Joudun päivystämään illan paketintuojaa
Koska aikamääre on pitkä jonka laittoivat, tunteja. Tuleekohan se aikaisin vai myöhemmin, ei tiedä.
Kommentit (10)
Niin kun tilaa paketin kotiin joutuu ns. päivystämään. Se on hinta siitä kun pakettia ei hae noutolokerosta.
Okt:ssa tilaan paketit etuovelle hiljaisena toimituksena. Toki kaikkialla sitä ei voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kun tilaa paketin kotiin joutuu ns. päivystämään. Se on hinta siitä kun pakettia ei hae noutolokerosta.
Okt:ssa tilaan paketit etuovelle hiljaisena toimituksena. Toki kaikkialla sitä ei voi tehdä.
Juu. Juoksin jo monta kertaa hakemassa muutamia paketteja kaukaa (aiempina päivinä) ja käänsin kaksi maksaen hintaa. Nyt on sitten vuorossa tämä päivystys. Olen silti viisaampi ensi kertaa varten. Ehkä pääsen sitten vähemmällä tai en.
Tilaan aina kotiinkuljetuksena. Paketti jätetään ulkovelle, jos en ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Olet valintasi tehnyt
Niin. On sitä ennenkin päivystetty kaikenlaista. Ei tämä sinänsä uutta ole. Yllättää vähän vaan firmojen käytännöt nykyaikana.
Olen aikoinani odottanut tarpeeksi. Nykyään palaa hihat, etenkin jonkun kaverin tulemisissa.
Odotat, odotat ja odotat
Vierailija kirjoitti:
Tilaan aina kotiinkuljetuksena. Paketti jätetään ulkovelle, jos en ole kotona.
Kiva. Täällä rapussa ei ole ovikoodia, eli avaan alaoven erikseen painamalla nappia ja voi jättää ylhäällä oven taakse.
Jos on Postnordilta niin voit joutua päivystämään viikkojakin.
Asun ulkomailla pienkerrostalossa ja olen sopinut, että paketin voi jättää tuohon ulos, jos ei mahdu postilaatikkoon. Mulla on pakettipostilaatiikko eli pienet paketit siihen mahtuu. Pari kertaa naapuri on nostanut paketin sitten eteiseen, kun on tullut aiemmin kotiin. Ei ole koskaan yhtäkään pakettia varastettu.
Vai tuleeko ollenkaan. Tuon takia en ota kotiinkuljetusta.