Mikseivät hyvänäköiset miehet ikinä sano minua kauniiksi?
Miksi vaan känniset kaljamahaiset kaljupäät tekevät niin?
Kommentit (65)
Hyvännäköisten miesten määritelmä kauneudelle on vähän eri luokkaa kuin tavismiehillä.
Koska et ole oikeasti kaunis. Räkäkänniset yrittää iskee millä repliikillä vaan että saa helppoo tuheroo
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisten miesten määritelmä kauneudelle on vähän eri luokkaa kuin tavismiehillä.
Entä lukihäiriöisten?
Samasta syystä kuin kauniit naiset ei kiinnostu tavallisista miehistä.
Koska kännisillä kaljamahaisilla kaljupäillä on huono näkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä lukihäiriöisten?
?
Koska et ole kaunis. Tavismiehet sanovat niin vain sinua miellyttääkseen vaikkei se olekaan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä lukihäiriöisten?
?
Aloituksessa on kirjoitettu HYVÄnäköiset, ei HYVÄNnäköiset.
Mulle sanotaan että kauniit silmät ja suu, täydellinen vartalo. Tavalliset miehet siis (joka on siis ihan jees) , komeat ei kiinnostu.
Kommentit pitävät paikkansa. Mulla on hyvä kroppa, mutta myös ruma nenä+paksut posket ja suuri naama, näen sen peilistä ihan itse kun katson. En ole oikeasti kaunis. Huvittaa vaan kun miehet osaavat niin hienosti kiertää karikot.
Miksi haluat kuulla kauneudestasi nimenomaan hyvännäköiseltä mieheltä? Onko se heidän suustaan jotenkin uskottavampaa? En ihan älyä.
Hyvännäköisille ihmisille kauneus on jotenkin niin itsestäänselvää ettei se ole mikään niin iso juttu että siitä pitäisi mainita ainakaan heti ensitapaamisilla. Minä ja mieheni ollaan hyvännäköisiä ja lähinnä kaikki muut siitä jauhaa ja puhuu mutta ei me niinkään toisiamme kehuta tästä vaan aivan muista asioista yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanotaan että kauniit silmät ja suu, täydellinen vartalo. Tavalliset miehet siis (joka on siis ihan jees) , komeat ei kiinnostu.
Kommentit pitävät paikkansa. Mulla on hyvä kroppa, mutta myös ruma nenä+paksut posket ja suuri naama, näen sen peilistä ihan itse kun katson. En ole oikeasti kaunis. Huvittaa vaan kun miehet osaavat niin hienosti kiertää karikot.
Hyvä kroppa riittää ainakin minulle, kasvot on sivuseikka. Eikä se ole karikoiden kiertämistä. Harvemmin kiinnitän naisessa kasvoihin mitään erityistä huomiota. Kasvoja ja etenkin silmiä sanon kauniiksi vain koska naiset pitävät siitä ja se edistää p*llun saamista. M49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa riittää ainakin minulle, kasvot on sivuseikka. Eikä se ole karikoiden kiertämistä. Harvemmin kiinnitän naisessa kasvoihin mitään erityistä huomiota. Kasvoja ja etenkin silmiä sanon kauniiksi vain koska naiset pitävät siitä ja se edistää p*llun saamista. M49v
Jos oikeasti ajattelet noin, ja tyydyt tuohon koskien intiimiä seuralaista, saattaisit tyytyä vaikka nukkeen. Rumasti sanottu mutta totta.
koska oot ruma hyvänäköiset miehiet mielestä
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat kuulla kauneudestasi nimenomaan hyvännäköiseltä mieheltä? Onko se heidän suustaan jotenkin uskottavampaa? En ihan älyä.
Öh? Tietenkin on. Ei epätoivoisen kaljamahaisen lihavan sedän "vau miten kaunis" kommentteja voi ottaa tosissaan, kun ne kehuisi vaikka down-syndroomaista jos siltä vaikka lohkeaisi helposti.
Niiden kehuilla on arvoa, jotka ovat valikoivia ja itsekin fyysisesti tasokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti ajattelet noin, ja tyydyt tuohon koskien intiimiä seuralaista, saattaisit tyytyä vaikka nukkeen. Rumasti sanottu mutta totta.
No ei tuo nyt liity tähän millään tavalla. Eikä tässä ole mihinkään tyytymisestä kyse. Eikä nukke ole sama kuin elävä ihminen. Eikä ole rumasti sanottu mutta ei myöskään totta.
Koska niillä on hyvä näkö.