Onko tämä oikein?? Lapsen kanssa terassilla siiderillä...
Olin lasteni 4v ja 2,5v kanssa viettämässä kaupunkipäivää. Teimme ostoksia hiukan, kävimme keskustan puistossa, kävimme joen rannassa katsomassa lintuja jne, ostimme torilta mansikoita jne.
Meillä oli siis aivan ihana päivä! Aurinko paistoi ja oli lämmin ja päätimme lasten kanssa mennä terassille istumaan ja syödä jäätelöannokset. Itselleni tilasin siiderin. Tarjoilija EI suostunut tuomaan minulle siideriä. Sanoi, että eikö olisi parempi, että äitikin ottaisi vain jäätelöä?? Siihen vähän naurahdin ja sanoin, että kuivaa kiitos. Tarjoilija toi lapsille jäätelöt, mutta siideriä ei tuonut. ONKO tämä ihan oikein?? Ja olenko nyt tuomittava alkkisäiti kun olisin siiderin nauttinut auringonpaisteessa lasteni kanssa?
Kommentit (43)
Alkoiko paikan nimi c:llä? kaksiosainen nimi?
Ei käynyt mielessäkään, että asiassa olisi ollut jotain rikollista ja kiellettyä. Kukaan ei kiinnittänyt edes huomiota, nähdäkseni. Uskomatonta touhua ko. ravintolalta. Tekisin itse varmaan valituksen.
Vierailija:
juu ei kai siinä mitään pahaa olekaan, mutta silti ne ohikulkevat ihmiset eivät ajattele että kas äiti/ isä lapsineen yhdellä. Ihan sama efekti kuin " läski" hesessä. Kruunuaan kiillottelevat paheksuu muita ja sitten kotona mättävät kaljaa ja evästä kaksin käsin. Tää on tää maailma.