Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vanhentunut kasvoista neljässä vuodessa niin hirveästi, että harkitsen

Vierailija
13.12.2019 |

vakavasti kasvojenkohotusta. Nimenomaan naama roikkuu. Rypyistä en välitä. Selviääkö kymppitonnilla leikkauksesta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laaja kohotus alkaen 15 000, pelkkä minifacelift noin 8 000 €. Saa kukkaronnyörit olla ojossa. 

Katrin Kruunvaldia on kehuttu. Alle 5000eur selviät.

Hänellä on todella pitkä kokemus, leikkaa Virossa tosin. Suomalaiset lääkärit vouhkaavat potilasturvasta mutta jos täälläkin jokin menee pieleen niin todella vaikea on Suomessa saada lääkäriä myöntämään hoitovirhe ja sitä kautta potilasvahinkokeskuksesta yhtään mitään rahaa takaisin.

Itse uskon meneväni kasvojenkohotukseen jossain vaiheessa ja olen ajatellut Katrinia siihen.

Vierailija
42/44 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni rupsahti naama rintasyöpähoitojen ja laihtumisen yhteydessä 57 -vuotiaana. Toki myös hormonikorvaushoito lopetettiin silloin.

Rypyt ei mua niinkään haittaa, vaan roikkuva iho. En usko, että sitä saataisiin kuosiin muuta kuin kirurgin veitsellä. Silmäluomet painavat jo ripsiä ja silmäpussit ovat välillä todella komeat.

Mutta. Minä en uskalla mennä mihinkään operaatioihin, vaikka varaa olisikin. Ihan hölmöltä tuntuisi leikkauttaa pelkästään silmäluomet, kun muu osa kasvoista on myös valahtanut (hamsteripussit jne.).

Olen ajatellut, että hyvä kun olen hengissä.

Vierailija
44/44 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko laihduttanur liikaa? Liian laihat näyttävät lurjilta. Pari kiloa lisää? Jos ei onnistu niin lääkäriin.