Hoidon Tarpeessa' 05~ vko24
Kommentit (71)
Nyt on kiire jo mökille, joten tämän enempää en ehdi raapustamaan.
(Oireita ei ole, en ainakaan tunnusta, ja aika epätodellinen fiilis on että tämä tästä plussaksi muuttuisi. Noh, kahtellaan)
-viivi-
Mä olen ensi viikon nettipimennossa kun loma alkoi tänään ja ensi viikko ollaankin sitten mökillä rentoutumassa....
t. Joalin
Iloista juhannusta!
Kiitos Mamxille viestistä - sain kovasti voimaa ajatuksistasi.
Sidua nappailen ja juhannukseen valmistaudun - huomenna klo 9.30 reissuun ja la iltana takas.
Kerroinkin tuolla v-puolen enskoissa vähän lainaten sun Mamxin tarinaa, että onnellinen parisuhde on kaikki kaikessa. Ajattelen samoin kuin sinä, että olisin oikeasti onnellinen mieheni kanssa - ei tähän onneen muita tarvita. Meillä adoption esteenä ei ole raha vaan ikä - olemme adoptioneuvonnassa ja mieheni iän vuoksi voisimme saada yli 3v. lapsen. Monesti olen ajatellut adoptioasioitakin parilta kantilta - miksi raha ratkaisee tai miksi ikä ratkaisee - kun maailmassa kuitenkin on paljon lapsia hyvää rakastavaa kotia vaille. Olemme monesti joutuneet toteamaan, että rahalla ei valitettavasti saa kaikkea:=( (korjaan nyt ennen kuin joku puuttuu. että emme missään nimessä ole mitään pröystäilijöitä, mutta onhan se oikeus ja kohtuus, kun mieheni on omistautunut työlle viimeiset 20 vuotta, että varallisuutta on ihan ookoo).
-mooli (kp27, negaa aamulla, mutta paska haamuviiva roskiksessa)
Mooli - mikä ihmeen haamuviiva roskiksessa?? En minä IKINÄ ole edes semmoista saanut (roskistakin olen siis tonkinut). Kai testailet uudelleen vielä? dbdbdbd
Tulin toivottamaan pikasesti rentouttavaa ja mukavaa juhannusta!! Toivottavasti kaikki joilla on apea mieli näiden yritysten ja pettymysten keskellä löytää voimia ja intoa nauttia yöttömästä yöstä! :) Tosin täällä päin Suomea sataa vettä.... Että saa nähdä miten meidän suunnitelmien (telttailua, ekaa kertaa kymmeneen vuoteen) käy. :(
Vilkutuksia pohjoisesta,
Amalia
Meikäläiset lähtee mökille, otan kyllä reilusti siideriä mukaan, nyt täytyy päästä rentoutumaan kunnolla...
Ja Mooli, teehän uusintatesti, en minäkään ole ikinä saanut testiin edes roskishaamua vaikka olen monta kertaa roskista penkonut :)
Toivotaan että jossain päin paistaisi aurinko, täällä vielä sataa, mutta kelin pitäisi onneksi parantua illaksi!
-Lupus kp 3
Juhlinnan jälkeen koittaa taas paluu arkeen. Mitenkäs kosteissa merkeissä juhannusta vietettiin? Siideriä menikin sen verran, että voi taas olla seuraavat 6kk ihan hyvin juomatta, tietenkin mieluummin sen 9 kk =) Sään puolesta ilma oli oikeen ihanteellinen. Vettä sateli vasta yöllä ja sillon istuttiinkin jo Lordin keikan jälkimainingeissa pubissa, joten se ei haitannu lainkaan. Jaloissa on nyt tosin niin hirveet rakot, että en tiedä mitä kenkiä käyttäisi. Jospa sitä taas jatkossa muistaa, ettei uudet kengät todellakaan ole pitempiä kävelyreissuja varten!
Uskoa ei nyt hirveesti tuohon tärppäämiseen tässäkään kierrossa ole, koska mie en nyt edes tiedä ovuloinko. Luotin niihin limoihin, mutta tässä kierrossapa niitä ei oikeestaan edes ollut, ei myöskään oviskipuja. Mutta ei kyllä ollu mitään paineita sängyssäkään. Vaihteeksi tää oli oikeestaan tosi piristävää! Mutta nyt siis jatkamme täällä kahden aikuisen elämää. Minunkin mieheni oli ihan yhtä mieltä tuosta " hoitotakuusta" , että esim. vuoden lapsettomuuden jälkeen sen plussan pitäs tulla.
Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Mie oon taas nettipimennossa!
-Mette-
ja tänään testasin tyylipuhtaan negan ja menkat tuntuu olevan juuuuur alkamassa. Enkä minäkään koskaan haamun haamua edes viikon jälkeen roskiksessa ole saanut. Kovasti odotan nyt vaan tätsyä, että pääsisin taas " seesteiseen" alkukiertoon...
juuh, juomia meni moolillakin jussina niiiiin paljon, että rööri on ihan tulessa:=) nooh, eiköhän sitä taas toivuta...
eipä muuta, palailen myöhemmin tänään tai sitten huomenna!
vilkutivilkuti!!!
-mooli, kp30
ja Tuitun hoitotakuuta kannatan!! Kerroin juhannusemännälle, että olemme yrittäneet kersaa jo tovin - hänpä sitten kertoi, että hänelläkin on yksi kaveri, joka toivoi lasta miehensä kanssa vuosia ja sitten uusi rakkaus toi sen plussankin...niinpä, kovin lohdullista! En kai mä nyt mun rakkaasta ikinä, missään tilassa eroais?? No, ei kai se pahalla tarkoittanut, mutta särähtihän tuo korvaan, noita kommentteja aina silloin tällöin kuulee ja lukee.
-mooli
Juhannukset on sitten taas juhlittu ja arkinen arki taas koittaa.
Piinaviikko olisi itsellä alussa, mutta uskonpa ettei tässä nyt niin kamalasti tartte piinailla. En jotenkin vain jaksa uskoa siihen, että se plussa sieltä tulla tupsahtaisi. Välillä kyllä tosin sitten ajatukset seilaa kuitenkin sinne mitä jos kuitenkin puolelle..
Sen verran olen jopa osannut kuvitella, että himpun verran taitaa olla rinnat kipeytyneet tuolta sivuilta, mutta en nyt kuitenkaan usko moiseen oireeseen (kuvittelen siis).
Keskiviikkona tuo tätsy kurvailee (saattaa kyllä kurvata jo tänäänkin) tänne suunnalle tai viimeistään perjantaina.. Perjantaina saisi testata jos niikseen tulee.
Mites muiden juhannus sujui?
Itse en juurikaan alkoholia nautiskellut (ei siis muutoinkaan ole tapana, joten ei johdu nyt mitenkään tästä vauvahaaveesta), mutta muutoin nautiskelin olosta ja ilmasta mökillä. =)
Vielä olisi viitisen viikkoa lomaan, joten meikäläinen täällä ainakin vielä kovasti lukee porukoitten juttuja kesälläkin.
Tosin, eipä tuo pinon pidentäminen heinäkuulla varmaan haittaa, kun moni muu taitaa olla kesälaitumilla.
Moolille SUURET pahoittelut negasta. =(
Todella tylsää.
Nyt tarttee jatkaa muita hommia, mutta tuun vilkuilemaan varmaan vielä tuossa iltapäivällä teidän juttuja. =)
Vilkutukset kaikille!!
-viivi-
Ajattelin muutaman sanan raapustaa, aika moni taitaa olla lomailemassa, jos ei muuten niin tästä " vauvaprojektista" , kun aika hiljaista on.. Minäkin tämä viikon töissä pakerran vielä ja sitten ainaskin viikon nettipimennossa lomailen.
Viivi - eikös ne raskauden ensi oireet voi olla melkein mitä vaan - vaikka sitä että ei oo oireita ollenkaan. Peukut pystyssä sulle täällä. :)
Mooli, kurjaa, että se roskishaamu ei sit meinannu mitään (niinhän ne siitä paketissa sanoo, mutta silti...) Saitteko itse päättää montako inssiä teette ja missä vaiheessa ivf? Kaksi inssiähän teille on nyt tehty?
Moni oli aika apeissa tunnelmissa.. Kovasti toivon että päästään pian (vaikka se syksyn joukkoplussaus kuulostaa hyvältä) siirytmään porukalla odotuspuolelle.. Itse huomaan vältteleväni joko tietoisesti tai alitajuisesti niitä kavereita, joilla on pieni vauva.. :( Jotenkin se vaan kirpasee, vaikka itsekästä kai onkin..
Mulla menossa kp 24. Jostain sen pienen toivonkipinän aina kaivaa, vaikka oikeesti en yhtään plussaan usko. Tilasin eilen aconeja, että voin testata (sen negan) niin ei tarvii turhaan piinata, herätellä toiveita ja kiusata itseään..Varmaan sitten jahka päästään (toivottavasti pian) hoitoihin odotukset ja pettymykset tuntuu vielä suuremmilta..
-amalia
..ja mikäs tässä on odotellessa kun ei kerran raskaanakaan ole. Käytiin kaupoissa ostamssa ruoat ja juomat ettei tarvitse huomenna mennä ruuhkiin jonottamaan. Pääsin tänään jo ennen puoltapäivää töistä ja kävin Haukilahden rannassa ottamassa aurinkoa. Oli ihan sairaan kuuma, enkä jaksanut muutamaa tuntia kauempaa makoilla mutta sai edes vähän väriä.. Jopa sillä 20 suojakertoimellakin..:)
Hirmu isot pahoittelut Varjokkaalle, Lupukselle, Moolille ja Vm1974:lle. Ei tämä lapsen saaminen (melkein voi puhua tekemisestä isolla T:llä) kyllä ole reilua.. Taas eilen pari uutta vauvauutista ja juhannuksena odotettavissa pari lisää. Lisäksi neljät häät tänä vuonna, joten ensi vuonna neljä vauvaa lisää. Ja me vain yritetään ja odotetaan ja toivotaan. Minä olen sitä mieltä, että vauvan odotuksessa pitäisi olla jokin standardi aika, jonka kaikki yrittävät joutuisivat odottaa ja sitten kaikki saisivat. Esim. puoli vuotta. Onnistuiskohan se käytännössä..:) Mutta ihan vakavissaan itsekin olen monesti miehelle itkenyt, että miksi juuri meidän kohdalla on tämä taakka.
Mutta tulette sitten syksyn plussa-aaltoon mukaan, eikös vain?!
Nyt on Viivin kyllä plussattava ja lupaavia oireita siellä jo olikin.. Peukkuja kovasti!!! bdbdbbdbdbd
Ison päätöksen olette Mammax tehneet!! Kaikkea hyvää sinulle ja en voi kuin vain ihailla rohkeuttanne tehdä noin radikaali päätös. Itse en ole myöskään vielä valmis luovuttamaan ja haluan uskoa, että edes joskus minulla on oma vauva, joko biologinen tai adoptoitu.
Lupus: tuli mieleen, että etkö saa aikuisopintotukea? Eikös se ole vähän korkeampi kuin perusopintotuki?
Kiitos Mette kysymästä, makuukamarielämä on vielä hiljaiselolla. Mies on vaihtanut juuri työpaikkaa ja on ollut tosi väsynyt, kun pitää tsempata päivät täysillä. Mutta kesälomaa odotellessa..;)
Kaikille kesäisiä vilkutuksia ja toivotaan että juhannuksena paistaa iso aurinko pilvettömältä taivaalta!!
Hyvää juhannusta!!!
-Tuittu-