Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät hyvänäköiset miehet ikinä sano minua kauniiksi?

Vierailija
12.12.2019 |

Miksi vaan känniset kaljamahaiset kaljupäät tekevät niin?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisille ihmisille kauneus on jotenkin niin itsestäänselvää ettei se ole mikään niin iso juttu että siitä pitäisi mainita ainakaan heti ensitapaamisilla. Minä ja mieheni ollaan hyvännäköisiä ja lähinnä kaikki muut siitä jauhaa ja puhuu mutta ei me niinkään toisiamme kehuta tästä vaan aivan muista asioista yleensä.

Tämä. Ei kauniit/komeat ihmiset kehu niin helposti, eikä kauniiden ja komeiden kesken treffailu ole niin ulkonäköön keskittyvää - siis puheissa.

Puhutaan muista jutuista, ja ulkonäkökehuja voi antaa sitten myöhemmin kun tuntee paremmin.

Vierailija
22/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minkäännäköiset naiset eivät koskaan sano minulle oikeastaan mitään? Mikä siinäkin sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässä sain superkomealta, pitkältä ja hyväkroppaiselta mieheltä kehun. Ja se oli silloin kun olin 19 ja tosi hyvässä kunnossa, sekä naamani oli vihdoin parantunut aknesta.

Sen jälkeen painoa kertyi, naama kukki ja ei ole enää tullut muilta kuin hiuksettomilta vanhoilta pulleroukoilta kommentteja.

Vierailija
24/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanotaan että kauniit silmät ja suu, täydellinen vartalo. Tavalliset miehet siis (joka on siis ihan jees) , komeat ei kiinnostu.

Kommentit pitävät paikkansa. Mulla on hyvä kroppa, mutta myös ruma nenä+paksut posket ja suuri naama, näen sen peilistä ihan itse kun katson. En ole oikeasti kaunis. Huvittaa vaan kun miehet osaavat niin hienosti kiertää karikot.

Hyvä kroppa riittää ainakin minulle, kasvot on sivuseikka. Eikä se ole karikoiden kiertämistä. Harvemmin kiinnitän naisessa kasvoihin mitään erityistä huomiota. Kasvoja ja etenkin silmiä sanon kauniiksi vain koska naiset pitävät siitä ja se edistää p*llun saamista. M49v

Jos oikeasti ajattelet noin, ja tyydyt tuohon koskien intiimiä seuralaista, saattaisit tyytyä vaikka nukkeen.  Rumasti sanottu mutta totta.

Eli jos jollain kasvot ei ole se asia mikä sytyttää ihmisessä niin voi tyytyä nukkeen? Mitä? En tiedä mitä olet ottanut mutta älä ota enempää ja tuo mulle sitä samaa.

Vierailija
25/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut että hyvännäköiset miehet kehuvat enemmän kuin vähemmän hyvännäköiset. Yleensä vähemmän hyvännäköiset eivät kommentoi ulkonäköä mitenkään.

Vierailija
26/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisille ihmisille kauneus on jotenkin niin itsestäänselvää ettei se ole mikään niin iso juttu että siitä pitäisi mainita ainakaan heti ensitapaamisilla. Minä ja mieheni ollaan hyvännäköisiä ja lähinnä kaikki muut siitä jauhaa ja puhuu mutta ei me niinkään toisiamme kehuta tästä vaan aivan muista asioista yleensä.

Tämäkin on muuten totta. Itse en ole mikään kaunotar mutta mieheni on komea eikä se kiinnitä ikinä huomiota ihmisten ulkonäköön.

Vierailija
27/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut että hyvännäköiset miehet kehuvat enemmän kuin vähemmän hyvännäköiset. Yleensä vähemmän hyvännäköiset eivät kommentoi ulkonäköä mitenkään.

Johtuisiko siitä, että nämä hyvännäköiset pitävät mahdollisuuksiaan päästä seuraasi suurempina kuin ne, jotka näyttävät arkipäiväisemmiltä?   Usko omiin mahdollisuuksiin antaa rohkeutta lähestyä.

Vierailija
28/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei kauniit/komeat ihmiset kehu niin helposti, eikä kauniiden ja komeiden kesken treffailu ole niin ulkonäköön keskittyvää - siis puheissa.

Puhutaan muista jutuista, ja ulkonäkökehuja voi antaa sitten myöhemmin kun tuntee paremmin.

Tässä on varmaan taustalla markkina-arvoteoria. :) Siis kun komea/kaunis ihminen on kiinnostunut sinusta, on ilman muuta selvää että "painit samassa sarjassa". Ts. se kiinnostus itsessään on jo ilmoitus siitä, että olet hyvännäköinen.

Vierailija
29/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran elämässä sain superkomealta, pitkältä ja hyväkroppaiselta mieheltä kehun. Ja se oli silloin kun olin 19 ja tosi hyvässä kunnossa, sekä naamani oli vihdoin parantunut aknesta.

Sen jälkeen painoa kertyi, naama kukki ja ei ole enää tullut muilta kuin hiuksettomilta vanhoilta pulleroukoilta kommentteja.

Eli silloin kun sinusta tuli vanha pizzanaamainen pulleroakka. Kuulostaa mielestäni täysin kohtuulliselta ja tasapuoliselta.

Vierailija
30/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kauneus on katsojan silmissä? Kännissä naiset näyttävät kauniimmilta, mahan en ole huomannut vaikuttavan.

31/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy alkaa kehumaan siis ennemmän.

Olen sanonut tämän monta kertaa ennenkin, mutta suomalaiset: Olette kauniita!

Oikeasti!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
32/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanotaan että kauniit silmät ja suu, täydellinen vartalo. Tavalliset miehet siis (joka on siis ihan jees) , komeat ei kiinnostu.

Kommentit pitävät paikkansa. Mulla on hyvä kroppa, mutta myös ruma nenä+paksut posket ja suuri naama, näen sen peilistä ihan itse kun katson. En ole oikeasti kaunis. Huvittaa vaan kun miehet osaavat niin hienosti kiertää karikot.

Hyvä kroppa riittää ainakin minulle, kasvot on sivuseikka. Eikä se ole karikoiden kiertämistä. Harvemmin kiinnitän naisessa kasvoihin mitään erityistä huomiota. Kasvoja ja etenkin silmiä sanon kauniiksi vain koska naiset pitävät siitä ja se edistää p*llun saamista. M49v

Olisi kiva olla kärpäsenä katsomassa iskuyrityksiäsi, jos menettelytapasi on tuo.  Minkälainen nainen ei huomaa, että mies on vain sen p:n perään?  Onko sellaisia oikeasti?

Vierailija
33/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat kyllä hyvännäköisiä mutta varmaankin ne hyvät geenit tulevat isältä?

Vierailija
34/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän inhottavana jos joku ns komea kehuu kauniiksi. Tulee sellainen "niin eli vain ulkonäkö merkitsee ja nyt arvon herra ikäänkuin hyväksyi minut?"olo. Vain silloin ilahdun jos tykkään kehujasta (luonne pitää olla tiedossa) jo valmiiksi.

Vierailija
35/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kyllä hyvännäköisiä mutta varmaankin ne hyvät geenit tulevat isältä?

Ei pidä paikkaansa!  Suomessa on tutkitusti maailman kauneimmat naiset mutta rumimmat miehet.  Tutkimuksen virallisuudesta tai luotettavuudesta en kylläkään tiedä...

Vierailija
36/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on seurausta siitä, että naiset pitävät vähemmän hyvännäköisten keskusteluyrityksiä ja kehuja vähemmän arvokkaina ja joskus jopa loukkauksina. Tämänhän voi lukea jo ap:n viesteistä ja vastauksista. Kyllä niistä "kaljuista lihavista sedistä" suurin osa osaa pitää suunsa kiinni, kun heidän mielipiteillään ei ole naiselle mitään arvoa. Kyllä rumalle miehelle kylmä korostetun asiallinen linja naisten suhteen on se ainoa oikea.

Vierailija
37/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva olla kärpäsenä katsomassa iskuyrityksiäsi, jos menettelytapasi on tuo.  Minkälainen nainen ei huomaa, että mies on vain sen p:n perään?  Onko sellaisia oikeasti?

Taidat olla nainen kun vetelet tuollaisia päätelmiä. Tuossa ei puhuttu mitään iskuyrityksistä eikä siitä että mies on vain sen p:n perään. Toisaalta jos mies miellyttää naista niin nainen ei todellakaan huomaa että mies on vain sen perään vaikka olisikin.

Vierailija
38/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nainen kun vetelet tuollaisia päätelmiä. Tuossa ei puhuttu mitään iskuyrityksistä eikä siitä että mies on vain sen p:n perään. Toisaalta jos mies miellyttää naista niin nainen ei todellakaan huomaa että mies on vain sen perään vaikka olisikin.

Kyllä muuten huomaa.

Vierailija
39/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaipa siinä iskuyritys on kyseessä, mikäpä muukaan, kakkureseptien vaihtoako kirjoittaja  väittää harrastaneensa?

40/65 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten ulkonäköä kukaan tervejärkinen uskalla nykyään arvioida #metoo.

Kymmenen vuotta sitten pystyi töissä kehumaan vaikka naispuolisen kollegan uusia vaatteita mutta nyt siitä saattaa saada lopputilin ja tuomion joten parempi pitää lärvi kiinni.

Naiset ovat tämän itse aiheuttaneet jotan turha vinkua.

Asialliset kehut sopii myös työpaikalle. Sovinismi, kähmintä ja asiaton vihjailu ei.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona