Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "psyykata" itsensä tykkäämään deittaillessa niistä naisista joista ei viehäty?

Vierailija
12.12.2019 |

Olen siis huomannut että minun tasoni ei riitä niihin naisiin joista viehätyn, ja joihin aina ihastun.

Olen nyt sitten tapaillut alempitasoisia naisia, sellaisia jotka eivät minua sytytä millään tavalla.

Okei, nyt minulla on deittiseuraa ja kiinnostunuttakin sellaista. Tällä hetkellä ongelma vain on se, etten tapailusta ja mahdollisuuden antamisesta huolimatta edelleenkään koe näitä naisia viehättävina, saati sitten ihastu heihin.

Miten voisin ratkaista tämän ongelman? Kun aina sanotaan että "laske tasoa jos ei natsaa", niin miten se tapahtuu? Teen jotakin väärin.

Miksi edellinen ketjuni tästä aiheesta poistettiin? Mitä sääntöä tämä rikkoo?
Ylläpito?

Kommentit (256)

Vierailija
201/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valaistuneena opastan sinua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on täysin vapaa tahto toimia toisin kuin vietit määrää. Normaali ihminen pystyy hillitsemään ja hallitsemaan impulssejaan. Jos et pysty, hyödyt varmaan asiaan perhehtyvästä terapiasta.

Tuo mitä toitotat on kuin uskontoa.

Eli uskot että ihminen kykenee siihen.

Todellisuus ja maapallon tila näyttää ihan toista.

Ihminen on kuin kaalikoi kaalimaalla.

Syö kaiken loppuun. Kenties valehtelee ja kaunistelee todellisuutta kuplassaan että olisi helpompi jatkaa suursyöntiä.

Totuus on että ihminen ei voi vieteilleen mitään. Kaikki mitä maapallolla tapahtuu on todiste siitä.

Monet sodat ja epäonnistunut sosialismi.

Ihminen kuluttaa vieteillään elintilan. Tätä on turha kiistää ja ihmien myös murhaa ja tuhoaa kaiken, koska vietit ovat niin suuret.

Ihmisen pitää antaa anteeksi itselleen ja sille ettei asioille voida mitään.

Et sinäkään saa sydäntäsi pysäytettyä tai hengitystäsi sammumaan. Suuremmat voimat ovat taustalla.

Siksi tuo mihin uskot on kuin rakkaus ja se lohduttaa sinua.

Halusin vain kertoa sinulle todellisuudesta ja järkyttää kuplaasi.

Tulin kertomaan sinulle todellisesta rakkaudesta ja äärettömyydestä.

Että sullakin viiraa.

Hyviä havaintoja mielestäni vaikka viiraisi kuinka.

Osaatko havainnoida todellisuutta ja eritellä sen mitä oikeasti tapahtuu ja sen mitä tapahtuu illuusiona omassa mielessäsi.

On mielekästä uskoa asioihin ja olla taikauskoinen, mutta hyvä on välillä ja erityisen virkistävää on välillä yrittää etsiä totuutta siitä mitä tapahtuu ja millainen ihminen oikeasti on.

Sinä olet ihminen ja kuvittelet olevasi sinä. Olet kuitenkin ihminen.

Kun ihminen joka kertoo olevansa erityinen ja kykenevä hallitsemaan elämäänsä maailmassa missä tapahtuu toisin, on ilmeisesti Jumala.

Ehkä sinä voit muuttaa maailman kohtalon suursyönniltä ja kerskakulutukselta.

Alan kunnioittamaan sinua Jumalanani, jos todella kykenet pysäyttämään sydämesi ja komentamaan ajatuksiasi.

Vierailija
202/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä maailma. Paino-ongelmaisena ei saa juuri ketään muuta paitsi korkeintaan toisen paino-ongelmaisen tai jonkun, jolla on läskifetissi. Minua on sanottu liian isoksi jo silloin, kun minulla ei vielä varsinaisesti edes ollut ylipainoa (169/65). Nyt olen jo paljon isompi, mutta kyllä ne kaikki mahikset miehiin meni jo silloin, kun paino ylitti sen 60 kiloa. On tosin ymmärrettävä, että ylipaino on sairasta ja epäluonnollista ja on täysin ymmärrettävää, että siitä ei viehäty. En itsekään huoli toista ylipainoista.

N20

Perus hypergaminen nainen joka ei hyväksy toista samanlaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on täysin vapaa tahto toimia toisin kuin vietit määrää. Normaali ihminen pystyy hillitsemään ja hallitsemaan impulssejaan. Jos et pysty, hyödyt varmaan asiaan perhehtyvästä terapiasta.

Syö kaiken loppuun. Kenties valehtelee ja kaunistelee todellisuutta kuplassaan että olisi helpompi jatkaa suursyöntiä.

Totuus on että ihminen ei voi vieteilleen mitään. Kaikki mitä maapallolla tapahtuu on todiste siitä.

Ihminen kuluttaa vieteillään elintilan. Tätä on turha kiistää ja ihmien myös murhaa ja tuhoaa kaiken, koska vietit ovat niin suuret.

Et sinäkään saa sydäntäsi pysäytettyä tai hengitystäsi sammumaan. Suuremmat voimat ovat taustalla.

Ei siihen että sydämen lyöminen ja hengittäminen on tahdosta riippumattomia, automaattisia ruumiintoimintoja (hengitys osin), tarvita mitään suurempia voimia. Ihan aivojen tietyt osat noita ohjaa.

Vapaa tahto tosiaan on aika kiistanalainen asia ja ehdottomasti on väärin sanoa "täysin vapaa tahto". Sellainen käytännössä vaatisi jonkinlaisen biologiasta riippumattoman sielun, jollaisen olemassaololle ei ole löytynyt tukea. Ihmiset ovat aika pitkälle koneita, joissa biologia on "rauta" (erit. aivot) ja ehdollistumat ja opitut uskomukset ja tavat on "softa". Siinä on aika vähän lopulta tilaa vapaalle tahdolle, lähinnä siltä osin että tuota softapuolta voi osin tiedostaa (suuri osa siitä on alitajunnassa) ja muuttaa tietoisesti uskomuksiaan ja siten käytösmallejaan. Mutta sittenkin, mistä tulee se halu alkaa muuttaa käytösmalleja ja uskomuksia, eikö sekin ole taas joku koneiston tuottama juttu vaan eikä vapaan tahdon tuotos?

Vierailija
204/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vastakkainen sukupuoli tökkii lähes 100%:sti, kannattaa tehdä johtopäätöksiä.

Se että kiihottaa vain poikamaisen hoikka vartalo....niin, mistä se kertookaan?

Miksi kiusata turhaan itseään, kun voisi tulla kaspista ja olla onnellinen? Elämä on lyhyt.

Vierailija
205/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää vaan tyytyä siihen mitä saat, koska oot mies. Jos et tyydy, niin oot uli.

Naisten ei pidä ikinä tyytyä, vaan vaatia ainoastaan parasta. He ovat myös parhaita juuri sellaisenaan kuin ovat. Heidän ei tarvitse muuttua. Miehen tulee hyväksyä nainen omana itsenään.

Ihanaa uhriutumista. :D kyllä naisulejakin on.

Tähän voi vapaasti linkata ne naisten aloittamat ketjut joissa ulistaan miesten paskuudesta kun Jason Momoan tai Jamie Dornanin tasoiset tyypit ei anna munaa.

No linkkaappa. Se olet kylläkin sinä joka olet aloittanut ketjuja siitä miten komeita nuo on. Taidat itse haaveilla heistä. Mikä on nykypäivänä ihan ok ja kannattaisi myöntää itselleenkin.

?? Itse en edes tietäisi näitä, mikäli u€lit ei niitä hehkuttaisi, joten viestisi on omituinen. Haastoin siis sen, joka väitti myös naisissa olevan u€leja , todistamaan väitteensä. Auttaako tämä rautalangasta vääntö?

En ole aiempi, mutta kyllä minäkin niitä ketjuja olen nähnyt. Ei niissä mitään tunnistetta kyllä ole, millä niitä voisi hakea ja varmaan suurin osa on poistettu. 🙄

Toki naiset ovat aloittaneet ketjuja, mutta missään niissä ei syytellä miehiä siitä ettei flaksi käy. Yksinäisten naisten aloittamissa ketjuissa teemana on , mikä minussa on vikana kun en kelpaa, mitä minun pitäisi itsessäni muuttaa että kelpaisin, miksi mun rumempi läski kaveri saa miehiä ja minä en jne jne

Kun nainen jää tahtomattaan yksin, hän yleensä miettii mitä vikaa minussa on kun en kelpaa.

Miehet ulkoistavat ongelman. Olen Ok , käyn töissä ja minulla on asunto, mutta pskat naiset ei valitse minua. Minusta ei kiinnostu Sara Sieppin ja Janni Hussi kaltaiset tavikset vaan rumat , läskit, tasottomat ämmät.

Huomaatko eron ?

Tietysti huomaan eron. Puhuin niistä harvinaisemmista ulinaisten ketjuista, joissa naispuoliseksi itseään väittävät (kukaanhan ei täällä sukupuolta voi varmistaa) ovat vetäneet oikein klassisen uli-kaavan kautta uhriutumista siitä, että hyvännäköiset miehet jättävät heidät huomiotta, vaikka he ovat jumalan lahjoja mieskunnalle. Ketjujen elinikä on tainnut useimmiten olla alle puoli tuntia. Epäilen toki myös syyllisiksi sukupuoli-identiteetiltään hämmentyneitä uli-miehiä, mutta kuka näsitä tietää..

Terveisin #176

Aivan . Aidosti naisen kirjoittamista ketjuissa pureudutaan siihen miksi en kelpaa. Kuten totesit ne ulinaketjut ovat selkeästi naisena esiintyviä jonneja ja ketjujen tarkoitus on päästä haukkumaan naisia. Kuten tämänkin ketjun tarkoitus pohjimmiltaan on. Ketjusta puuttuu ainoastaan pikkukakkonen laatikkopäineen ja mgtow- miehet.

Olet sinäkin kyllä melko sinisilmäinen, jos kuvittelet kaikkien naisten kirjoittelevan vain yhdenlaisia ketjuja ja miesten toisenlaisia.

Edelleenkin puuttuu esimerkki ketjusta, jossa nainen kirjoittaa että haluan Jamien Dornanin, mutta treffeillä tapaan vain minusta kiinostuneita alemman tason Sami Hedbergejä.

Edelleenkin puuttuu osoitus siitä että ap haluaa missiä.

Jos mies kehtaa sanoa ettei hän halua ylipainoista, peruskoulun käynyttä, rumaa yh-weeteetä, niin sen on pakko tarkoittaa että hän haluaa missin?

Eikö välissä ole muuta? Missä ne normaalit naiset? Suurin osa miehistä haluaa niitä.

Yrität tarkoituksella mustamaalata miehiä.

Vierailija
206/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi ihastua väkisin tai psyykata itseään.

Ihminen on vain biologinen prosessi, joka tekee asioita joita häneen on perimässä koodattu.

Ei ihminen voi päättää kehen tuntee vetoa tai tyytyä johonkin toiseen.

Vierailija
207/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vastakkainen sukupuoli tökkii lähes 100%:sti, kannattaa tehdä johtopäätöksiä.

Se että kiihottaa vain poikamaisen hoikka vartalo....niin, mistä se kertookaan?

Miksi kiusata turhaan itseään, kun voisi tulla kaspista ja olla onnellinen? Elämä on lyhyt.

Mistä se muuten kertoo ettet kykene lopettamaan provosointia ja saat siitä jatkuvasti nautinnollisia aistiärsykkeitä ja jatkat sitä kuin pieni kone?

Elämä on lyhyt. Peräsuoli on opettajani mukaan noin 15cm pitkä putkilo.

Kysyin kerran noin kolmekymmentävuotta sitten biologian maikalta tästä.

Halusin kertoa sinulle tämän viestin menneisyydestä.

Olen pitänyt tätä menneisyyden viestiä sisälläni pitkään ja halusin kakistaa sen nyt sinulle, kun luin tämän viestisi. Ehkä tämä oli tarkoitettu tapahtuvan niin?

Vastatessaan opettajani avasi silmät ammolleen ja asiallisen tärkeällä akateemisella sävyllä selitti peräsuolen koon ja sen nukkamaisen samettimaisen koostumuksen.

Vierailija
208/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen että sydämen lyöminen ja hengittäminen on tahdosta riippumattomia, automaattisia ruumiintoimintoja (hengitys osin), tarvita mitään suurempia voimia. Ihan aivojen tietyt osat noita ohjaa.

Vapaa tahto tosiaan on aika kiistanalainen asia ja ehdottomasti on väärin sanoa "täysin vapaa tahto". Sellainen käytännössä vaatisi jonkinlaisen biologiasta riippumattoman sielun, jollaisen olemassaololle ei ole löytynyt tukea. Ihmiset ovat aika pitkälle koneita, joissa biologia on "rauta" (erit. aivot) ja ehdollistumat ja opitut uskomukset ja tavat on "softa". Siinä on aika vähän lopulta tilaa vapaalle tahdolle, lähinnä siltä osin että tuota softapuolta voi osin tiedostaa (suuri osa siitä on alitajunnassa) ja muuttaa tietoisesti uskomuksiaan ja siten käytösmallejaan. Mutta sittenkin, mistä tulee se halu alkaa muuttaa käytösmalleja ja uskomuksia, eikö sekin ole taas joku koneiston tuottama juttu vaan eikä vapaan tahdon tuotos?

Ympäristö, yhteisö ja monimutkaiset sosiaaliset rakenteet saavat sinut tekemään asioita.

Käyt koulun, menet töihin, menet armeijaan.

Oikeasti et menisi, mutta valehtelet että haluat mennä. Luot mielekkään uskomuksen siitä mitä teet ja että teet sen itsesi vuoksi. Todellisuudessa ympäristö ja yhteisön rakenteet ohjaavat sinut tekemään asioita vaikka omaa tahtoasi.

Samasta syystä sotilas marssii kohti tuhoaan. Samasta syystä ihminen syö maapallon loppuun. Ihminen syö myös toisia ihmisiä, kun tilanne on lautasella.

Oikeastaan voimme vain teeskennellä ja vääristellä todellisuutta että mielenterveytemme säilyisi ja elämä tuntuisi mielekkäältä asialta jatkaa.

Milllään ei ole mitään väliä. Siksi osa jatkaa ja tekee elämästään "väliä".

Ap pohtii näitä asioita koska hän on eliö ja eliölle kuuluu lisääntymisvietti.

Ilman tätä viettiä hän ei pohtisi näitä. Samalla hän erehtyy pohtimaan suurinta ihmiskunnan arvoitusta. Onko omaa tahtoa ja miten voisin tahtoa haluta naista jota ei koe haluttavaksi?

Tämän mysteerin äärellä voimme jatkaa ikuisuuksiin.

Vierailija
209/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se onnistu, täytyy vain odottaa sellaista, jonka kanssa tunteet molemminpuolisia.

Mutta miksi sitten aina neuvotaan laskemaan tasoa jos ei heru?

Mikä kikka siinä on?

Voisiko joku kertoa?

Minä pystyin muuttamaan kriteereitäni elämänkokemukseni myötä. Aikuistuessani ja järkevöityessäni ymmärsin, ettei se kaikkein komein mies kuitenkaan pysy ikuisesti komeana. Kauneus on katoavaista, mutta perusluonne yleensä pysyy. Elin pitkään avioliitossa komean miehen kanssa, jolla oli alkoholiongelma ja hänen omat harrastuksensa menivät perheen yhteisen ajan edelle. Ulkonäkö ja miehestä viehättyminen ei loppupeleissä kantanut pitkälle arjessa, koska seksi hiipui ajan myötä ja aloin ärsyyntymään miehen tavoista ja jatkuvasta riidanhaastamisesta.

Sinkkuunnuttuani tein itselleni selväksi, etten enää ihastu miehen ulkokuoreen, vaan etsin sellaisen miehen, jonka seurassa minun on hyvä olla vaikka loppuelämäni. Luonne, elämäntavat, elämäntilanne ja toiveet tulevaisuudesta olivat ne tekijät, joiden perusteella lähdin hakemaan uutta suhdetta. Löysin kaikki kriteerini täyttävän miehen ja vähän ylikin. Ulkonäkö ei saanut sukkia pyörimään jaloissani, mutta en antanut sen häiritä, vaan halusin tutustua mieheen syvällisemmin. Mitä paremmin olen häneen tutustunut sitä ihanammaksi ihmiseksi hän on osoittautunut ja huomaan, että alan tottua jo hänen ulkonäköönsäkin ja pidän sitä jopa ihan mukavana. Katselen häntä mielelläni sydän täynnä rakkautta hänen hyvyytensä takia. 

Komean ex-miehenkin kanssa kävi niin, etten loppuaikoina edes huomannut hänen komeuttaan ja oli se vähän rapistunutkin sitten alkuaikojen huonojen elämäntapojen seurauksena, mutta kaikki muut naiset hehkuttivat miehen hyvää ulkonäköä sitäkin enemmän.

Himoitsetko häntä? Minulle elämänkumppani on myös seksikumppani enkä olisi voinut kuvitella tyytyväni mieheen, jota en ensikohtaamisesta alkaen olisi halunnut seksuaalisesti(kin).

Aloin tuntemaan fyysistä halua miestä kohtaan sen jälkeen, kun rakastuin häneen. Tunteeni syvenivät joka tasolla, kun olin vakuuttunut siitä, että mies on tosiaan niin ihana ihminen kuin alussa antoi ymmärtää. T.sama

Vierailija
210/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisitkin nostaa omaa tasoasi että pääsisit unelmiesi kohdalle?

Vierailija
211/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄÄN TASOJA EI OLE. On vain qusipäitä, jotka ulkoistavat omat vikansa johonkin s**tanan tasoihin.

Tosiaan, tämä aloitus kuulostaa vähän yksinkertaisen ihmisen mielipiteeltä, mitä ihmeen tasoja. Saattaa aloittajassa olla niin paljon vikoja itsessään, ettei kukaan järissään oleva nainen ole kiinnostunut.

Vierailija
212/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä maailma. Paino-ongelmaisena ei saa juuri ketään muuta paitsi korkeintaan toisen paino-ongelmaisen tai jonkun, jolla on läskifetissi. Minua on sanottu liian isoksi jo silloin, kun minulla ei vielä varsinaisesti edes ollut ylipainoa (169/65). Nyt olen jo paljon isompi, mutta kyllä ne kaikki mahikset miehiin meni jo silloin, kun paino ylitti sen 60 kiloa. On tosin ymmärrettävä, että ylipaino on sairasta ja epäluonnollista ja on täysin ymmärrettävää, että siitä ei viehäty. En itsekään huoli toista ylipainoista.

N20

Olen seurustellut ylipainoisen naisen kanssa, vaikka en ole itse paino-ongelmainen enkä läskifetisisti.

Vierailija
213/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta et itse kyennyt hillitsemään impulssejasi vastaamalla provoon joka tekee väittämäsi epätodeksi.

Todistat itse tavallaan että hän on oikeassa.

Toimit vain impulssiesi armoilla ja vastaat provolle :(

Eihän tuollaiseen kannata vastata, kun se on selvä ansa. Hän voitti sinut kun todistit itseäsi vastaan.

Mutta asiaan.

Ap pohtii aloituksessaan että miten psyykata syömään koiranpaskaa kalliina mätinä.

Tässä on se tasoerokin vähän provosoivasti tuotuna esiin.

Toki makuasiat on makuasioita. Itse olen "hunky newcomer" tyylinen mies, ja ei minulla ota vaikeutta olla lahja naisille.

Eniten kiinnostun harmaista hiirulaisista, vaikka se on nyt rumasti ajateltu ja en pidä heitä harmaina tai rumina. Muoviset instatypyt ei sytytä, vaikka monet voisi helposti kuvitella mut mainokseen niiden vierelle.

Tykkään rumuudesta. Epäsymmetria ja kaaos, sekä vähän huono ryhti ja roikkuvaa ihoa ei haittaa. Ne kiinnostaa. Erityisesti jos silmät karsastaa niin siitä vallan innostun.

Naisen luomikartasto ja syylät on parhautta ja painan mieleen kartaston. Rakkaani luomikartasto on mun tähtikartasto.

Ehkä ap kyllästyy joskus niihin muovisiin ihmisiin. Mä luulen että siihen tulee totaalinen kyllästys, kun ns. kauneutta on liikaa tyrkyllä, niin rumasta tulee uusi kaunis.

Itse olen joskus saanut naisilta kommenttia että olen liian laatikkomainen ja muovinen. Liikaa lihaksia ja liian Clark Kent tyylinen palikka. Joillekin naisille liian komea mies on uhka. Toisaalta ei meistä kukaan valitse itselleen ulkonäköä. Itse olen aina ollut lihaksikas ja täydellinen. En voi sille mitään.

Vierailija
214/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on olla yksin. Ei se väkisin onnistu.

Vierailija
215/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se onnistu, täytyy vain odottaa sellaista, jonka kanssa tunteet molemminpuolisia.

Mutta miksi sitten aina neuvotaan laskemaan tasoa jos ei heru?

Mikä kikka siinä on?

Voisiko joku kertoa?

Kaikki ei niin niistä tunteista ja ihastumisista perusta. Toki varmaan jokaisen haave on, että löytyisi joku johon ihastuu, jota pitää komeana tai kauniina jne. Mutta jos ikää tulee ja tulee, ja haaveena on ettei yksin jäisi ja ehkä lapsiakin haluaisi saada, niin joskus ihmiset priorisoi niin, että koska tärkeämpi haave eli perhe-elämä ja arjen kumppani on uhattuna, täytyy tinkiä toissijaisesta eli siitä että on toiveita sille miltä toisen pitää näyttää ja miltä pitäisi tuntua. Sitten vaan etsii jonkun joka on ihan ookoo, riittävän luonteeltaan sopiva ja sen verran ok näköinen ettei seksikään ällötä, ja sitoutuu.

Teettekö ihmiset oikeesti näin? Mä en pystyis!!! Sen mä ymmärrän hyvin että alkuhuuman jälkeen arki tasaantuu ihan tavalliseksi, ja silti halutaan jatkaa yhdessä. Siinä on kuitenkin rakkautta vaikka se ”aktiivinen” ihastuminen/ rakastuminen on hiipunut. Mutta jos toinen ei alunperinkään herätä mitään tunteita, en kyllä pystyis tyytymään! Kyllä se alkuhuuma on niin ihanaa että jos sen kerran on kunnolla kokenut, ei muu enää riitä!

Suhteesi siis varmaan kestävät enintään sen ensihuuman ajan, eli n. 2 vuotta. Sinänsä tämä ei ole mikään ongelma, jos se on se mitä elämältäsi haluat. Meinaatko vielä 60- tai 80-vuotiaana harrastaa kahden vuoden ensihuumasuhteita, vai aiotko elää silloin suosiolla yksin?

Ei todellakaan näin! Nykyinen suhteeni on kestänyt 17 vuotta tähän mennessä. Kun tapasin mieheni koin erittäin voimakkaasti sen alku huuman, ”jalat alta”-fiiliksen. Se muuttui sitten muutaman vuoden kuluessa arkiseksi rakkaudeksi; tavalliseksi elämäksi, mutta jos en alunperin olisi mieheeni niin voimakkaasti rakastunut emme varmasti olisi yhdessä! Tarkoitan että jos tietää miltä voimakas rakastuminen ja vastustamaton vetovoima tuntuu, ei VOI tyytyä muuhun. Sehän on kuin heittäisi elämänsä hukkaan! Olen aika varma että ihmiset jotka vaan tyytyy siihen kenet nyt sattuu saamaan, ja pystyy elämään siinä tilanteessa, eivät ole koskaan kokeneet kunnollista vastavuoroista rakastumista.

Mä uskon että se voimakas hullaantuminen toiseen suhdetta edeltävästi/ suhteen alussa on ihan biologista. Silloin näkee toisessa pelkät hyvät puolet, ja näkee ne hyvin korostuneina. Huonoilta puolilta sulkee silmänsä täydellisesti. Tässä vaiheessa ehtii luoda toisesta tietynlaisen, täydellisyyttä hipovan mielikuvan. Kun sitten arki valtaa alaa, pitää tämä rakennettu mielikuva kiinni suhteessa vaikka ne huonotkin puolet alkavat tulla esiin. Joskus mielikuva on niin vahva, että se pitää yllä erittäin huonoa ja tuhoisaakin suhdetta. Kun ero lopulta tulee, voi jälkeenpäin nähdä selkeästi ettei toinen koskaan, missään vaiheessa ollutkaan sellainen miksi hänet kuvitteli. Kaikki olikin vain rakastumisen aiheuttamaa harhaa ja oman mielen toiveista syntynyt kuvitelma.

Vierailija
216/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen tavallinen persuseksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi unohdat nuo tasot ja toiseksi panet itsetuntosi kuntoon. Opit tuntemaan hyvät ja huonot puolesi ja hyväksymään itsesi.

Eikö se ap meinannutkin panna itsetuntonsa kuntoon, mutta ei halunnut panna rumia naisia?

Oletan että ap kuitenkin kykenee masturboimaan. Seksi tavallisten naisten tai rumien naisten kanssa onnistuu kyllä terveeltä mieheltä jos elimistö ja pää on kunnossa.

Mielikuvitusta kehiin. Todella moni nainenkin kykenee harrastamaan ruman mutta varakkaan miehensä kanssa seksiä kun on tervettä mielikuvitusta mukana ja silmät kiinni yhdynnän aikana.

Näin ne normaalit ihmiset harrastaa seksiä.

Ap tavoittelee nyt jotain ihan ihme disney-tavaraa. Hänellä on ehkä vähän korkeat luulot normaaleista suhteista jossa prinssit naivat kauniita prinsessoja yms.

Todellusuudessa Härämän Anatti astelee tupaan ja laitetaan valot kii, jolloin peti voi ryskätä ja vähän kopeloodaan hameen alle tavan vuoksi ja survotaan sisään.

Ei se sen ihmeemäpää ole suomalainen seksielämä.

Toki ap voi jatkaa runkkailuakin jos hän enemmän syttyy omasta kädestä ja valmiista kuvamateriaaleista tai videokuvasta.

En kyllä käsitä näitä jannuja jotka pitää omaa kättään naista parempana.

Huh, siis on ihan valtavirtaa, että parisuhteissa harrastetaan seksiä silmät kiinni ja jotain muuta ihmistä ajatellen?? Olen itse joskus sortunut tuohon kyllä, mutta tajusin lopettaa koko suhteen hyvin pian, sillä onhan tuo aivan sairaan loukkaavaa ja epäkunnioittavaa sitä kumppania kohtaan. Tai niin ainakin luulin.. Mutta onkin ilmeisesti ihan normaalia käytöstä..

Vierailija
217/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi unohdat nuo tasot ja toiseksi panet itsetuntosi kuntoon. Opit tuntemaan hyvät ja huonot puolesi ja hyväksymään itsesi.

Eikö se ap meinannutkin panna itsetuntonsa kuntoon, mutta ei halunnut panna rumia naisia?

Oletan että ap kuitenkin kykenee masturboimaan. Seksi tavallisten naisten tai rumien naisten kanssa onnistuu kyllä terveeltä mieheltä jos elimistö ja pää on kunnossa.

Mielikuvitusta kehiin. Todella moni nainenkin kykenee harrastamaan ruman mutta varakkaan miehensä kanssa seksiä kun on tervettä mielikuvitusta mukana ja silmät kiinni yhdynnän aikana.

Ap tavoittelee nyt jotain ihan ihme disney-tavaraa. Hänellä on ehkä vähän korkeat luulot normaaleista suhteista jossa prinssit naivat kauniita prinsessoja yms.

Todellusuudessa Härämän Anatti astelee tupaan ja laitetaan valot kii, jolloin peti voi ryskätä ja vähän kopeloodaan hameen alle tavan vuoksi ja survotaan sisään.

Toki ap voi jatkaa runkkailuakin jos hän enemmän syttyy omasta kädestä ja valmiista kuvamateriaaleista tai videokuvasta.

Huh, siis on ihan valtavirtaa, että parisuhteissa harrastetaan seksiä silmät kiinni ja jotain muuta ihmistä ajatellen?? Olen itse joskus sortunut tuohon kyllä, mutta tajusin lopettaa koko suhteen hyvin pian, sillä onhan tuo aivan sairaan loukkaavaa ja epäkunnioittavaa sitä kumppania kohtaan. Tai niin ainakin luulin.. Mutta onkin ilmeisesti ihan normaalia käytöstä..

Mieti sitä kun olet kuusikymmentä ja vähän päälle.

Kaikki roikkuu. Iho tuntuu roikkuvalta ja naama turpealta tai ei seksikkäältä.

Parempi on silloin vain pistää ne silmät kiinni ja nauttia menosta.

Kyllä sä ymmärrät kun ikää tulee. Karisee ne romanttiset kuvitelmat.

Jotenkin ne orkut on saatava.

Se tunne kun et enää koe itseäsikään seksikkäänä. Katsot peilistä ja muistat kuka olit.

Se mitä sulla on jäljellä on mielikuvitus ja se mitä sun mielessä on, se on sun maailmas. Se ei ole muiden maailma ja se roikkuva nahka, se et ole tavallaan sinä ideaalina.

Vaikka siinä sä vaan olet vanhana kivuista kärsivänä ja haluat vähän seksiä. Sen orgasmin sun rakkaalta, jolla ottaa eteen epäsäännöllisesti. Kun se innostuu ja onnistuu, niin pitää alkaa puuhiin.

Muulloin ei onnistu. Se hetki tulee niin hetki on otettava.

Paras keino on silmät kiinni ja hyvä mielikuva.

Vierailija
218/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuar sää vaa oot. Niin justiinsa niin nuar sää oot.

Vierailija
219/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalani rakastan sinua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sullakin viiraa.

Hyviä havaintoja mielestäni vaikka viiraisi kuinka.

Osaatko havainnoida todellisuutta ja eritellä sen mitä oikeasti tapahtuu ja sen mitä tapahtuu illuusiona omassa mielessäsi.

On mielekästä uskoa asioihin ja olla taikauskoinen, mutta hyvä on välillä ja erityisen virkistävää on välillä yrittää etsiä totuutta siitä mitä tapahtuu ja millainen ihminen oikeasti on.

Sinä olet ihminen ja kuvittelet olevasi sinä. Olet kuitenkin ihminen.

Kun ihminen joka kertoo olevansa erityinen ja kykenevä hallitsemaan elämäänsä maailmassa missä tapahtuu toisin, on ilmeisesti Jumala.

Ehkä sinä voit muuttaa maailman kohtalon suursyönniltä ja kerskakulutukselta.

Alan kunnioittamaan sinua Jumalanani, jos todella kykenet pysäyttämään sydämesi ja komentamaan ajatuksiasi.

Millä sinä perustelet, että sinun ”illuusiosi” elämästä on yhtään sen todellisempi tai merkittävämpi, kuin toisten? Sinulla ei ole oikeutta väheksyä toisen kokemaa rakkautta.

Vierailija
220/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalissa parisuhteessa ja kyllä näin silloin tällöin teen. Ei kai sitä jatkuvaa seksisimistä muuten kestäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi