Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "psyykata" itsensä tykkäämään deittaillessa niistä naisista joista ei viehäty?

Vierailija
12.12.2019 |

Olen siis huomannut että minun tasoni ei riitä niihin naisiin joista viehätyn, ja joihin aina ihastun.

Olen nyt sitten tapaillut alempitasoisia naisia, sellaisia jotka eivät minua sytytä millään tavalla.

Okei, nyt minulla on deittiseuraa ja kiinnostunuttakin sellaista. Tällä hetkellä ongelma vain on se, etten tapailusta ja mahdollisuuden antamisesta huolimatta edelleenkään koe näitä naisia viehättävina, saati sitten ihastu heihin.

Miten voisin ratkaista tämän ongelman? Kun aina sanotaan että "laske tasoa jos ei natsaa", niin miten se tapahtuu? Teen jotakin väärin.

Miksi edellinen ketjuni tästä aiheesta poistettiin? Mitä sääntöä tämä rikkoo?
Ylläpito?

Kommentit (256)

Vierailija
221/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vastakkainen sukupuoli tökkii lähes 100%:sti, kannattaa tehdä johtopäätöksiä.

Se että kiihottaa vain poikamaisen hoikka vartalo....niin, mistä se kertookaan?

Miksi kiusata turhaan itseään, kun voisi tulla kaspista ja olla onnellinen? Elämä on lyhyt.

Tulihan sieltä se homokorttikin. Kun ei mies kiinnostu jokaisesta laardivalaasta, täytyy hänen olla miehiin päin.

Tämän päätelmän jälkeen kehopositiivinen nainen voi jatkaa taas elämään onnellisena.

Vierailija
222/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vastakkainen sukupuoli tökkii lähes 100%:sti, kannattaa tehdä johtopäätöksiä.

Miksi kiusata turhaan itseään, kun voisi tulla kaspista ja olla onnellinen? Elämä on lyhyt.

Tulihan sieltä se homokorttikin. Kun ei mies kiinnostu jokaisesta laardivalaasta, täytyy hänen olla miehiin päin.

Tämän päätelmän jälkeen kehopositiivinen nainen voi jatkaa taas elämään onnellisena.

En esittänyt enkä ole samaa mieltä homokortin kanssa, mutta kyllä, me kehopositiiviset naiset saamme jatkaa elämäämme onnellisina.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehessä vikaa on jos hedelmättömyyden merkit (muodottomuus, lapsekkuus) kiihottaa. Ei se aina homon merkki ole. Kyllä voi olla pedarikin.

Vierailija
224/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehessä vikaa on jos hedelmättömyyden merkit (muodottomuus, lapsekkuus) kiihottaa. Ei se aina homon merkki ole. Kyllä voi olla pedarikin.

30kg ylimääräistä laardia ei ole merkki hedelmällisyysestä, vaan epäterveellisistä elämäntavoista, itsensä arvostamattomuudesta, liikkumattomuudesta ja itsekurin puutteesta.

Vierailija
225/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30kg ylimääräistä laardia ei ole merkki hedelmällisyysestä, vaan epäterveellisistä elämäntavoista, itsensä arvostamattomuudesta, liikkumattomuudesta ja itsekurin puutteesta.

Eikö sinusta tosiaan kiinnostu kukaan muu, kuin 30 kg ylipainoa omaava nainen? Onhan noin heikko suosio epätavallista, ja kaikki vielä suhteellisen marginaaliselta väestöryhmältä. Oletko koskaan pohtinut, miksi vetoat vain merkittävästä ylipainosta kärsiviin naisiin? Onko sinulla kuitenkin joku alitajuinen läskifetissi, jonka olet koko ikäsi kieltänyt? Salattu himo räävittömiin, hillittömiin, hedonistisiin mimmeihin, jota häpeät niin suuresti, että pitää tulla anonyymina Vauva-palstalle todistelemaan päin vastaista? Siis lähinnä itsellesi, koska tuskin ketään aikuista kiinnostaa tällaiset lapselliset vuodatukset erityisemmin, paitsi korkeintaan hupaisana ajan kuluna. 

Vierailija
226/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tietty jonkun kanssa elää, mutta seksuaaliseen kiihottumiseen vaaditaan myös, että toinenkin osapuoli on haluttava. Jossain langas joku mainitsi, ettei sillä ole väliä kun kunnolla rakastuu. Mutta näin taitaa kirjoittaa pääosin yli 50-vuotiaat vanhemmat ihmiset, joiden ulkonäkö on rupsahtanut jo yli 10 vuotta sitten eikä haluttavuudesta saati seksikkyydestä ole tietokaan. Silloin ei tietty ole niin väliä vastapuolenkaan ulkonäöllä. Meille nuoremmille sillä on sen sijaan merkitystä ja väliä. 

M33

Vierailija
227/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisellä ole itsekuria.

Ihminen on kuin kultakala. Se syö itsensä räjähdyksiin jos ruokaa on tarjolla mielin määrin.

Toiset syö perimän vuoksi vähemmän ja heillä on parempi kylläisyyden tunne.

Turha kuvitella että on parempi ihmisenä jos on liikunnallinen ja kovaluu.

Itse olen se Clark Kent tyylinen mies. En ole eläissäni käyttänyt liikuntaan aikaa kummemmin. Lihakset näkyy ja kävelen helposti käsillä. Muutaman kuukauden treenillä sain sata punnerrusta leikiten ja spagaatit menee.

Jos olisin tiennyt nuorena olevani geneettisesti ylivertainen mies, niin olisin alkanut voimistelijaksi.

Toiset lihoo helpommin tämä on selvää.

Joskus tunnen syyllisyyttä siitä miten täydellinen olen.

Minulla ei ole esimerkiksi sitä ongelmaa että en kykene seksiin tietynlaisten naisten kanssa.

Kykenen kenen kanssa vain. Olen kaikkiruokainen seksin suhteen ja minulla on 7 lasta ympäri maailmaa.

2 Ruotsissa, Norjassa, neljä Suomessa.

Eihän kaikkia kerkeä edes elättämään tai maksamaan heille elatustakaan.

Elämässä mennään sillä mitkä kortit on tullut saaneeksi.

Ap sai vähän heikonlaiset kortit ja tunnen veljellistä huonoa omaatuntoa siitä. Sillä olen vasemmistolaisuuteen kallellaan ja haluaisin että jokaisella on lähtökohtaisesti tasa-arvoiset mahdollisuudet saada onnellisuutta.

Ap on onneton ja se tekee minut myös onnettomaksi.

Vierailija
228/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, miksi deittailisit kenenkään kanssa kenestä et viehäty? Eihän tuossa ole mitään järkeä?

Vierailija
229/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dettailen läskiä ja rumaa miestä. Onhan se vaikeata, mutta hän maksaa elämiseni. Jatkan tätä niin kauan, kun valmistun ja pääsen töihin. Silmät kiinni ja ajattelee jotain aivan muuta. Yrittää olla oksentamatta.

Vierailija
230/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dettailen läskiä ja rumaa miestä. Onhan se vaikeata, mutta hän maksaa elämiseni. Jatkan tätä niin kauan, kun valmistun ja pääsen töihin. Silmät kiinni ja ajattelee jotain aivan muuta. Yrittää olla oksentamatta.

Sä oot reipas tyttö.

Tuut kyllä pärjäämään elämässä.

Vierailija
231/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, miksi deittailisit kenenkään kanssa kenestä et viehäty? Eihän tuossa ole mitään järkeä?

Se järki ettei saa niitä joita oikeasti haluaisi.

Vaihtoehtona on siis deittailla niitä joista ei viehäty, tai olla yksin. Kaikki eivät halua olla loppuelämäänsä yksin.

Vierailija
232/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun neuvoni on odottaa sitä oikeaa. Ei kenenkään tarvitse olla se, johon sinä tyydyt. Ei minusta missään riman laskemisessa ole mitään järkeä.

Vierailija
233/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun neuvoni on odottaa sitä oikeaa. Ei kenenkään tarvitse olla se, johon sinä tyydyt. Ei minusta missään riman laskemisessa ole mitään järkeä.

Odottaminen voi toimia naisella. Jos mies odottaa, hän huomaa olevansa ilman vaimoa ja perhettä vielä 50-vuotiaanakin.

Vierailija
234/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten riman laskeminen ap:n tilanteessa on varmaankin yleisin ohje täällä, jos siinä ei ole järkeä?

Vierailija
235/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella vaikeaa samaistua ajatusmalliin, jossa ulkonäkö määrittää ihastumista noin pitkälle. Olen esimerkiksi itse ihastunut lievästi lihaviin miehiin siinä missä langanlaihoihinkin. Aina se luonne on merkinnyt enemmän kuin mikään ulkoinen piirre. Suosituimmat miehet eivät edes kiinnosta sen vuoksi että luotettavuus on itselleni ensiarvoista ja sen toteutuminen olisi kyseenalaisempaa, jos mieheen tuntisi vetoa jokainen vastaantuleva.

Just näin! Palstan pituus-jorinatkin oli minulle ihan uutta, sillä olen ihastunut niin pitkiin kuin pätkiinkin, ne sentin ei todellakaan ole mikään mitta, kun puhutaan unelmasta elämänpituiseen suhteeseen. 

Ja sama, "laatikkoleuat" olen aina kiertänyt kaukaa, koska heistä näkee jo kilsan päähän, että tietävät itsekin olevansa niin upeita ;) Oikeasti ei ole siis minusta ollenkaan. Joskus joku on oikein innostunut "haasteesta", kun on nähnyt, etten samantien ole kuolannut. Hyi hemmetti, tahtoo älyllisempää!

Vierailija
236/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clark CABLEson kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisellä ole itsekuria.

Ihminen on kuin kultakala. Se syö itsensä räjähdyksiin jos ruokaa on tarjolla mielin määrin.

Toiset syö perimän vuoksi vähemmän ja heillä on parempi kylläisyyden tunne.

Turha kuvitella että on parempi ihmisenä jos on liikunnallinen ja kovaluu.

Itse olen se Clark Kent tyylinen mies. En ole eläissäni käyttänyt liikuntaan aikaa kummemmin. Lihakset näkyy ja kävelen helposti käsillä. Muutaman kuukauden treenillä sain sata punnerrusta leikiten ja spagaatit menee.

Jos olisin tiennyt nuorena olevani geneettisesti ylivertainen mies, niin olisin alkanut voimistelijaksi.

Toiset lihoo helpommin tämä on selvää.

Joskus tunnen syyllisyyttä siitä miten täydellinen olen.

Minulla ei ole esimerkiksi sitä ongelmaa että en kykene seksiin tietynlaisten naisten kanssa.

Kykenen kenen kanssa vain. Olen kaikkiruokainen seksin suhteen ja minulla on 7 lasta ympäri maailmaa.

2 Ruotsissa, Norjassa, neljä Suomessa.

Eihän kaikkia kerkeä edes elättämään tai maksamaan heille elatustakaan.

Elämässä mennään sillä mitkä kortit on tullut saaneeksi.

Ap sai vähän heikonlaiset kortit ja tunnen veljellistä huonoa omaatuntoa siitä. Sillä olen vasemmistolaisuuteen kallellaan ja haluaisin että jokaisella on lähtökohtaisesti tasa-arvoiset mahdollisuudet saada onnellisuutta.

Ap on onneton ja se tekee minut myös onnettomaksi.

Mitä mä just luin

Vierailija
237/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama aloitus uudelleen, miksi? Et ole hetero, siksi ihastut vain naisiin, jotka varmasti ovat saavuttamattomia.

Siksi aloitus uudelleen, koska mielestäni tässä ei ole mitään sääntöjen vastaista tai paheksuttavaa. Poistellaanko täällä keskusteluja täysin mielivaltaisesti?

Tällaisia trolleja kyllä ja hyvä niin. Kohta pukkaa taas uutta vaimosatua :) Aikuinen nainen ja näin köyhä elämä...

Vierailija
238/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten riman laskeminen ap:n tilanteessa on varmaankin yleisin ohje täällä, jos siinä ei ole järkeä?

En tiedä. Jotkut muut ihmiset ovat eri mieltä kanssani?

Vierailija
239/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama aloitus uudelleen, miksi? Et ole hetero, siksi ihastut vain naisiin, jotka varmasti ovat saavuttamattomia.

Siksi aloitus uudelleen, koska mielestäni tässä ei ole mitään sääntöjen vastaista tai paheksuttavaa. Poistellaanko täällä keskusteluja täysin mielivaltaisesti?

Kyllä.

Vierailija
240/256 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lukematta vastauksia: miettikää naiset miten paljon te ulisette AP:lle ja syyttelette häntä koska hänellä on asenne ja jutut, joita te naiset kirjoitatte tänne joka päivä varmaan kymmenen ketjua. AP suhtautuu treffailuun kuten keskimääräinen suomalainen nainen; ainoastaan kaksi eroa löytyy, 1) AP on mies, ja 2) AP sanoo asenteensa rehellisemmin ja kätkemättä sitä johonkin vastenmieliisiin kaunisteluvalheisiin kuten te naiset teette.

Ei muuta lisättävää.

M/39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan