Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Sara Sieppi katkaisi välit lapsuudenystäviinsä – Reissun aikana huomasin, että ajatusmaailmamme eivät enää kohdanneet

Vierailija
12.12.2019 |

Nykyään Siepillä on uusi ystäväpiiri Helsingissä. Läheisiin ystäviin kuuluvat esimerkiksi Rosanna Kulju ja Sabina Särkkä. Ystävät tekevät paljon asioita yhdessä erilaisista juhlista aina kaukomatkoihin asti.
Surullista luettavaa.

Kommentit (199)

Vierailija
141/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kasvavat erilleen se on tosiasia. Jotkut jäävät kotiseudulleen ja toiset lähtevät ”suureen maailmaan”. Omassa nuoruuden kaveriporukassa on ollut myös kateutta siitä, että olen ”uskaltanut” muuttaa pois kotikaupungistani. Minun näkökulmastani siinä ei ole uskaltamista, jos muuttaa Helsinkiin. Kateutta voi olla näköjään mistä asiasta vain.

Vierailija
142/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on väärin, että nää lapsuudenkaverit ovat väkisin halunneet olla Saran kanssa baarissa, vaikka nimenomaan on toivonut, että oltaisiin porukalla.

Ovatko sitten saaneet Saran avulla huomiota miehiltä ja hyödyntäneet Saraa? Mulla on jonkun verran joitain pikkujulkkiksia kavereina ja hännystelijät ovat ihan hirveitä, ja etenkin kännisten miesten "huomio" voi olla tosi ahdistavaa. Jos mun läheinen ystävä olisi tällainen missi/malli, todellakaan en hänen kanssaan olisi baarissa, jos hän toivoisi yksityisyyttä. Ja kuka aikuinen nainen nyt ylipäätään ottaa drinkkejä tuntemattomilta miehiltä, Torniossa varmaan alkuasukkaat??

Tässä tapauksessa ymmärrän Saraa täysin. On varmasti turvaton olo, jos ystävät eivät kuuntele toiveita... Sarahan tuossa on nimenomaan halunnut viettää aikaansa ystävien kanssa, jotka ovat väkisin halunneet ihmisten ilmoille. Mitään muuta syytä tolle ei ole, kuin että Sara on toiminut oivana miesmagneettina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä arvostelijoista ja päivittelijöistä kukaan edes lukenut tuota juttua??!

Viime talvena Sieppi lähti lapsuudenkavereidensa kanssa yhteiselle laskettelureissulle. Loma ei mennyt kuitenkaan suunnitelmien mukaan ja Sieppi lähti sieltä etukäteen kotiin.

– Reissun aikana huomasin, että ajatusmaailmamme eivät enää kohdanneet, ja pienistä asioista tuli erimielisyyksiä. En esimerkiksi halua ottaa baarissa vastaan tuntemattomien ostamia juomia, mutta sanoin kavereilleni, että he voivat tehdä niin. Tykkään myös ulkona käydessä olla omassa porukassani enkä jutella koko iltaa tuntemattomien kanssa, Sieppi kertoo lehdessä.

Erimielisyydet johtivat siihen, että Sieppi lähti kesken loman kotiin.

– Sanoin ystävilleni, että ehkä teidän on parempi jatkaa lomaa ilman minua. Poistuin paikalta ja seuraavana aamuna lähdin kotimatkalle. Emme ole olleet sen jälkeen yhteyksissä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9d1e8382-9d55-4b97-b856-f21baf…

Sieppi ei ole katkaissut välejä eikä edes sanonut katkaisseensa välejä vaan että heidän ajatusmaailmansa ja toiveensa lomilta ja baarireissuilta ei enää kohtaa.  Mutta ei viitsitä lukea kun kiire päästä haukkumaan. HUOH!!!!

Mä en ole julkkis, mutta ärsyttää joissain kavereissa tuo sama asia. Ulos mennään tutustumaan uusiin miehiin, eikä suinkaan viettämään aikaa yhdessä. Viimeksi olin toisessa kaupungissa kaverini kanssa iltaa viettämässä hänen vieraanaan. Päästiin yökerhoon niin koko illan liehutteli menemään ties keiden äijien kanssa, ja äijät sitten tulivat ojentamaan minua, että mites noin mutrusuu. En jaksa yhtään tuollaista, työ on niin sosiaalista ja joudun tapaamaan ihmisiä joka päivä ja esittämään kiinnostunutta heidän asioistaan, että todellakaan jaksa jossain meluisassa baarissa alkaa kiinnostumaan jonkun randomin horinoista.

Sara nyt varsinkaan ei varmasti viihdy jossain kuppilassa vastailemassa jurristen ihmisten kysymyksiin.

Vierailija
144/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olisi voinut olla avautumatta tuosta asiasta.

Herttaisena höpsönä olen Saraa pitänyt, ei taida ollakaan.

Bimbo, bimbompi, Sara Sieppi. Aika ihmeellinen tapaus, jos ja kun varta vasten mainostaa sitä että on pistänyt välit poikki lapsuudenystäviensä kanssa ja "vaihtanut" heidät joihinkin missikolleegoihin.

Vierailija
145/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on väärin, että nää lapsuudenkaverit ovat väkisin halunneet olla Saran kanssa baarissa, vaikka nimenomaan on toivonut, että oltaisiin porukalla.

Ovatko sitten saaneet Saran avulla huomiota miehiltä ja hyödyntäneet Saraa? Mulla on jonkun verran joitain pikkujulkkiksia kavereina ja hännystelijät ovat ihan hirveitä, ja etenkin kännisten miesten "huomio" voi olla tosi ahdistavaa. Jos mun läheinen ystävä olisi tällainen missi/malli, todellakaan en hänen kanssaan olisi baarissa, jos hän toivoisi yksityisyyttä. Ja kuka aikuinen nainen nyt ylipäätään ottaa drinkkejä tuntemattomilta miehiltä, Torniossa varmaan alkuasukkaat??

Tässä tapauksessa ymmärrän Saraa täysin. On varmasti turvaton olo, jos ystävät eivät kuuntele toiveita... Sarahan tuossa on nimenomaan halunnut viettää aikaansa ystävien kanssa, jotka ovat väkisin halunneet ihmisten ilmoille. Mitään muuta syytä tolle ei ole, kuin että Sara on toiminut oivana miesmagneettina.

Ilmeisesti en osaa lukea kun sain jutusta sen käsityksen, että baariin meno ei ollut ongelma vaan se, että ystävät halusivat tutustua baarissa miehiin. Ilmeisesti nämä miehet olivat Saralle liian juntteja(=köyhiä taviksia). Kaipa ne kaverit haluaa pitää hauskaa after skissä eikä vain möllöttää introvertin selfietähden kanssa kun kaikille tuo lomailu ei ole ihan jokaviikkoista herkkua.

Vierailija
146/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Josefina Sieppi on Suomen kaunein nainen.

Sen silmistä ei sielukkuus paista. Pienet nukensilmät, mitkä jättivarjostuksin yritetään suurentaa.

Vierailija
147/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti en osaa lukea kun sain jutusta sen käsityksen, että baariin meno ei ollut ongelma vaan se, että ystävät halusivat tutustua baarissa miehiin. Ilmeisesti nämä miehet olivat Saralle liian juntteja(=köyhiä taviksia). Kaipa ne kaverit haluaa pitää hauskaa after skissä eikä vain möllöttää introvertin selfietähden kanssa kun kaikille tuo lomailu ei ole ihan jokaviikkoista herkkua.

Ilmeisesti sua ei sitten tulla pokaamaan baarissa tarpeeksi, kun ajattelet noin?

Kaunis nainen saa uskomattoman paljon huomiota miehiltä, mutta se tulee esiin inhottavalla tavalla. Joko tuijotetaan tai yritetään tutustua kavereitten välityksellä, mutta yleisimmin käytetty tapa on ignooraaminen, eli esitetään, että kaunista naista ei olisikaan siinä ja "napautetaan" muijaa, ettei luule itsestään mitään.

Saran ystävät eivät ole osanneet asettua hänen asemaansa yhtään, totta helkkarissa ahdistaa olla silmätikkuna jossain kännisten after ski -urpojen keskellä. Ja todellakin after ski -paikoissa jengi on sitä urpointa mahdollista, ei niissä käy kun rymyporukat ja muijiaan pettävät possuttelijat.

Sarahan teki heille palveluksen nyt kun jätti kaverit sinne tutustumaan känniääliöihin, hyvä kun otti hatkat.

Mä olen kerran jättänyt mun kyydissä festareille tulleen ystäväni anniskelualueelle kännäämään, kun halusi välttämättä tutustua koko ajan uusiin miehiin ja oikein kerjäsi huomiota. Sieltä neljän seinän sisältä kannattais poistua vähän useammin kuin kerran vuodessa pikkujouluihin, niin ei olisi niin huomionkipeä, että pitää ystävän toiveet ignoorata. Jos Sara menee pohjoiseen tapaamaan ystäviään kerran vuodessa, niin vähintä olisi, että kaverit voisivat edes sen verran kunnioittaa ja arvostaa, että viettävät aikaa yhdessä.

Jos tuossa joku on huomionhakuinen, niin ne kaverit. Sara saa sitä tarpeeksi ilman after skitakin.

Vierailija
148/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista ja normaalia, että etääntymistä vanhoihin kavereihin tapahtuu. Nänhän melekin kaikilla käy.

Sitä voi ihmetellä miksi pitää suurieleisesti ja dramaattisesti julistaa kuinka on laittanut välit poikki.

Uutisen aihe ja miksi? Siksi kun elämä on ihan vaan nollaa/matkustelua/biletystä/somekuvia ja kämpän kalusteiden/huulipunan/yhden ilmeen esittelyä.

Mikäs siinä. Mutta mautonta nämä julistukset välien poikki laittamisesta.

Vierailija
149/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla puhuttavaa samoista asioista kun ei varmaan tavis kaverit reissaa joka viikko etelässä.

Ymmärrän.

Vierailija
150/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisiko saksilla?

Vierailija
151/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Saran kokemus on tuttua.Välit kiristyi ja lopulta ei vaan ollut vaihtoehtoa. Tunnen syyllisyyttä ja huonommuutta ja kannan hankalan ihmisen leimaa. Silti oikeasti on helpompi hengittää ja sain paljon voimaa siipien alle elää omaa elämääni. Kavereitakin tuli uusia kun elämässä oli heille tilaa.

Vierailija
152/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Saran kokemus on tuttua.Välit kiristyi ja lopulta ei vaan ollut vaihtoehtoa. Tunnen syyllisyyttä ja huonommuutta ja kannan hankalan ihmisen leimaa. Silti oikeasti on helpompi hengittää ja sain paljon voimaa siipien alle elää omaa elämääni. Kavereitakin tuli uusia kun elämässä oli heille tilaa.

Kai kerroit tästä myös toimittajalle joka julkaisi jutun lehdessä?

Vierailija
153/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämänkin olisi voinut kuitata haastattelussa tyylikkäästi, ilman kohuotsikoita. ”En pidä yhteyttä lapsuuden ystäviini, elämä on vienyt meidän eri suuntiin.” Ja sitten kun toimittaja olisi tavannut lisää yksityiskohtia, todennut ettei halua avata asiaa enempää.

Mutta kun elää julkisuudesta, on pakko myös antaa toimittajille jotain ja äkkiä onkin kohuotsikot valmiina. Suomessakin on useita todella kuuluisia laulajia, näyttelijöitä ja urheilijoita joista ei kohuotsikoita saa. Heidän julkisuutensa tulee työstä ja voivat ihan eri tavalla säädellä mitä antavat itsestään julki. Mutta Saran tapaiset, joiden julkkisstatus perustuu vain siihen että on julkisuudessa, eivät voi kieltäytyä samalla tavalla, koska sitten ei saada sitä julkisuutta. Ikävä noidankehä.

Vierailija
154/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kerroit tästä myös toimittajalle joka julkaisi jutun lehdessä?

Itse asiassa Sara ei antanut haastattelua tästä aiheesta vaan siitä, miten 10 vuotta elämästä on sujunut. Pääosa keskustelusta oli liittynyt työasioihin. Tämä oli vaan nostettu jutuksi.

Aihe on sinällään monille tuttu ja ehkä vähän herkkäkin. Siksi ihan kiinnostava. Se pitkän ystävyyden ihannointi ja toisaalta todellisuus, että onkin kasvettu eri suuntiin ja lopullinen välirikko syntyy riitojen kautta.

Vierailija
155/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että alkoholi oli välirikon syy. Kannabiksen kohdalla tällaista ei olisi tapahtunut.

Vierailija
156/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulee avautuminen kuinka sieppoa on taas loukattu,toimittaja kiusaa. Mutta saipahan taas klikkauksia. Seiskan epäedustavien kuvien jälkeen huomio on kiinnitettävä ihan muihin asioihin,kaksoisleukako muka,sekin on toimittajan vika kun ei osaa muokata kuvia niin kun sieppo itse.

Vierailija
157/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran seurue saa Saran ansiosta huomiota osakseen ja asia, mikä on Saralle tympeää huomion kohteena olemista, on Saran ex- ystäville luksusta, joten ymmärrän molempia.

Vierailija
158/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Sieppi ny taitaa olla semmoinen mielensäpahoittaja..

hän kun on niin kuuluisa julkimo🤣

Vierailija
159/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo juttu oli ihan asiallisesti kirjoitettu ja ihan asiallisesti sara selitti tapahtumat. Ilmeisesti lehtijutussa piti saran instagramin mukaan olla joku muu teema, mutta toimittaja valkkasi tämän. No, niinhän ne toimittajat tekee, pitää varoa mitä heille sanoo. Mutta sinänsä hän ei sanonut mun mielestä mitään pahaa, ja oon kyllä saran puolella tässä. Ymmärrän täysin mistä hän puhuu. Itsekin erkaantunut maaseudun kavereista, ei vaan olla samanlaisia enää eikä mua kiinnosta vaikka baarit.

Vierailija
160/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkun täytyy käyttää kaikki tilaisuudet hyväksi. Tuohan on hyvä tilaisuus, jos seuruessa on miesmagneetti: mitä enemmän kaloja vedessä, sen paremmat apajat.

Sitä vain mietin, että seurue ilmeisesti muodostui sinkkunaisista. Vähän ihmettelen tuota, kun Sarakaan ei ole   ihan nuori, sinkku hänkin. Olen itse pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja kaikki, aivan kaikki lapsuuden ja nuoruudenystäväni ovat alkaneet seurustelemaan välillä 15-18-vuotta. Mitään sinkkuaikoja ei ole vietetty sen jälkeen, kun ollaan alettu seurustelemaan. Puolet ovat vielä sen ensimmäisen poikaystävän kanssa yhdessä, naimisissa ja perhettä. Loput ovat löytäneet uuden heti vaihdossa, jos on ollut tarvetta vaihtaa siitä ensimmäisestä poikaystävästä.

Mikä tälläinen sinkkunaisten poppoo on Torniosta? Luulisi, että siellä on sama meininki, aletaan nuorena seurustelemaan ja muutaman vuoden päästä perustetaan perhe. Siksi sinne jäädäänkin. Tornio on vielä pieni paikkakunta. Luulisi, että mainekin menisi, jos vuosikausia siellä pyörii sinkkuna kuppiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi