Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Sara Sieppi katkaisi välit lapsuudenystäviinsä – Reissun aikana huomasin, että ajatusmaailmamme eivät enää kohdanneet

Vierailija
12.12.2019 |

Nykyään Siepillä on uusi ystäväpiiri Helsingissä. Läheisiin ystäviin kuuluvat esimerkiksi Rosanna Kulju ja Sabina Särkkä. Ystävät tekevät paljon asioita yhdessä erilaisista juhlista aina kaukomatkoihin asti.
Surullista luettavaa.

Kommentit (199)

Vierailija
101/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must tässä on kaksi eri asiaa.

On ihan normaalia, että välit lapsuudenystäviä katkeavat syystä tai toisesta, tahtoen tai tahtomattaan. Siitä ei voi ketään tuomita.

Mutta minkä takia nolata nämä lapsuudenystävät Siepin tekemällä tavalla? Painaa heitä alaspäin samalla itseään nostaen, julistaen että Hei kattokaa mä tässä oon näin näin ja noi tuossa on noin! Minkä takia levittää taas yksityisiä asioita julkisuuteen, kun kohta kuitenkin taas vollottaa, että julkisuus häiritsee yksityiselämää.

Keksin vain yhden vastauksen: täähän on sieppi!

Tässäkin toimittaja tehnyt pienestä jutusta suuren. Haastattelu on koskenut työtä ja Sara on kertonut mitä se on vaatinut ja sivulauseessa maininnut mm. tämän asian. Toimittaja päättänyt otsikon joka myy ja tämä toimi. Vaikkakin antaa virheellisen kuvan koko haastattelusta.

Ja kenen asioista Saran pitäisi jutuissa kertoa ellei omistaan? Tuosta termistä "lapsuudenystävät" ei tunnista ketään, eikä hän ketään nolaa, kunhan vain totesi muutaman niistä asioista joiden kohdalla huomasivat kasvaneensa eri suuntiin.

Vierailija
102/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein pressiconferenssi asian tiimoilta täytynyt pitää???? HALOO: joku haisee ja pahasti jutussa.

Oisko totuus ollu, että pelkäsi että kaverit laittaa jotain tietoa facebookkiin jostain tapahtuneesta asiasta, ja pelkäsi maineensa puolesta ja asian tuloa julki, joten päätti toimia ensin ja lyödä vyön alle kertalaakista koko ystäväpiiriä, ennen kun he kerkii?. Hyökkäys on paras puolustus.Muu ei ole loogista.

Erityisherkkä? Kaverit otti vastaan juomia, joten VÄLIT POIKKI KAIKKIIN JA HETI LOPULLISESTI JA PYSYVÄSTI???

kummallista on ainoa joka nousee mieleeni tästä. Mitä tällaista tiedottamaan muille?

kaveriparat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallakin on pitkä ketju aiheesta, miksi ja miten välit ystäviin on itsekullakin katkenneet eli enemmänkin sääntö kuin poikkeus, ettei useimpien lapsena alkanut ystävyys kestä ikuisesti.

Me Naiset on haastatellut Saraa ja lehden toimittaja on selvästi katsonut asiakseen kysellä, millaiset välit Saralla on niihin lapsuudenaikaisiin ystäviinsä ja siitäkös sitä on taas huomiota ja keskustelua herättävä otsikko iltapäivälehtiin saatu revittyä.

Vierailija
104/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on kaunis nainen. Ei ihme, että mammat haukkuu katkerina😂 Sara kelpaisi joka ikiselle miehelle.

Niinkö🤔 Sinkkuna menee kuitenkin, joten kaikille ei taida kelvata.. Pitäiskö Saran laskea vähän rimaa??

Vierailija
105/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia, että välit lapsuudenystäviä katkeavat syystä tai toisesta, tahtoen tai tahtomattaan. Siitä ei voi ketään tuomita.

Mutta minkä takia nolata nämä lapsuudenystävät Siepin tekemällä tavalla? Painaa heitä alaspäin samalla itseään nostaen, julistaen että Hei kattokaa mä tässä oon näin näin ja noi tuossa on noin! Minkä takia levittää taas yksityisiä asioita julkisuuteen, kun kohta kuitenkin taas vollottaa, että julkisuus häiritsee yksityiselämää.

Tässäkin toimittaja tehnyt pienestä jutusta suuren. Haastattelu on koskenut työtä ja Sara on kertonut mitä se on vaatinut ja sivulauseessa maininnut mm. tämän asian. Toimittaja päättänyt otsikon joka myy ja tämä toimi. Vaikkakin antaa virheellisen kuvan koko haastattelusta.

Ja kenen asioista Saran pitäisi jutuissa kertoa ellei omistaan? Tuosta termistä "lapsuudenystävät" ei tunnista ketään, eikä hän ketään nolaa, kunhan vain totesi muutaman niistä asioista joiden kohdalla huomasivat kasvaneensa eri suuntiin.

Sara on ollut niin kauan julkisuudessa , että pitäisi hänen jo tietää, että jos ei halua jotain asiaa julkisuuteen , siitä asiasta ei kannata edes hengähtää. Jos kerran itse kertoo jonkun asian, turha siitä on toimittajia ruveta syyttämään. Mutta tämähän on siepon taktiikka : vika ei koskaan ole hänessä itsessään vaan aina kaikista muissa. Nyt sitten kelpaa taas jälkikäteen instassa märehtiä asiaa ja uhriutua.

Vierailija
106/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina Siepin haukkumista. Mielestäni niitä harvoja julkkisnaisia jotka oikeasti tosi ystävällisen oloisia.

Ystävälliset ihmiset eivät lokaa mediassa lapsuudenystäviensä mainetta. On aivan eri asia puhua mediassa julkkiskavereista, kuin tavallisista tuntemattomista ihmisistä. Heidän yksityisyydensuojansa on aivan toisenlainen, kuin julkkisten.  

Ei niin tehnyt Sarakaan. Kertoi vain että ovat kasvaneet erilleen lapsuudenystäviensä kanssa. Ei loannut kenenkään mainetta. Kukaan ei osaa yhdistää juttuun yhtään ketään mimmiä ja mitä sitten vaikka osaisi? Ei lapsuuskavereiden kanssa eri teille lähteminen ole noloa tai hävettävää.

Vierailija
107/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on ollut niin kauan julkisuudessa , että pitäisi hänen jo tietää, että jos ei halua jotain asiaa julkisuuteen , siitä asiasta ei kannata edes hengähtää. Jos kerran itse kertoo jonkun asian, turha siitä on toimittajia ruveta syyttämään. Mutta tämähän on siepon taktiikka : vika ei koskaan ole hänessä itsessään vaan aina kaikista muissa. Nyt sitten kelpaa taas jälkikäteen instassa märehtiä asiaa ja uhriutua.

Mikä sun taktiikkaon? Märehtiä täällä vuodesta toiseen Siepin tekemisiä ja sanomisia.

Totta kai tuo kuuluu osana juttuun, josta haastattelu on tehty, toimittaja on vaan vetänyt sen keskiöön, vaikka se ei sitä ole. Monelle käy niin että lapsuuden ystävistä vieraantuu kun elämä vie eteen päin, työt, uudet ystävät ja asuinpaikat vaikuttaa.

Vierailija
108/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka järkevä ja fiksu ihminen haluaa julkisesti sanoa, että on pistänyt välit poikki johonkin ystäväänsä?! Eiku hei ihan oikeesti nyt! Kyseessähän on negatiivinen asia, olipa syyt taustalla mitkä tahansa. Miksi joku siis haluaa kertoa tällaisesta maailmalle? Mutta tähän kiteytyy 2 asiaa: ihan sama mikä juttu, kunhan pääsee lehtiin. Toinen on se, että järki ei päässä kerro mistä on sopivaa kertoa julkisuudessa. Sara on kunnostautunut juuri näissä "no brainer" -ulostuloissaan. Ei meitä kiinnosta kuulla sulta parahtaneesta itkusta, kun olet nukkunut huonosti. Ei meitä kiinnosta tietää, että olet katkaissut välit ystäviisi. Ja ei näitä negatiivisia juttuja kannata laittaa maailmalle. Nämä ei mitenkään paranna sun kuvaa muiden silmissä.

Vierailija
109/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Lapsuudenystävyys perustuu yleensä maantieteelliseen läheisyyteen eli asutaan samassa naapurustossa, käydään samaa päiväkotia ja koulua, eikä välttämättä ole mitään muuta yhteistä. Kaveripiiri alkaa vaihtua yleensä peruskoulun jälkeen toisen asteen ja korkea-asteen opinnoissa. Silloin tavataan samanhenkisiä ihmisiä. Itselläni on lapsuusvuosista jäänyt vain yksi kaveri, kaikki muut on lukiosta ja yliopistosta. 

Vierailija
110/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri kys. jutun kampaajan penkissä istuessani. Itselläni särähti korvaan (silmään) se, että Sieppi esim. ei halua kavereiden kanssa baarissa ollessaan että puhutaan tuntemattomille. Pitäisi olla vaan siinä omassa porukassa. Itse heivasin samanlaisen ihmisen elämästäni nopeasti muutama vuosi sitten. Jos aina on naama norsun elimellä kun joku juttelee baarissa jollekin muulle kuin omaan porukkaan kuuluvalle, illasta tulee tosi raskas.

Toisaalta ymmärrän hyvin, että Siepin kaltaisella tunnetulla hahmolla on syytä välttää humalaisia ventovieraira. Hän saa varmasti riittävästi huomiota osakseen muutenkin.

Vierailija
111/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyly Tornion tyttö🖕😨👏

Vierailija
112/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samaa mieltä, puhumattakaan siitä että suuri osa näistä ihmisistä todennäköisesti tunkee seuraan päästäkseen tutustumaan Saraan ja ehkä raportoimaan seiskaan. Ymmärrän täysin ettei Sarasta ole kivaa joutua olemaan koko ajan varpaillaan kun tarkoitus oli rentoutua vanhojen kavereiden kanssa."

Todellakin, ja otetaan huomioon, kun nautitaan alkoholia ja seurassa on kiinnostuneita miehiä, niin kuinka paljon siinä tulee mielenkiintoa lipsautella noloja juttuja siitä julkkiskaverista. Halutaan vähän kiillottaa omaa sädekehää ja parantaa omaa näkyvyyttään mollaamalla toista, tämä on niin tyypillistä käytöstä naisporukoissa.

On minullakin ystävä, joka on oikeasti rakas ja viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin kun olemme joskus pienellä tai isommalla porukalla jossain, hän saattaa KOVAAN ääneen (niin että kuuluu naapuripöytiin asti varmasti) kertoa minusta "vitsillä" ne kaikkein noloimmat kommellukset. Tai saattaa puhua uusille ihmisille minun huonoista puolistani tai osaamattomuudesta joissain asioissa, samalla kun kehuu kuinka hyvä itse on tai kuinka hän ei ainakaan ole näin huono ihminen. Mollaa minua asioista, joiden kanssa itse työskentelen päästäkseni eteenpäin, lyö ikään kuin lyötyä. Esimerkkinä vaikka jos olisin huono englannissa, hän haukkuisi julkisesti minun vähäisen osaamiseni ja kuinka noloa se on minun ikäiselläni, samalla kertoen kuinka täydellinen itse on englannissa.

Sellainen satuttaa oikeasti, varsinkin kun itse ei harrasta tällaista vaan yrittää kaikki ihmiset esitellä uusille tutuille parhaimmalla mahdollisella tavalla. Uskoisin, että jos olisin itse Saran kaltainen pikkujulkkis ja ystäväni jatkaisi tätä samaa toimintaansa, niin aivan varmasti katkaisisin välit ilman sen suurempia varoituksia.

Vierailija
113/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meillä kaikilla ole joskus välit mennyt tai viilentynyt johonkin kaveriin.

Itsellä on välit mennyt koska kasvettiin ja eletään niin eri maailmoissa. Ainaan oli kuin vastakarvaan joka asia, ei haluttu tehdä samoja asioita enkä minä oikeastaan halunut viettää yhdessä aikaa kun kaveri taas halusi joka viikko nähdä ja hengailla(juosta baareissajne) koska olen niin kiva ja ihana 🙄

Sieppi teki tässä sen virheen että julkisesti ilmoitti tämän asian vaikka olisi voinut vain poistaa kavereistaan facessa niiku normaalit draamakuningattaret.

Tosin jokaisen aikuisen pitäisi se ymmärtää ettei mikään ole ikuista.

Vierailija
114/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovinen ja pinnallinen bilehiletyhjäpää "ajatusmaailmoineen" ja "arvomaailmoineen", ei saa sanaa suustaan haastatteluissa, mutta somessa spämmää mainoskuviaan ja avautuu jatkuvasti milloin mistäkin DRAAMASTA.

Vierailija
115/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on ihmeellistä? Sara on muotoillut asian ikävästi ”katkaisin välit”. Kuulostaa kylmältä.

Mutta en kyllä itsekään pidä yhteyttä kuin kahteen lapsuuden/nuoruuden aja kaveriin. Tilanteet, ihmiset, arvot muuttuvat. Takana ei ole sen ihmeempää draamaa.

En ole enää ottanut näihin ihmisiin yhteyttä eivätkä he minuun. Lämmöllä silti muistelen ja olivat tärkeitä.

Tuo kuvaamasi on ihan normaalia ja luonnollista. Sitä ei kuitenkaan voi verrata siihen, että lähdetään ovet paukkuen kesken yhteisen loman. Eikä siihen, että ei vastata enää toisen osapuolen yhteydenottoihin (tässä tapauksessa on tiedä, ovatko yrittäneet ottaa Saraan yhteyttä). Tällaiset siltojaan takanaan polttavat lienevät omasta mielestään suoria ja reiluja, itse taas ihmettelen tarvetta tällaisiin dramaattisiin irtiottoihin. Eikö vähäisempi yhteydenpito ja yhteyden luonnollinen hiipuminen olisi mukavampi ja kohteliaampi tapa? Ellei kyse ole siitä, että kaveri on suudellut sulhastasi tms. Makuasioita nämä ovat tietysti, jonkun muun mielestä tuollainen kuvaamani passiivisuus on sietämätöntä, kun taas suora puhe, ettei halua enää olla tekemisissä, parempi.

Vierailija
116/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieleni tehdä samoin muutaman lapsuudenystävän kanssa.

Ollaan kyllä aina naukumassa ilmaista yösijaa meiltä. Asumme pääkaupunkiseudulla, kaverit keskisuomessa.

Yhteisille reissuille saan tehdä matkajärjestelyt, ym. " Kun oot siellä etelässä."

Mikään ei saisi maksaa mitään.

Kauhea narina ja vatvominen kaikesta.

Pahimmat pihtaajat tienaa paremmin, kuin minä.

Tuntuu vahvasti, että minusta halutaan vaan hyötyä.

Vierailija
117/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepolla noussu pissa tyhjään pääjän,luilee itsestään liikoja. Ruma sielu.

Vierailija
118/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt tosi asia että jos toinen on yksi suomen seuratuimmista julkkiksista ja kaverit on jotain perusjuntteja jostain yli-Iistä, niin ristiriitoja ilmenee.

Kaverit varmaan ottaneet kaiken tarjottavan viinan vastaan ja jeesustelleet baareissa kuinka ovat sara siepin kavereita.

Sara taas haluaisi olla enemmän omassa porukassa, aiheuttamatta ylimääräistä huomiota.

Julkkiskaverit tämän ymmärtää, tavikset ei.

Vierailija
119/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovinen ja pinnallinen bilehiletyhjäpää "ajatusmaailmoineen" ja "arvomaailmoineen", ei saa sanaa suustaan haastatteluissa, mutta somessa spämmää mainoskuviaan ja avautuu jatkuvasti milloin mistäkin DRAAMASTA.

Haukut täällä toista ihmistä pinnalliseksi tyhjäpääksi, mitä luulet että se kertoo sinusta?

Vierailija
120/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä arvostelijoista ja päivittelijöistä kukaan edes lukenut tuota juttua??!

Viime talvena Sieppi lähti lapsuudenkavereidensa kanssa yhteiselle laskettelureissulle. Loma ei mennyt kuitenkaan suunnitelmien mukaan ja Sieppi lähti sieltä etukäteen kotiin.

– Reissun aikana huomasin, että ajatusmaailmamme eivät enää kohdanneet, ja pienistä asioista tuli erimielisyyksiä. En esimerkiksi halua ottaa baarissa vastaan tuntemattomien ostamia juomia, mutta sanoin kavereilleni, että he voivat tehdä niin. Tykkään myös ulkona käydessä olla omassa porukassani enkä jutella koko iltaa tuntemattomien kanssa, Sieppi kertoo lehdessä.

Erimielisyydet johtivat siihen, että Sieppi lähti kesken loman kotiin.

– Sanoin ystävilleni, että ehkä teidän on parempi jatkaa lomaa ilman minua. Poistuin paikalta ja seuraavana aamuna lähdin kotimatkalle. Emme ole olleet sen jälkeen yhteyksissä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9d1e8382-9d55-4b97-b856-f21baf…

Sieppi ei ole katkaissut välejä eikä edes sanonut katkaisseensa välejä vaan että heidän ajatusmaailmansa ja toiveensa lomilta ja baarireissuilta ei enää kohtaa.  Mutta ei viitsitä lukea kun kiire päästä haukkumaan. HUOH!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä