Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Britti perheet

16.06.2006 |

Katsotaanpas, saanko pinoa aikaiseksi...

Olisi mukava nähdä kuinka paljon meitä suomi-britti-perheitä on ja vaihdella ajatuksia oman " kommuunin" alla. Joten jos kiinostusta pinoutukaa ihmeessä.

aurinkoisia päiviä kaikille.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olemme Suomi-Englanti pari kahden lapsen kera, MUTTA olen juuri jättänyt avioeropaperit oikeustalolle. Minä ja lapset olemme Suomessa ja mieheni Brittein saarilla.. Kiinnostaisi joka tapauksessa vaihtaa ajatuksia, kokemuksia ym.

Vierailija
22/42 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan vain Selma. Kyllä meidän pinoon mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poppoo tahtoo myös esittäytyä :) Isäntä on syntynyt ja kasvanut Lontoossa, sukujuuriltaan jamaicalainen. Esikoispoikamme on 4,5kk. Asustelin ensin 3 v Lontoossa ja sitten miehen aloitteesta muutimme viime vuonna Suomeen.

Vierailija
24/42 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta, asuttu suomessa vajaa 3 vuotta...kova ikävä takaisin.

Kiva kun tälläinen britti-ketju tuli, mukava kuulla muistakin. Nyt hiukan kiire, tulin vain esittäytymään, HELLO!

Vierailija
25/42 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme Suomessa asuva perhe, isä englantilainen, äiti suomalainen, pienokainen 7kk :). Olemme tavanneet Suomessa ja täällä aiomme myös asua jatkossakin. Englannissa vierailemme kesäisin.

Vierailija
26/42 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaiki, mukavaa että joukko senkun vahvistuu. Tervetuloa joukkoon: Sammakko, Queenway ja 241105.

Näyttää porukka Suomessa asuvan, onko nyt näin että olen ainut joka britaniassa virallisesti asustelee?

Millaiset tunnelmat teillä oli suomeen muuttaessanne? Meillä vasta haaveissa että jos kesämökin suomesta saisi joskus.. Mutta toistaiseksi asumme vielä Walesissa ja yritämme kasvattaa perheenl ukumäärää.

Miulla alkoi juuri vapaat joten pääsen vähän juhannuksen viettoon, tosin en mitään suunnitelmia ole tehnyt ja lauantaina illaksi pitäisi taas töihin mennä.

Mutta mukavaa juhannusviikkoa kaikille!

Vierailija
27/42 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä meille oman yhteisönkin, jossa voi ihan suljetusti keskustella ja laittaa valokuvia ym..

osoite on tässä, laittakaa viestiä niin hyväksyn hakemuksenne :)

http://groups.msn.com/Suomi-Britti-perheet

Vierailija
28/42 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla toinen perhe Englannista. Mies on syntyisin Walesista ja nyt asustelemme Suffolkissa. Lapset 4 ja 7.

Vierailija
29/42 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa joukkoon. Kävin juuri laittamassa tietojani tuonne Sammakon yhteisöön, mutta onnistuu se ajatusten vaihto täälläkin.

Suurin osa näyttää asuvan suomessa mutta nyt ainakin minä ja Tuikkuli sitten pidetään englannin maata pystyssä.

Mitä suunnitelmia juhannukseksi?

Itse menen äitini luokse grillaamaan, siis ei mitään ihmettä.

Vierailija
30/42 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpas ole tallaista koskaan loytanyt ja pakkohan se on liittya mukaan =) Meilla kanssa mies Britti ja meilla on yksi tytto joka tulee loppuvuodesta 3v.Asutaan Englannissa osan vuotta ja valilla suomessa tulee oltua joten kahden maan loukussa ollaan ainakin viela.Suomeen tullaan ensi viikolla vai mista se heinakuu alkaakaan.Minakin voisin kokeilla liittymista tuonne yhteisoon jos siella viela on tilaa =)

Aurinkoista juhannusta kaikille!Meilla ei ole mitaan juhannus suunnitelmia,ihan tavallinen paiva on mita yleensa,eli neiti herannyt aikaisin ja aamu aloitettu tohinalla =(

Vierailija
31/42 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Maria ja tervetuloa myös suomeen. Mä itse lennän loppuviikosta takas englantiin, mutta vain reilun viikon lomalle, olen siis nyt kesän suomessa ja syyskuun alussa takas kotiin, walesiin.

Mukavaa kun joukko vahvistuu.

Vierailija
32/42 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, en tiedä mitä on tapahtunut yhteisön kanssa. Yhtäkkiä en enää saanut sieltä mitään viestejä tms. ja koko yhteisö tuntui sulkeutuneen itsestään. Joten pahoittelen, en ole tarkoituksella jättänyt ketään hyväksymättä tai mitään sellaista. En vaan itsekään pääse " käyttämään" yhteisöä. Toivottavasti olette paremmalla onnella saaneet toimimaan uuden yhteisön :)

Anteeksi, vielä kerran.

Vierailija
33/42 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Helsingissä, pian muutto Espooseen. Perheeseen kuuluu kaksi lasta, 5v poika ja 8-kuinen tyttö. Mies on kotoisin Lontoosta, jossa tavattiin ja asuttiin esikoisen syntymään asti. Jatkuvasti soudetaan ja huovataan Englantiin paluuajatuksen kanssa, toivottavasti muutaman vuoden kuluttua löydämme itsemme taas sieltä!

Vierailija
34/42 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on britti ja itse olen suomalainen. Suomessa tapasimme ja täällä olemme koko yhteisen taipaleen ( 8v ) asuneet, ja mahdollisuuksien mukaan vierailemme englannissa. Mieheni ei halua takaisin englantiin vaikka minulla ei mitään sitä vastaan olisi. Perheenlisäystä meille on vasta tulossa, tammikuussa.

Vierailija
35/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minakin asun englannissa (brittilaisen) mieheni ja pienen 2v pojan kanssa! itse 24v, asunut englannissa 4.5v.

Vierailija
36/42 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudun tänne vaikka meillä ei vielä perheenlisäystä olekaan.. Olen 24 vuotias meikkitaiteilija asun Englannissa Norfolkissa Amerikkalaismieheni kanssa. Missä päin Suffolkia asustelet Tuikkuli??

P.S.Lähetin myös MSN Group jäsenyyspyynnön...

Vierailija
37/42 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Taalla olis perhe Pohjois-Irlannista - mina Suomesta, mies Belfastista ja lapset 3v ja 1v syntyneet taalla Belfastissa. Tarkkaan ottaen perheemme on kylla irlantilainen, mutta meilla katsotaan enimmakseen Britanniaan pain joten kuulisin mielellaan brittiperheidenkin kokemuksia. Itselleni suurin ongelma on jatkuva syyllisyys siita etta vanhempani nakevat lapsia harvoin, kun taas lapset ovat paivahoidossa takalaisilla isovanhemmilla..

Yritin lahettaa jasenyyspyynnon MSN:aan, mutta kone ei antanut, yritetaan toisella koneella huomenna.

Vierailija
38/42 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jondi, onnistuitko laittamaan hakemuksen? Tervetuloa vaan mukaan.

Vierailija
39/42 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan talla hetkella Saudi-Arabiassa brittimieheni ja 03/06 syntyneen tyttomme kanssa. Toista lasta odotetaan syntyvaksi 04/08.

Meilla talo etela-Englannissa, joka kyllakin talla hetkella vuokralla. Mites Suomeen paluu muuttajat? Minkalaisia kokemuksia? Itse olen asunut ulkomailla jo 11 vuotta, joten janna nahda miten sitten sopeutuu takaisin kotimaahan.. Miehen ainakin pitaisi loytaa ensin toita, tosin suomenkieli ei viela kovinkaan ' fluent' :)

Vierailija
40/42 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jondi,

En tiedä luetko enää tätä viestiä, mutta me ollaan myös suomalais-belfastilainen pari. Itse asuin Pohjois-Irlannissa 5v. Nyt ollaan asuttu Suomessa 8v ja meillä on 1, 3, ja 6 vuotiaat lapset. Käydään Belfastissa noin kerran vuodessa. Olis hauska vaihtaa kuulumisia.