Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 37-vuotiaana äkkiä mies ja raskaaksi?

Paniikkiapukkaa
11.12.2019 |

Olisko jollakin neuvoja tilanteeseeni? Olen siis 37-vuotias, ja biologinen kelloni tikittää ja kohta räjähtää. Minulla on miesystävä, joka ei halua lapsia. Olen yrittänyt viime aikoina painostaa miestä lapsen hankkimiseen, mutta järkevää se ei varmaan ole. Rakastan miesystävääni, vaikka suhteemme ei olekaan kovin vakaalla pohjalla.
Mies sanoo, että minun pitäisi löytää mies, joka haluaisi lapsia. Mutta mistä sellaisen nyt äkkiä löytäisi? Siis tarkoitan, että useimmiten tutustumiseenkin menee aikaa, vaikka vuosia, ennen kuin halutaan perhettä perustaa. Onko täällä kohtalotovereita? Niitä, jotka ovat vuosia olleet miehen kanssa, joka ei halua lapsia ja toivoneet, että tilanne vuosien kuluessa muuttuu? Onko täällä joku joka tällaisessa iässä on eronnut pitkästä suhteesta ja löytänyt jostakin miehen, jonka kanssa perhe on melko pian perustettu? Tarkoitan, että haluaisin lapsia ennen 40. ikävuotta.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se mies ja jätä pillerit, hups oletkin raskaana! Kyllä se siitä lähtee. En lähtisi yksin hedelmöitys outoihin tai muutenkaan yksin uuteen tuntemattomaan. Nyt vaan rakennat siihen mitä sulla jo on ❤️

Vierailija
22/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntykää ja täyttäkää maa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo läppä, mutta ole yhteydessä johonkin lestadiolaispiireihin. Sieltä löydät nopeasti lisääntymishaluisia ja raittiita miehiä joilla on elämänarvot kohdillaan.

Vaihtoehto nro 2: ulkomaat. Valitse joku perhekeskeinen kulttuuri. Suominaiset on kuumaa tavaraa ulkomailla. Tee deittiprofiili ulkomaalaiselle nettisivustolle.

Mitä ikinä teetkin, niin ole heti tutustumisen alkuvaiheessa avoin lapsihaaveista. Sulla ei ole aikaa pelata pelejä eikä kattoa ku joku mies jahkaa. Jos mies pelästyy pois näistä puheista niin ei ollut sun tarkoituksiin sopiva.

Eipä ole. Lestoissa on enemmän sinkkuja ja lapsettomia naisia kuin miehiä.

Tiedättekö monta 40-vuotiasta, lestadiolaista, sinkkumiestä?

Tuon ikäisen tavara alkaa olemaan riskiryhmässä. Klinikatkaan ei suostu ottamaan enää yli 46v. spermaa ja ihan syystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello tikittää täälläkin, vaikka olen sinkku ja 38v mies. Mutta en kyllä alkaisi paniikissa etsimään kumppania ja pistäisi mitään aikarajoja. Paniikissa ja kiireessä etsiessä on suuri todennäköisyys että lapsi tulee kärsimään jos sellaisen saisi. Maltilla mennään nyt, katsotaan jos sattumalta löytyisi kumppani jonka arvot kohtaavat omieni kanssa. Ja antaisin aikaa tutustumiseen sekä varmistuakseni että kasvatuksen arvot myös kohtaisi. Ei ole missään nimessä nopeatie ja voi olla että lapsettomaksi jää, mutta itselle on tärkeämpää että pystyn tarjoamaan rakastavan ja luotettavan perheen mahdolliselle jälkikasvulle.

ps. Ainoa mitä olen itselle määrittänyt, on että etsin kumppani ehdokasta 30v - 42v väliltä. Kyllä tuollaisen 42v kanssakin jää aikaa vähäsen vielä. Joten älä stressaa, äläkä missään tapauksessa tee paniikki ratkaisuja.

Vierailija
24/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh kirjoitti:

Pidä se mies ja jätä pillerit, hups oletkin raskaana! Kyllä se siitä lähtee. En lähtisi yksin hedelmöitys outoihin tai muutenkaan yksin uuteen tuntemattomaan. Nyt vaan rakennat siihen mitä sulla jo on ❤️

Huoh! Naisena tuollainen enkelipöly tykitys ärsyttää. Exä meinaa luuli että kaikki naiset haluaa äideiksi ja rupesi salaa ottamaan kortsua pois. Jätin tuon, sanoen ettei kaikista ole vanhemmiksi joten etsi uusi.

Vierailija
25/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää voin tulla pistämään sut raskaaksi :) Kohan et maksuja multa rupea perimään etkä juorua mun vaimolle he heh T. Alfa Seppo 41v

Vierailija
26/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ajatellut 15 vuotta sitten. Se juna meni silloin.

T. 27-v ekaa lasta odottava, naimisissa ja parisuhdetta takana pian 8 vuotta.

Lasten saaminen ei näköjään tee sen paremmaksi tai kypsemmäksi ihmiseksi, ilkeä pysyy aina ilkeänä.

Vierailija
27/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero hyvä ihminen, heti. Ja vietä vähintään yksi vuosi sinkkuna (ÄLÄ hanki tautia...) Itse olen 44-vuotias, ja harkitsen toista lasta. Miestä ei ole. Mutta en lisääntyisi ventovieraan kanssa (edes spermaa luovuttaneen), se on varma. Mikä siinä ikäluvussa on niin tiukkaa? Jos hedelmällisyytesi on kunnossa, älä hätiköi näin isossa asiassa. Mutta kiirehdi tosiaan lopettamaan suhde, ettet tuhlaa enää yhtään enempää aikaasi.

Vierailija
28/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu löysi nettideiteiltä sun ikäisenä uuden, pari vuotta nuoremman miehen, sai lapsen ennen neljääkymppiä.

Kuten sinäkin, vetkutti eroa vaikka kuinka kauan. Hänen ex olisi tosin halunnut lapsia, mutta ei ollut suoraan sanottuna kovin kummoista aviomies- ja isämateriaalia.

Vierailija
29/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello tikittää täälläkin, vaikka olen sinkku ja 38v mies. Mutta en kyllä alkaisi paniikissa etsimään kumppania ja pistäisi mitään aikarajoja. Paniikissa ja kiireessä etsiessä on suuri todennäköisyys että lapsi tulee kärsimään jos sellaisen saisi. Maltilla mennään nyt, katsotaan jos sattumalta löytyisi kumppani jonka arvot kohtaavat omieni kanssa. Ja antaisin aikaa tutustumiseen sekä varmistuakseni että kasvatuksen arvot myös kohtaisi. Ei ole missään nimessä nopeatie ja voi olla että lapsettomaksi jää, mutta itselle on tärkeämpää että pystyn tarjoamaan rakastavan ja luotettavan perheen mahdolliselle jälkikasvulle.

ps. Ainoa mitä olen itselle määrittänyt, on että etsin kumppani ehdokasta 30v - 42v väliltä. Kyllä tuollaisen 42v kanssakin jää aikaa vähäsen vielä. Joten älä stressaa, äläkä missään tapauksessa tee paniikki ratkaisuja.

Mitä höpöätä. Kirjoitat kuin olisit vielä 32v mies. Ei sulla ole enää aikaa. Tulevaisuus on sulla tässä ja nyt niin kuin ap:n. Tän asian suhteen sun tulevaisuus on jäädä lapsettomaksi jos jäät vain katselemaan.

Vierailija
30/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa Seppo 41v kirjoitti:

Mää voin tulla pistämään sut raskaaksi :) Kohan et maksuja multa rupea perimään etkä juorua mun vaimolle he heh T. Alfa Seppo 41v

Sulle suosittelen hyvää partneria. Hänen nimensä on Alfa Laval.

Vierailija
31/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ( paitsi aloin vasta tapailla miestä jonka lapset tehty) ja olen jo 42. Välillä sitä mieltä, että teen yksin ja välillä se tuntuu täysin mahdottomalta. Tajuan, etten enää ehdi löytää sopivaa miestä ja nykyinenkin lähtee varmasti kävelemään, jos lopulta tulisin klinikalla raskaaksi. Mitä siis tehdä? En tiedä.

Vierailija
32/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin alkuvuodesta deittisivustoilla miestä etsimässä ja törmäsin siellä pääasiassa vähän yli nelikymppisiin vauvakuumeileviin miehiin. Minun lapsilukuni on jo täynnä, enkä aio enää aloittaa vaipparallia alusta. Ihmettelen vain, miten paljon näitä myöhäisherännäisiä vanhoja poikia on liikkeellä. Siellä on sinulle hyvät markkinat. Onnekseni löysin lopulta itselleni sopivan miehen, jolla on jo isompi lapsi, eikä enempää suunnitelmissa.

Vierailija
33/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten saaminen ei näköjään tee sen paremmaksi tai kypsemmäksi ihmiseksi, ilkeä pysyy aina ilkeänä.

Naurattaa, kun kukaan ei lukenut tuota aikaisempaa kommenttia sen vertaa ajatuksella että tajuaisi ettei hänellä ole vielä lapsia 😂

Vierailija
34/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. sinuna ehkä koittaisin tutustua ihan fiilis tai kaveripohjalta miehiin jotka vaikuttavat kiinnostavalta ja kiinnostuneita joilta voisit tiedustella haluavat kokea perhettä tai lapsia siten että pitäisit parisuhteessa kun se kuitenkin on ihan ok.. Jos ja kun löytyisi tuurilla uusi hyvä.. mutta soitellen sotaan en lähtisi miehiä on niin moneen junaan tuossa ikähaarukassa enää sinkkuna.

Vierailija
35/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvin vielä kymmenen vuotta aikaa

Vierailija
36/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus kirjoitti:

Hmm.. sinuna ehkä koittaisin tutustua ihan fiilis tai kaveripohjalta miehiin jotka vaikuttavat kiinnostavalta ja kiinnostuneita joilta voisit tiedustella haluavat kokea perhettä tai lapsia siten että pitäisit parisuhteessa kun se kuitenkin on ihan ok.. Jos ja kun löytyisi tuurilla uusi hyvä.. mutta soitellen sotaan en lähtisi miehiä on niin moneen junaan tuossa ikähaarukassa e

nää sinkkuna.

Lisäys korjaus edelliseen että pitäisit siis samalla vanhan parisuhteessa toistaiseksi jos se on ok. Tietenkin siitä luopuu jos löytyy se sopiva.

Vierailija
37/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene yksin hedelmöityshoitoihin?

Mene lomalle Alanaijaan niin kyllä sieltä yhden maha-asukin saa tuliaiseksi.

Vierailija
38/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on katkera totuus. Olis parempi kun lapset olisi saatu kun ollaan jotain 32v. Kun miettii elämää eteenpäin niin lapset muuttavat pois kotoa kun ollaan itse 50v. Olisi 15v yhteistä aikaa kun ollaan vielä työelämässä. Neljänkympin tietämillä lapset saaneella parilla onkin sitten lasten aikuistuttua eläkeikä lähellä ja muutaman vuoden päästä alkaa vanhuus painaa. Kun mietin niin mä voisin antaa 10v pois sinkkuajoista ja palata ajassa taaksepäin. Ei mulla ainakaan sinkku elämä ole ollut mitään ihmeellistä. Enemmän olisin saanut noistakin vuosista jos olisin jakanut ne jonkun kanssa parisuhteessa.

Vierailija
39/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntykää ja täyttäkää maa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo läppä, mutta ole yhteydessä johonkin lestadiolaispiireihin. Sieltä löydät nopeasti lisääntymishaluisia ja raittiita miehiä joilla on elämänarvot kohdillaan.

Vaihtoehto nro 2: ulkomaat. Valitse joku perhekeskeinen kulttuuri. Suominaiset on kuumaa tavaraa ulkomailla. Tee deittiprofiili ulkomaalaiselle nettisivustolle.

Mitä ikinä teetkin, niin ole heti tutustumisen alkuvaiheessa avoin lapsihaaveista. Sulla ei ole aikaa pelata pelejä eikä kattoa ku joku mies jahkaa. Jos mies pelästyy pois näistä puheista niin ei ollut sun tarkoituksiin sopiva.

Eipä ole. Lestoissa on enemmän sinkkuja ja lapsettomia naisia kuin miehiä.

Tiedättekö monta 40-vuotiasta, lestadiolaista, sinkkumiestä?

No siellä on monta ns toisella kierroksella. Kyllä, lestatkin eroaa.

Vierailija
40/85 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itel sama fiilis naisista. Löytyi kyllä hieno nainen, mutta en tiedä hänen aikatauluistaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi