihakset kutistua ja maha samaten. Vaatetyylikin muuttui, ennen oli sellainen aika perus, viihtyi verkkareissa ja löysähköissä farkuissa, huppareissa ja muissa rennoissa, nyt on jotain hiton chinoja (munat erottuu törkeästi) ja kauluspaitoja. Sitten se vielä päätti leikkauttaa upeat hiuksensa sellaiseksi ihme hipster-kampaukseksi ja kaikki muu karva lähti naamasta mutta sellanen sänki jäi.
Mä en tunne tuota enää. Se on ihan eri tyyppi. Enkä mä sitä tollaisena tahdo :( Onks mun vaan pakko pakottaa itseni tykkäämään tollasesta Samu Haber-habituksesta kun se on iljettävä mun mielestä? Harkitsen ihan vakavissaan eroa. Tulee mieleen sekin että kenen takia se tuon muutoksen teki kun tietää, että se entinen mörrimöykky oli just se, mistä mä ite tykkäsin. Ja tiesi sen kyllä. Nyt on jotenkin ihmeen välinpitämätönkin siihen, kiinnostaako mua vai ei.
Ja ennenku joku ulisee että se on ihan hänen oma asiansa, on tavallaan joo mutta mä joudun katselemaan sitä joka päivä. Ja se saa harmittaa.
Kommentit (82)
Ehkä joku sen läheinen sai slaagin ja jamppa mietti onko vatsakkuus ja naisen miellyttäminen sen arvoista
Otan osaa. Täällä on kehitys menossa toiseen suuntaan ja nörtistä tullut merirosvo. Vaimo ei ole lainkaan pahoillaan, grrrrrau.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa :( Jos sillä on joku ikäkriisi? Mitä tarkoitat tuolla "Nyt on jotenkin ihmeen välinpitämätönkin siihen, kiinnostaako mua vai ei.", miten se ilmenee?
Kai se voi olla, on vähän yli 30. Mitään pyöreitä ei siis oo tiedossa lähivuosina. Siis en oikein osaa selittää sitä, sen vain aistii jotenkin. Ei kysellyt multa mitään kun pisti itsensä uusiksi. Viettää paljon enemmän aikaa peilin edessä kun ennen vietti sen ajan mun kanssa.
Niin. Kun se on mies, siltä saa vaatia tiettyä ulkonäköä ja sen ylläpitämistä. Jos taas vaimo muuttuu Beyoncesta Li Anderssoniksi, niin mitäpä luulet, saako mies siitä valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku sen läheinen sai slaagin ja jamppa mietti onko vatsakkuus ja naisen miellyttäminen sen arvoista
Ei kukaan ainakaan mun tietämä läheinen, ja tässä ollaan oltu yli 10 vuotta... Ja siis ei ollut lihava, ylipainon puolella kyllä mutta se johtui lihaksista. Jotka nyt on alkanu pahasti surkastua. Ei ollut sixpack mutta ei myöskään iso maha, just sellanen sopiva. Ja nyt on sit se sixpack ja se on ällö.
Ei mua haittais jos huolehtis terveydestä (eism tuo pyöräily), mutta toi uusi look... Se ärsyttää...
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kun se on mies, siltä saa vaatia tiettyä ulkonäköä ja sen ylläpitämistä. Jos taas vaimo muuttuu Beyoncesta Li Anderssoniksi, niin mitäpä luulet, saako mies siitä valittaa?
No aika hyvin jos ihonväri muuttuu ;)...
Tottakai saa valittaa, en tajua miksei? Se on ihan hevonkukkua ettei ulkonäöllä normaaleille ihmisille esim. seksihaluissa olisi merkitystä. Niin mäkin liikun ja syön terveellisesti vaikkei aina huvittaisi koska haluan olla nätti oman kullan silmissä.
Samu Haberille tulee paha mieli tästä ketjusta.
Ikää kun tulee niin sellainen hevhevijeejee look alkaa tuntua miehestä hieman lapselliselta. Silloin sitä saattaa käydä noin.
Vierailija kirjoitti:
Samu Haberille tulee paha mieli tästä ketjusta.
Kriisiterapiaa Samulle, yksi av-mamma ei palvokaan häntä...
-Aloittanut
Vierailija kirjoitti:
Ikää kun tulee niin sellainen hevhevijeejee look alkaa tuntua miehestä hieman lapselliselta. Silloin sitä saattaa käydä noin.
Mä toivon että se on se... Se on aina ollut samannäköinen. Ja siis tässä on outoa sekin kun ennen ei erityisemmin ole välittänyt siitä miltä näyttää, tukka sai kasvaa aikoinaan koska ei jaksanut leikkauttaa sitä, partaa ei jaksa ajaa, siksi sai kasvaa. Nyt viettää varmaan enemmän aikaa peilin edessä kuin mä. Mä vaan pelkään että tää ei johdu hänestä eikä musta vaan jostakusta kolmannesta osapuolesta :( On niin epäluonteenomaista kaikki tää.
Mä voin ottaa sen. Siistit miehet <3
Seuraava askel on Minkkinen ja uusi pöytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että se on se... Se on aina ollut samannäköinen. Ja siis tässä on outoa sekin kun ennen ei erityisemmin ole välittänyt siitä miltä näyttää, tukka sai kasvaa aikoinaan koska ei jaksanut leikkauttaa sitä, partaa ei jaksa ajaa, siksi sai kasvaa. Nyt viettää varmaan enemmän aikaa peilin edessä kuin mä. Mä vaan pelkään että tää ei johdu hänestä eikä musta vaan jostakusta kolmannesta osapuolesta :( On niin epäluonteenomaista kaikki tää.
Ei siihen aina sitä kolmatta osapuolta tarvita. Oon itse tehnyt elämäni aikana useammankin vastaavan muutoksen. Yleensä ovat käynnistyneet niinkin triviaaleista syistä kuin työpaikan/alan vaihto, musiikkimaun muuttuminen ja viimeisimpänä ihan vaan kyllästyminen siihen samaan naamaan siellä peilissä joka aamu vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin ottaa sen. Siistit miehet <3
Kiva että niillekin on ottajansa mutta onks se pakko yhden miehen muuttua ääripäästä toiseen.
Mä en millään viittis jättää sitä tuon "pikkuasian" takia kun se on tosi pinnallista, mutta kun se sössi kaiken sen seksikkyyden pois.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava askel on Minkkinen ja uusi pöytä.
En ymmärrä tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen aina sitä kolmatta osapuolta tarvita. Oon itse tehnyt elämäni aikana useammankin vastaavan muutoksen. Yleensä ovat käynnistyneet niinkin triviaaleista syistä kuin työpaikan/alan vaihto, musiikkimaun muuttuminen ja viimeisimpänä ihan vaan kyllästyminen siihen samaan naamaan siellä peilissä joka aamu vuodesta toiseen.
Mutta siis muutuitko sellaisesta joka just ja just aamulla vilkaisi peilistä että naama on oikeinpäin, siihen että vietät jatkuvasti aikaa peilin edessä? Ulkonäön muutoksen vois jotenkin kestää mutta tota omituista ja epäluonteenomaista puunaamista en meinaa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis muutuitko sellaisesta joka just ja just aamulla vilkaisi peilistä että naama on oikeinpäin, siihen että vietät jatkuvasti aikaa peilin edessä? Ulkonäön muutoksen vois jotenkin kestää mutta tota omituista ja epäluonteenomaista puunaamista en meinaa kestää.
Puunauksen ja näpräämisen tarvehan on suoraan verrannollinen uuden minän vaatimiin huoltotoimenpiteisiin. Minä kun hävitin hiukseni, pystyin luopumaan useastakin hiusten huoltamiseen kuuluvasta toimenpiteestä. Vastaavasti ihonhoitoon tulee ehkä kiinnitettyä enemmän huomiota, kun iho on nyt enemmän esillä kuin ennen.
Vaikka todellisuudessa se sun ukkos ei välttämättä puunaa itseänsä yhtään sen enempää kuin ennen, se voi vaikuttaa siltä, kun se tekee eri asioita eri tavalla kuin ennen.
Oivoi. Next stop Mato Valtonen, last stop Remu.
No tietysti mies (tai kuka tahansa) tekee muutoksen ennen kaikkea sen vuoksi, mistä itse pitää, ei toisen vuoksi. Ei hän siis luultavasti edes ajatellut sinua kun alkoi tekemään muutoksia ulkonäköönsä, ajatteli itseään ja sitä mistä itse pitää. Eikä kenenkään kuulukaan kysellä toiselta miltä pitäisi näyttää miellyttääkseen toista/toisia, tuskin nainenkaan alkaa kysellä miehen mielipidettä jos haluaa vetää pitkät hiukset polkkatukaksi - eikä tarvitsekaan!
Jokaisella meistä on oikeus näyttää siltä, mistä itse pidämme, minkä itse koemme parhaaksi. Silloin ei tosin ole varaa myöskään kitistä, jos kumppani ei pidäkään suurista muutoksista, jos ei koe niitä viehättäviksi. Miehesi saa näyttää juuri siltä kuin haluaa aivan kuten sinä saat näyttää juuri siltä kuin haluat. On myös täysin ok ja hyväksyttävää, ettet koe muutosta viehättävänä, ei tarvitsekaan. Moni yrittää sanoa, että ulkonäöllä ei ole väliä, mutta kyllä sillä on. Ei siis ole väärin, että ajattelet kuten ajattelet.
Otan osaa :( Jos sillä on joku ikäkriisi? Mitä tarkoitat tuolla "Nyt on jotenkin ihmeen välinpitämätönkin siihen, kiinnostaako mua vai ei.", miten se ilmenee?