Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät hyvänäköiset miehet ikinä sano minua kauniiksi?

Vierailija
12.12.2019 |

Miksi vaan känniset kaljamahaiset kaljupäät tekevät niin?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin kauniit naiset ei kiinnostu tavallisista miehistä.

Olin aiemmin siinä luulossa, ettei nainen niinkään ensijaisesti hae miehestä ulkonäköön liittyviä ominaisuuksia, mutta väärässäpä olin.  Olenko väärässä myös luullessani, että miestä kiinnostaa naisessa vain ulkonäkö? 

Sikäli olet väärässä, että - kuten tänään aiemmin yksi mieskirjoittaja jo totesi - että miestä kiinnostaa naisessa nimenomaan ja vain tämän vartalo, jos jotakin läheisempää tekemistä tämän kanssa haluaa.

Vierailija
62/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et ole kaunis. Tavismiehet sanovat niin vain sinua miellyttääkseen vaikkei se olekaan totta.

Aika ilkeästi sanottu? Mun mies on hyvännäköinen kaikilla mitta-asteikoilla katsottuna, ja hän kehuu mua kauniiksi. Ei muakaan komeat miehet ole ennen kehuneet, vaan ihan tavalliset. Olen ihan perusnätti omasta mielestä, ei ole ainakaan mitään mallikaunottaren identiteettiä. :D -ohis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kuulla kauneudestasi nimenomaan hyvännäköiseltä mieheltä?   Onko se heidän suustaan jotenkin uskottavampaa?  En ihan älyä.

Öh? Tietenkin on. Ei epätoivoisen kaljamahaisen lihavan sedän "vau miten kaunis" kommentteja voi ottaa tosissaan, kun ne kehuisi vaikka down-syndroomaista jos siltä vaikka lohkeaisi helposti.

Niiden kehuilla on arvoa, jotka ovat valikoivia ja itsekin fyysisesti tasokkaita.

Mistä sinä tiedät onko se komea mies valikoiva?

Moni komea mies kehuskelee ja nussii ihan tavallisen näköisiä naisia.

Minulle sillä ei ole väliä minkä näköinen ja ikäinen kehuja on, jos kehu on kauniisti ilmaistu kuten yleensä on.

En pidä jotain kauniiksi kehumista kuitenkaan niin suurena juttuna, ettei sitä ”saisi” tehdä kuin nuoret ja komeat miehet. Enkä toisaalta myöskään ajattele olevani mitenkään spesiaali miehen silmissä sen perusteella, että hän sanoo minua kauniiksi.

Parhaimmilta on tuntunut sellaisten miesten kehut, joiden tiedän olevan esteetikkoja ja joilla on oikeasti hyvä maku - eli usein homoja tai ei-niin-komeita heteroita.

Ei komealla heteromiehellä ole lähtökohtaisesti mitenkään hienostunut naismaku, vaan niistä perusnäteistä naapurintytöistä nekin tykkää. Eli massasta.

Vierailija
64/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kuulla kauneudestasi nimenomaan hyvännäköiseltä mieheltä?   Onko se heidän suustaan jotenkin uskottavampaa?  En ihan älyä.

Öh? Tietenkin on. Ei epätoivoisen kaljamahaisen lihavan sedän "vau miten kaunis" kommentteja voi ottaa tosissaan, kun ne kehuisi vaikka down-syndroomaista jos siltä vaikka lohkeaisi helposti.

Niiden kehuilla on arvoa, jotka ovat valikoivia ja itsekin fyysisesti tasokkaita.

Mistä sinä tiedät onko se komea mies valikoiva?

Moni komea mies kehuskelee ja nussii ihan tavallisen näköisiä naisia.

Minulle sillä ei ole väliä minkä näköinen ja ikäinen kehuja on, jos kehu on kauniisti ilmaistu kuten yleensä on.

En pidä jotain kauniiksi kehumista kuitenkaan niin suurena juttuna, ettei sitä ”saisi” tehdä kuin nuoret ja komeat miehet. Enkä toisaalta myöskään ajattele olevani mitenkään spesiaali miehen silmissä sen perusteella, että hän sanoo minua kauniiksi.

Parhaimmilta on tuntunut sellaisten miesten kehut, joiden tiedän olevan esteetikkoja ja joilla on oikeasti hyvä maku - eli usein homoja tai ei-niin-komeita heteroita.

Ei komealla heteromiehellä ole lähtökohtaisesti mitenkään hienostunut naismaku, vaan niistä perusnäteistä naapurintytöistä nekin tykkää. Eli massasta.

Korjaus kun unohtui:

”Parhaimmilta on tuntunut sellaisten miesten kehut, joiden tiedän olevan esteetikkoja ja joilla on oikeasti hyvä maku - eli usein homoja tai ei-niin-komeita heteroita jotka työskentelevät alalla”

Vierailija
65/65 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisten miesten määritelmä kauneudelle on vähän eri luokkaa kuin tavismiehillä.

Entä lukihäiriöisten?

?

Aloituksessa on kirjoitettu HYVÄnäköiset, ei HYVÄNnäköiset.

Okei, no jos oletetaan että se ei ole virhe kirjoitusasussa niin sittenhän tämä on ihan turha vitsiketju. Heippa.