Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 37-vuotiaana äkkiä mies ja raskaaksi?

Paniikkiapukkaa
11.12.2019 |

Olisko jollakin neuvoja tilanteeseeni? Olen siis 37-vuotias, ja biologinen kelloni tikittää ja kohta räjähtää. Minulla on miesystävä, joka ei halua lapsia. Olen yrittänyt viime aikoina painostaa miestä lapsen hankkimiseen, mutta järkevää se ei varmaan ole. Rakastan miesystävääni, vaikka suhteemme ei olekaan kovin vakaalla pohjalla.
Mies sanoo, että minun pitäisi löytää mies, joka haluaisi lapsia. Mutta mistä sellaisen nyt äkkiä löytäisi? Siis tarkoitan, että useimmiten tutustumiseenkin menee aikaa, vaikka vuosia, ennen kuin halutaan perhettä perustaa. Onko täällä kohtalotovereita? Niitä, jotka ovat vuosia olleet miehen kanssa, joka ei halua lapsia ja toivoneet, että tilanne vuosien kuluessa muuttuu? Onko täällä joku joka tällaisessa iässä on eronnut pitkästä suhteesta ja löytänyt jostakin miehen, jonka kanssa perhe on melko pian perustettu? Tarkoitan, että haluaisin lapsia ennen 40. ikävuotta.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntykää ja täyttäkää maa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo läppä, mutta ole yhteydessä johonkin lestadiolaispiireihin. Sieltä löydät nopeasti lisääntymishaluisia ja raittiita miehiä joilla on elämänarvot kohdillaan.

Vaihtoehto nro 2: ulkomaat. Valitse joku perhekeskeinen kulttuuri. Suominaiset on kuumaa tavaraa ulkomailla. Tee deittiprofiili ulkomaalaiselle nettisivustolle.

Mitä ikinä teetkin, niin ole heti tutustumisen alkuvaiheessa avoin lapsihaaveista. Sulla ei ole aikaa pelata pelejä eikä kattoa ku joku mies jahkaa. Jos mies pelästyy pois näistä puheista niin ei ollut sun tarkoituksiin sopiva.

Eipä ole. Lestoissa on enemmän sinkkuja ja lapsettomia naisia kuin miehiä.

Tiedättekö monta 40-vuotiasta, lestadiolaista, sinkkumiestä?

No siellä on monta ns toisella kierroksella. Kyllä, lestatkin eroaa.

Juu niitä kymmenen lapsen isiä. Ne ei ehkä halua enää enempää, ja kuka halua sellaisen miehenkään? Paitsi lapseton lestaneiti.

Vierailija
62/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh kirjoitti:

Pidä se mies ja jätä pillerit, hups oletkin raskaana! Kyllä se siitä lähtee. En lähtisi yksin hedelmöitys outoihin tai muutenkaan yksin uuteen tuntemattomaan. Nyt vaan rakennat siihen mitä sulla jo on ❤️

Jos joku on pakko huijata isäksi, niin toivottavasti olisi edes semmoinen, joka huijaa naisia seksiin 👀

Miten huijataan naisia seksiin?

Kiimoissaan monet valehtelevat naisille minkä ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita miehiä on maa täynnä ja iso osa varmasti haluaisi perheen.

Vierailija
64/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen normaali hoikka nainen löytää kyllä siittäjän, jos ei niin tinderistä ahmed illaksi kotiin.

Vierailija
65/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuus laskee hedelmällisyyttä 75 % verrattuna etiopian kansalaisuuteen. Muuta Etiopiaan ja hanki kansalaisuus, niin todennäköisyytesi saada lapsia nelinkertaistuu!

Vierailija
66/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kassajonosta iltayöstä.

Vierailija
67/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöityshoidot nyt ainakin on täysin typerä idea. Siis maksat kymmeniä tuhansia euroja, stressaat, annat kroppasi koemaljakäyttöön, piikität itseäsi ties millä hormoneilla jne. Vaikka homma hoituu minuutissa täysin luonnollisesti ja ilman kuluja. Kaikkea sitä maailmassa keksitäänkin ihmisten rahastamiseksi...  Anonyymisti isket jonkun kivan miehen baarista, siinä se. Sitä on tehty maailman historian verran. 

No kuitenkin, itse kyllä varmaan tekisin vaan rehdin ilmoituksen treffipalstalle. Millainen minä olen ja millaista miestä etsin ja millaiseen elämään. 

Vierailija
68/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies parhaimmassa lapsenteko iässä vielä(29v) mutta en halua tehdä lapsia tähän maahan koska en ole tyytyväinen tämän maan arvoihin ja asioihin, eikä minua myöskään oikeastaan kiinnosta olla mikään "koti-isä". Lapsia voisin kyllä tehdä jos perhemalli olisi se "perinteinen", tällä en tarkoita ettenkö osallistuisi millään tavalla lapsen hoitoon tai kotitöihin vaan sitä että saisin olla se mies siinä perheessä.

Onneksi minua ei haittaa yhtään se jos lapset jää tekemättä minulla tässä elämässä.

Ap:lta minä haluaisin kysyä sen että mihin se oikein sitä miestä tarvitsee? Eikö hän voisi adoptoida itselleen lapsen tai sitten hedelmöityshoitoihin voi aina mennä.

Vierailija
69/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluiaisin antaa pienen toivon kimpaleen. Olen 41-vuotias ja viimeisilläni raskaana. Olen ollut mieheni kanssa lähes vuosikymmenen ja hän oli vuosia sitä mieltä, että hän ei halua lapsia. Olin jo sopeutunut ajatukseen, että lapsia ei tule. 1.5 v sitten mies muuttikin mielensä asian suhteen ja tässä sitä nyt ollaan. Raskaus alkoi ilman mitään hoitoja. En kuitenkaan kehoittaisi jäämään odottelemaan miehen mielen muuttumista jos asia on sinulle todella tärkeä, mieluummin sitten vaikka äidiksi hedelmöitysklinikan avulla. Hirveä tsägähän tässä kävi, että vielä tässä iässä raskaus alkoi niin helposti.

Vierailija
70/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysit neuvoa, tässä tulee:  selvitä, miksi sinulla on tuollainen pakkomielle lisääntymiseen. Ihanko oikeasti kuvittelet, että p*rseen repiminen synnytyksessä, yövalvomiset ja p*skavaipparalli sekä loppupeleissä yksinhuoltajaksi ryhtyminen parantaisivat elämänlaatuasi? Onko se huutava rääkyle muka kaikkien uhrauksien arvoinen?

Vierailija
71/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitko abina äkkiä paljon älliä ja kukkia?

Vierailija
72/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole tyytyväinen tämän maan arvoihin ja asioihin, eikä minua myöskään oikeastaan kiinnosta olla mikään "koti-isä". Lapsia voisin kyllä tehdä jos perhemalli olisi se "perinteinen", tällä en tarkoita ettenkö osallistuisi millään tavalla lapsen hoitoon tai kotitöihin vaan sitä että saisin olla se mies siinä perheessä. 

Ja mitäs se tarkoittaa? Anna kun arvaan, osallistuisit silloin kun huvittaa. 

Juu u, uskon kyllä että se on oikein hyvä päätös jos et lisäänny ihan heti. 

Vierailija
73/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n31 kirjoitti:

Hedelmöityshoidot nyt ainakin on täysin typerä idea. Siis maksat kymmeniä tuhansia euroja, stressaat, annat kroppasi koemaljakäyttöön, piikität itseäsi ties millä hormoneilla jne. Vaikka homma hoituu minuutissa täysin luonnollisesti ja ilman kuluja. Kaikkea sitä maailmassa keksitäänkin ihmisten rahastamiseksi...  Anonyymisti isket jonkun kivan miehen baarista, siinä se. Sitä on tehty maailman historian verran. 

No kuitenkin, itse kyllä varmaan tekisin vaan rehdin ilmoituksen treffipalstalle. Millainen minä olen ja millaista miestä etsin ja millaiseen elämään. 

Mitä ihmettä höpötät? Vähänpä tiedät asiasta etkä näköjään osaa edes ajatella omilla aivoillasi. Jos henkilön pitäisi hedelmöityshoidoissa mennä rankkaan hormonien piikittämiseen ja koeputkihoitoon niin miten ihmeessä ajattelet raskauden onnistuvan luomusti jonkun baarituttavuuden kanssa? Noihin mainitsemiisi keinoihin mennään nimenomaan jos raskaus ei onnistu luomusti, oli sitten yksin tai pariskunta. Hedelmöityshoito yksin liikkeellä olevalle ei siis automaattisesti tarkoita rankkoja hoitoja jos kaikki on muuten kunnossa. Mielummin se kuin tautiriski kerran kuussa ja mahdollinen idiootti riippakivenä lapsen aikuisuuteen asti.

Vierailija
74/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmissuhteet katso todennäköisyyttä. Itse olin vuosia suhteessa enkä itse halunnut lasta. Täysin yllättäen tapasin nykyisen mieheni ja olimme molemmat valmiita muutaman kuukauden jälkeen perheeseen ja yhteiseen tulevaisuuteen. Vaikka jonkun ihmisen kanssa tutustuminen ja omien halujen selvittäminen suhteelta vie vuosia, ei se kaikkien kanssa mene niin. Mutta jos olet itse varma ajatuksistasi, että lapsia haluat, ja miesystäväsi omasta kannastaan myös varma, ehkä ensiaskel olisi lähteä eri teille, jotta on valmis haluamilleen asioille uuden ihmisen kanssa.

Vierailija
75/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole tyytyväinen tämän maan arvoihin ja asioihin, eikä minua myöskään oikeastaan kiinnosta olla mikään "koti-isä". Lapsia voisin kyllä tehdä jos perhemalli olisi se "perinteinen", tällä en tarkoita ettenkö osallistuisi millään tavalla lapsen hoitoon tai kotitöihin vaan sitä että saisin olla se mies siinä perheessä. 

Ja mitäs se tarkoittaa? Anna kun arvaan, osallistuisit silloin kun huvittaa. 

Juu u, uskon kyllä että se on oikein hyvä päätös jos et lisäänny ihan heti. 

Minäkin mietin, että mitä ko. kirjoittaja käytännössä tarkoittaa :D

Ja samantapaiseen johtopäätökseen tulin. Luultavasti haluaisi myös, että hänen tarpeitaan ja mielipiteitään pidettäisiin automaattisesti tärkeämpinä kuin muiden.

Vierailija
76/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi havahdut tähän ongelmaan nyt? Olisi kannattanut etsiä aviomies ennen kolmeakymppiä, kun olit vielä nuori ja kaunis. Nyt alkaa olla jo myöhäistä, hätäilet isän valinnan suhteen ja altistat viattoman lapsesi epävakaille perheoloille ja riskiraskaudelle.

Vierailija
77/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi havahdut tähän ongelmaan nyt? Olisi kannattanut etsiä aviomies ennen kolmeakymppiä, kun olit vielä nuori ja kaunis. Nyt alkaa olla jo myöhäistä, hätäilet isän valinnan suhteen ja altistat viattoman lapsesi epävakaille perheoloille ja riskiraskaudelle.

apua miten julmaa kommenttia. Jokaisen elämä menee eri tavalla, eikä ole mitään oikeutta sanoa toiselle, mitä olisi "kannattanut tehdä". Eiköhän ole parempi keskittyä nykyhetkellä luomaan oman näköistä elämää.

Vierailija
78/85 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee ny siitä ylevän moraalisaarnas kanssa.

Vierailija
79/85 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysit neuvoa, tässä tulee:  selvitä, miksi sinulla on tuollainen pakkomielle lisääntymiseen. Ihanko oikeasti kuvittelet, että p*rseen repiminen synnytyksessä, yövalvomiset ja p*skavaipparalli sekä loppupeleissä yksinhuoltajaksi ryhtyminen parantaisivat elämänlaatuasi? Onko se huutava rääkyle muka kaikkien uhrauksien arvoinen?

On se. En tosin ole vauvaihmisiä, mutta omansa kyllä jaksaa ja etenkin tuo nokkela koululainen on kaiken tuon mainitsemasi arvoinen, moninkertaisesti. Vaikka en oikeastaan koskaan edes halunnut lapsia.

Vierailija
80/85 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyvin samankaltainen tilanne ja ymmärrän mikä stressi päällä. Pistä kaikki muu taka-alalle ja menet sitten treffeille niin usein kun mahdollista. Ole myö​​​​​​s tarkkana, että kerrot profiilissa haluavasi lapsia.  Jos asut pienessä kaupungissa, käy katsastamassa  myös naapurikaupungien valintaa ja laita kokeeksi, myös ilmoitus ulkomaalaisille sivustoille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme