Olen vanhentunut kasvoista neljässä vuodessa niin hirveästi, että harkitsen
vakavasti kasvojenkohotusta. Nimenomaan naama roikkuu. Rypyistä en välitä. Selviääkö kymppitonnilla leikkauksesta?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei se iästä ole kiinni jos ei oma ulkonäkö miellytä niin sitä voi korjata. Ite olin 26 kun nenää vähän fiksattiin ja poskipäitä korotettiin.
Voi, surullista kun en pystynyt hyväksymään itseäsi sellaisena kuin olet =( Nyt ehkä olet hetken tyytyväinen, mutta tuo on oikeasti loputon kierre.
Kyllä se on pääkoppa joka jokaisen kannattaisi hoitaa kuntoon!
N49v ja melko ruma, mut tällä mennään, rakastettuna <3
Vierailija kirjoitti:
Ei se iästä ole kiinni jos ei oma ulkonäkö miellytä niin sitä voi korjata. Ite olin 26 kun nenää vähän fiksattiin ja poskipäitä korotettiin.
Miten poskipäitäsi korotettiin? Tehtiinkö toimenpide Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, surullista kun en pystynyt hyväksymään itseäsi sellaisena kuin olet =( Nyt ehkä olet hetken tyytyväinen, mutta tuo on oikeasti loputon kierre.
Kyllä se on pääkoppa joka jokaisen kannattaisi hoitaa kuntoon!
N49v ja melko ruma, mut tällä mennään, rakastettuna <3
Ei ole loputon kierre, tuosta on jo yli 20 vuotta eikä ole sen jälkeen muita leikkauksia tehty. Ps. Olen vieläkin tyytyväinen ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tehtiin, otettiin kallosta rustoa ja asennettiin poskiin, en osaa tarkemmin selittää mutta lopputulos oli hyvä.
Jaa. Toinen vaihtoehto on ottaa silarit. Kukaan ei kiinnitä huomiota naamaan, kun kaikki katsoo tisui. Saa ihan kohtuu hinnalla Liettuasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tehtiin, otettiin kallosta rustoa ja asennettiin poskiin, en osaa tarkemmin selittää mutta lopputulos oli hyvä.
Kallosta ei saa rustoa muualta kuin korvien sisältä, joten nyt kyllä ei ihan uskottavalta kuulosta.
Kuka teki, jos teki?
Hei älä mene noin raskaisiin toimenpiteisiin tuon ikäisenä.
Et varmasti niitä tarvitse tai lopputulos tulee olemaan luonnoton.
Koita ihotautilääkäri tai luotettavan kosmetologin tekemiä kevyitä hoitoja.
Kaunistus kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/B6ANG3tlxyX/?igshid=z6lo4rbxm43f
Niin kaunis nainen. Laihdutustulosko tässä?
Eihän toi ole laiha. Ja toihan on jo 50+, ihan normaalia ja ok että on näkyviä ryppyjä.
Läski tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikävuosien välillä tämä tapahtui?
Mitäs se sulle kuuluu? Haluan kuulla kokemuksia kasvojenkohotusleikkauksesta.
Mun opiskelukaverin äidin kasvot roikkuivat TODELLA pahasti, joten hän päätti mennä kasvojenkohotukseen. Lopputulos oli aivan uskomattoman mahtava. Siis hänestä katosi kerralla vähintäänkin 20 vuotta:)
Oho, en lukenut myöhempiä kommentteja, joissa mainitsit sun iän. Enpä menisi kuitenkaan suosittelemaan kasvojenkohotusta mua vain muutaman vuoden vanhemmalle naiselle. Lopeta tupakointi ja alkoholinkäyttö sekä vältä aurinkoa:)
No en alkaisi lopettamaan mitään iloja sen takia että naama roikkuu. Minun ikäisilläni roikkuu kaikilla jotain ja laihatkin ovat pahemman näköisiä vaikka ei roikkuisi. Riippuu geeneistä ja meille ei ole tullut koskaan ryppyjä vaikka olisi kuinka huonot elintavat sillä olemme sileänahkaista sukua, geeneiltämme ja kaikki ovat kuolleetkin melko sileänahkaisina siis ei pahan näköisesti ryppyyntyneinä.
Onneksi nykynuoret ovat huonojen elintapojensa ansiosta jo varhain niin rupsahtaneita ja plösöjä, että "ankeamman lapsuuden" eläneenä (=joutui pärjäämään ilman autokyytejä, herkkumässyä yms.) ja se myötä ikäsekseen kohtuuhyvin kuosissa säilyneenä voi olla hyvin tyytyväinen omaan ulkomuotoonsa pienistä rypyistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan anna laseroida tai mikroneulta kasvojasi tai laita siihen avicid voidetta. Sillä saat kasvosi roikkumaan nopeasti.
Saako kysyä tähän jotain perusteluja?
Älä viitsi, siis ihan oikeesti. Oon 44 v, eikä edes ryppyjä ole, eikä naama ei roiku.
Mites elintavat? Oot todella nuori vielä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan anna laseroida tai mikroneulta kasvojasi tai laita siihen avicid voidetta. Sillä saat kasvosi roikkumaan nopeasti.
Googlaa ja käy realselfissä katsomassa:
tretinoin ruined my face
laser ruined my skin
microneedling ruined my face
Kaikkien kasvot eivät noista tuhoudu, mutta monen nuoren iho on mennyt pilalle niistä ja ovat joutuneet kamalaan kierteeseen etsiessään korjaavaa vaihtoehtoa jota ei löydy.
Nuo tuhoavat kasvot jopa yhdellä hoitokerralla. Ihminen vanhettuu pikkuhiljaa. Noilla sen saman saa tapahtumaan nopeammin.
Täällä kuin muuallakin on vihamielistä porukkaa niitä kohtaan, jotka koittavat varoittaa noista toimenpiteistä. Joko nää vihamieliset ovat tyhmiä, tai ahneita...
Mulla on ilmestynyt parissa vuodessa törkeät silmäpussit. Olen aina ollut "silmäpussittava", mutta nyt ne on klöntit. Menen alkuvuodesta konsultaatioon asiasta ja olen varustautunut leikkaukseen. En todellakaan halua olla mikään silmien alla pullistelevilla pusseilla varustettu nelikymppinen. Paljon on muutakin rupsahtanut ja kroppakaan ei ole kuosissa, mutta nuo silmäpussit on karmivat ja vihaan niitä.
Suosittelen lämpimästi gua shata ja kasvojumppaa kaikille valahtaneen naaman kanssa kamppaileville! Gua sha -välineet maksaa n. 20 euroa/kpl ja kasvojumppakirjan voi lainata vaikka kirjastosta.
Olen melkein 49v. ja kävin kaksi vuotta sitten koko kasvojen laser käsittelyssä, muuten onnistunut hoito mutta punoitus jäi joten en voi ilman meikkivoidetta liikkua muualla kuin uimahallissa. Kannattaa todella tarkkaan selvittää mitä riskejä hoitoihin sisältyy.
Mahtavia tuloksia saa näköjään tuolla mikroneulauksella. Vanhentumisesta en tiedä mutta aknearpiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa ja käy realselfissä katsomassa:
tretinoin ruined my face
laser ruined my skin
microneedling ruined my face
Kaikkien kasvot eivät noista tuhoudu, mutta monen nuoren iho on mennyt pilalle niistä ja ovat joutuneet kamalaan kierteeseen etsiessään korjaavaa vaihtoehtoa jota ei löydy.
Nuo tuhoavat kasvot jopa yhdellä hoitokerralla. Ihminen vanhettuu pikkuhiljaa. Noilla sen saman saa tapahtumaan nopeammin.Täällä kuin muuallakin on vihamielistä porukkaa niitä kohtaan, jotka koittavat varoittaa noista toimenpiteistä. Joko nää vihamieliset ovat tyhmiä, tai ahneita...
Just just. Netistä ei ainakaan äkkiseltään löydy iäkkäämpien rouvien (50 vee ja yli) postauksia jotka valittaisit kuinka tretinoiini pilannut kasvot. Nuorilla jotka ovat hoitaneet akneihoa näitä on, mutta he ovat saattaneet nauttia sitä myös sisäisesti.
Itse uskon tretinoiiniin, olen käyttänyt sitä 10vuotta hyvin tuloksin.
Tässä Melissa 65v. Aivan huikean näköinen nainen, käyttänyt tretinoiinia koko aikuisikänsä.
Riippuu kyllä iästä, mitä kannattaa missäkin vaiheessa tehdä . Jos olet 29- vuotias (?!), ei kasvojen kohotus todellakaan ole oikea toimenpide, ellet ole laihduttanut kymmeniä kiloja. Paljon kevyemmilläkin toimilla voi ulkonäköä kohentaa: ihon mikroneulas, radiofrekvenssi-, valoimpulssi - ja laserhoidot. Myös täytehoidoilla ja rasvansiirroilla voi saada merkittäviä muutoksia. Joka tapauksessa ehdotan, että käyt luotettavan ihotautilääkärin ja/tai plastiikkakirurgin vastaanotolla ja sen jälkeen kysyt vielä toisaalta second opinionin. Kasvojen kohotus on vaativa ja pitkän toipumisajan vaativa leikkaus,jossa voi myös tulla komplikaatioita.